iCar Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei, Leste om dette tilbudet der de tilbyr en innbytteordning med PS2 + 10 spill med 1700,- i rabatt eller PS2 + 5 spill med 1050 i rabatt Så det jeg lurte på er om noen vet åssen det funker. Jeg har en PS2 (tror det er dne første vesjonen) kjøpte på release dagen for lfere år siden, samt har en del spill, kan jeg rett og slett ta den med dit og 5 eller 10 spill og få den rabatten, eller er det visse begrensninger? På forhånt takk for alle svar Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Det er bare å ringe og spørre. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ganske mange begrensninger hos EBgames. Du må vanligvis ha eksa til playstationen og spillene må være ganske nye. Lenke til kommentar
nilberg Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Det er faktisk fint LITE begrensninger hos EB Games. De stiller bemerkelsesverdig lave krav for innbytte av ditt gamle PS2 konsoll. For å få 1700 kroner i rabatt på PS3 (5995,-) krever de bare det som er rett og rimelig: - En PlayStation 2 i fungerende stand. - Alle kabler som fulgte med i esken (Strøm, AV og den lille scart adapteren) - 1 håndkontroll (original Sony selvfølgelig) - 10 spill (et fett hvilke, bare de er i normal/brukt stand) Thats it! De krever ingen eske, det er bare vrøvl. Jeg har selvbenyttet meg av denne ordningen, og er kjempefornøyd. Du kan også bytte inn flere spill, håndkontrollere osv.. men da til egne innbyttepriser (noe som kan variere fra butikk til butikk). Dette blir evt. trukket fra i etterkant, avhengig av hvor mange spill osv du ønsker å bytte. Det er en voksende liste over hvilke spill som er bakoverkompatible. Den finner du her: http://faq.eu.playstation.com/bc/bcGames.htm Merk at disse spillende fungerer i varierende grad, og at det kreves siste versjon av firmware på PS3 for å være ajour med denne listen. Siste versjon av firmware (i skrivende stund; 1.60) får du lastet ned via PS3 menyen System Update, når du har koblet den på nett. Når det gjelder PS3 sånn generelt, så er den helt fantastisk. Grafikken er vanvittig bra, maskinen så godt som lydløs og bildekvaliteten (spesielt hvis du bruker HD klar TV og HDMI kabel) er krystallklar. En kan gjerne si at den er dyr og ikke verdt pengene, men jeg som har både Xbox 360 og PS3 må si jeg er strålende fornøyd. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Sånn da ble en PS2 + 10 spill byttet ut med en ny Ps3 av den nette sum av 4299 kr:P Ikke så verst deal med tanke på at selve ps2 konsollen har ligget urørt snart i 2 år og at jeg ALDRI ville spilt de spillene igjen. Lenke til kommentar
pasilac Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Har allerede skaffa ps3, men det hadde vært kjekt med litt flere spill også! så derfor har jeg lyst til å benytte dette tilbudet, men jeg har modchip i ps2en min, noen som vet om dette har noe å si? Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ikke værst Tror jeg skal gjøre noe av det samme.. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Spiller det noen rolle hvilken spill det er? Har fks Rayman, TIF 2002, Fifa 2004 osv osv.. kan man bytte inn så gamle spill for å få det tilbudet? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg byttet inn 10 gamle ps2 spill og konsollen og memory card, i sverige og i norske kr fikk jeg ps3 for ca 4200 kr...Kjempe tilbud! Lenke til kommentar
iCar Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Spiller det noen rolle hvilken spill det er? Har fks Rayman, TIF 2002, Fifa 2004 osv osv.. kan man bytte inn så gamle spill for å få det tilbudet? 8335317[/snapback] Når jeg byttet så var det sånn at spillet iallefall måtte være fra etter 2003. Spillet kunne ikke være eldre enn 4 år. Lenke til kommentar
pasilac Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Jeg byttet inn 10 gamle ps2 spill og konsollen og memory card, i sverige og i norske kr fikk jeg ps3 for ca 4200 kr...Kjempe tilbud! Hvor i Sverige, og er det lenge siden? EDIT: leste for fort, trodde du fikk 4200 for konsolen og spillene Endret 8. april 2007 av pasilac Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Har allerede skaffa ps3, men det hadde vært kjekt med litt flere spill også! så derfor har jeg lyst til å benytte dette tilbudet, men jeg har modchip i ps2en min, noen som vet om dette har noe å si? 8249356[/snapback] Jeg hadde planer om og benytte meg av et tilsvarende tilbud de hadde når X360 kom. Tenkte da og bytte inn min gamle Xbox, men fikk ikke lov pga at jeg hadde modchip i den. Men man kan jo alltids prøve seg, lurer på om jeg skal prøve igjen så jeg kan kjøpe noen flere spill og litt utstyr til PS3... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Når jeg bytta inn ps2 og 10spill sjekka dem bare spillene. De bare spurte om maskinen fungerte, så sa jeg ja å da gjorde dem ikke mer. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg byttet inn 10 gamle ps2 spill og konsollen og memory card, i sverige og i norske kr fikk jeg ps3 for ca 4200 kr...Kjempe tilbud! Hvor i Sverige, og er det lenge siden? EDIT: leste for fort, trodde du fikk 4200 for konsolen og spillene 8337488[/snapback] Hehe, sånn skjer. Kjøpte nå på fredag i Nordby! Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Når jeg bytta inn ps2 og 10spill sjekka dem bare spillene.De bare spurte om maskinen fungerte, så sa jeg ja å da gjorde dem ikke mer. 8340137[/snapback] Hvilken spill bytta du inn? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Ringte dem idag, og dem tok inn alle spill, uansett om de var 7-8 år gamle og uansett hvilken det var. Da blir det Ps3 til fredagen =) Lenke til kommentar
iCar Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Ringte dem idag, og dem tok inn alle spill, uansett om de var 7-8 år gamle og uansett hvilken det var.Da blir det Ps3 til fredagen =) 8348799[/snapback] Ikke vær så sikker på det, de scannet inn alle spillene og for visst opp hvilken spill som er godkjent på systemet sitt(gud vet hva den er basert på), 2 av de 12 spillene jeg hadde godtok dem ikke. bla, Fifa 2001 og TIF 2002. Lykke til! Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Han jeg ringte og snakka med, sa at jeg kunne komme med alle spilla uansett hva det var... Så vi får se da =) trur det skal gå greit. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Han jeg ringte og snakka med, sa at jeg kunne komme med alle spilla uansett hva det var... Så vi får se da =) trur det skal gå greit. 8355034[/snapback] Samma her. de godtok alle spilla mine utenom de som var fra utlandet som ikke hadde engelsk manual, og Socom for at jeg ikke hadde headsett. Elrs så tok dem inn alt t.o.m Rayman Revolution Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Har selv Rayman revolution her og TIF 2002 blant annet.. =) Men kan hende de kjører litt forskjellig i hver butikk da.. Er jo som elkjøp, de kjører ikke samme priser osv i alle elkjøp butikkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå