Torbjørn T. Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Det var ikkje berre «klipp og lim», men ein del redigering og utval. JRRT hadde fleire utkast til fleire av historiane, noko The History of Middle-earth viser. Sjå forøvrig Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Silmarillion#...lkien.27s_death Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Fair enough. Boken høres spennende ut, min eneste frykt er at den blir litt for "tørr" som Silmarillionen til tider kunne bli. Endret 6. april 2007 av Sigga Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) The Children of Húrin kom i går fra Play.com Begynner vel på den i kveld, når jeg er ferdig med den første boka i Riftwar-serien. Endret 24. april 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
martbo Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Øy, jeg har ikke fått min enda! Har forventningsfullt sjekket posten i et par dager nå. Ble sendt for 8 dager siden! Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Ifølge avisa the Independent så skal det hvertfall være «En episk historie om eventyr, tragedier, brorskap og heltemot,» og være et tidlig kapittel i den større historien. 8240152[/snapback] Skikkelig nyskapende Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Dere som har boken; er dette samme historie som 'Narn i hin Hurin' som var i Tolkiens ufullendte? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 De som har den, burde komme å si hva de syns om den - den frister frister litt Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Har bare lest 33 sider sålangt, så burde kanskje ikke uttale meg enda, men sålangt ganske bra syns jeg Lenke til kommentar
martbo Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg er på ca s 140 nå, og må si jeg koser meg når jeg leser. Kan heller komme mer konkret tilbake når jeg er ferdig Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Denne må jeg skaffe meg snarest! Stor fan av Tolkien og han verker! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Merkelig lite oppstyr rundt denne boka, egentlig. Om den er god eller ikke skal jeg ikke uttale meg om da, da jeg ikke har lest den. Men alt med Ringenes Herre har jo hatt full dekning, med tanke på film osv., mens dette har nesten ingen av mine kamerater, som er helblods LOTR-fans fått med seg. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hmm må nesten få lest denne. Poster her slik at jeg får den i mine inlegg :] Spent på og høre hva folk mener om boka. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Har lest Childrens of Hurin for en stund tilbake siden (fikk den på releasen). En meget god bok, vel verd å investere i. Er en forlenget historie fra Tolkien's ulfullstendige historie og en mer utfylt historie enn den som blir presantert i Silmarillion. Anbefaler å lese den, meget godt skrevet bok. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Fikk den i posten i dag, og skal til å sette meg ned å lese nå. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Fair enough. Boken høres spennende ut, min eneste frykt er at den blir litt for "tørr" som Silmarillionen til tider kunne bli. 8322662[/snapback] Lest 60 sider så langt. Den er nok tørrere enn Ringenes Herre, men ikke riktig så tørr som Silmarillion. Så langt ihvertfall. Jeg får lyst til å fortsette å lese så det er jo et godt tegn. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Kommer Christopher Tolkien til å skrive og utgi flere bøker basert på farens notater? Må nesten bestille denne boken jeg også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Kommer Christopher Tolkien til å skrive og utgi flere bøker basert på farens notater? Må nesten bestille denne boken jeg også 8554506[/snapback] Tror det sto prologen noe om at han jobbet med flere andre projekter. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ingen som nærmer seg ferdig med boka? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ingen som nærmer seg ferdig med boka? 8582673[/snapback] Joda, leste den ferdig i går. Var en bra bok, men ikke noe særlig happy ending. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ingen som nærmer seg ferdig med boka? 8582673[/snapback] Joda, leste den ferdig i går. Var en bra bok, men ikke noe særlig happy ending. 8582813[/snapback] Så du anbefaler boka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå