Gå til innhold

Ny "Tolkien-bok", Children of Húrin kommer i april

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-p4PIYwb6

The Children of Húrin kom i går fra Play.com :)

Begynner vel på den i kveld, når jeg er ferdig med den første boka i Riftwar-serien.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Merkelig lite oppstyr rundt denne boka, egentlig. Om den er god eller ikke skal jeg ikke uttale meg om da, da jeg ikke har lest den. Men alt med Ringenes Herre har jo hatt full dekning, med tanke på film osv., mens dette har nesten ingen av mine kamerater, som er helblods LOTR-fans fått med seg.

Lenke til kommentar

Har lest Childrens of Hurin for en stund tilbake siden (fikk den på releasen). En meget god bok, vel verd å investere i. Er en forlenget historie fra Tolkien's ulfullstendige historie og en mer utfylt historie enn den som blir presantert i Silmarillion. Anbefaler å lese den, meget godt skrevet bok.

Lenke til kommentar
Fair enough. :)

Boken høres spennende ut, min eneste frykt er at den blir litt for "tørr" som Silmarillionen til tider kunne bli.

8322662[/snapback]

Lest 60 sider så langt. Den er nok tørrere enn Ringenes Herre, men ikke riktig så tørr som Silmarillion. Så langt ihvertfall. Jeg får lyst til å fortsette å lese så det er jo et godt tegn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Kommer Christopher Tolkien til å skrive og utgi flere bøker basert på farens notater?

Må nesten bestille denne boken jeg også :)

8554506[/snapback]

Tror det sto prologen noe om at han jobbet med flere andre projekter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Ingen som nærmer seg ferdig med boka? :)

8582673[/snapback]

Joda, leste den ferdig i går. Var en bra bok, men ikke noe særlig happy ending. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...