Anathema Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 ...men ikke noe særlig happy ending. 8582813[/snapback] Sssshhhhhhhh! ;P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Så du anbefaler boka? 8582868[/snapback] Ja, var helt grei den. Liker du LotR så liker du den. Sssshhhhhhhh! ;P 8582873[/snapback] Står da til og med utenpå boken og andre plasser. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ferdig for endel dager siden jeg. Anbefaler boka, spesielt for de som har lest endel av Tolkien fra før av. Men en god bok! Lenke til kommentar
lain Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Bestilte denne og div andre bøker fra play.com her om dagen. Håper det blir bra, trenger flere gode bøker. Merker desverre at det går igjen veldig veldig mye av det samme i handlingen i mye fantasy bøker jeg finner om dagen. Som er litt irritabelt, alle trenger ikke skrive om 2-3 personer som MÅ finne en ting for å redde verden. (vet jeg sikkert har vært uheldig i utvelgelse av bøker, uansett gode bøker, bare ca samme story) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå