Gå til innhold

Når fikk du mest vondt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette er den gangen jeg husker at jeg fikk mest vondt :

 

jeg kjørte en kinesisk sykkel ( som heter jincheng eller noe ) , hadde kjørt i 1time, så motoren var ganske varm, og jeg kjørte i shorts. det var plutselig et hull i veien, og selvfølgelig måtte jeg kjøre frammhjulet oppi det. jeg datt og fikk sykkelen oppå meg, og når jeg reiste meg opp var det svidd in " jincheng " med røde bokstaver i leggen min :cry: svei leenge etterpå :thumbdown:

Lenke til kommentar
jeg trakk ut stortåneglene mine med kombinasjonstang.

8735816[/snapback]

:eek:

 

Hva var grunnen til det?

8735901[/snapback]

 

Fjelltur med for trange sko. Ca 1/3 av neglene ble moste. De kom etter hvert ut helt "feil", og etter flere mislykkede forsøk på å "fikse" dem, drakk jeg meg passe full å trakk dem ut. Var jevlig, men neglene ble TOPPERS når de fikk komme ut igjenn.

Lenke til kommentar

Jeg var 13 år og tråkka et glasskår et par cm inn i foten.

Hele forten ble betent, og det bar til legevakta.

Han måtte stikke en bedøvelsesnål inn i såret som i tilleg var betent, og bedøvelsen svei som f.

Men det verste var jo selfølgelig da pappa dro ut glasskåret og helte en blanding av sprit og jod i såret :cry:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Skulle ta dobbel knesalto på en trampoline en gang, kom alt for langt frem og landet med hodet i stanga rundt trampolinen godt plantet mellom øynene på nesebenet. Var bevistløs en liten stund, og alle rundt meg begynte å skrike etter meg, siden de trodde jeg var død (de har fortalt meg i ettertid). Knakk ingenting, bare hjernerystlse og en veldig overdimensjonert nese. Helt fin igjen nå da.

 

Ellers har jeg kuttet meg på en rullevegg (en vegg på hjul) så jeg kunne se beinet.

 

Og så har jeg kuttet fra ankelen og opp til kneet et ganske dypt sår. Jeg sprang, og skulle trø og hoppe fra en gressklipper (en svært industriell), slik at jeg fikk det ene bladet inn i foten, og så dro jo jeg til alt jeg kunne (skulle jo hoppe).

 

Har også en del arr etter å vært uforsiktig med å kjære brød...

 

Slo av en liten bit av fingen da jeg skulle løfte en tung høyttaler, og slo fingen rett i et piano. Vokst helt ut nå da.

 

Slå tåa er jo også veldig vondt ^^

 

Jeg får ikke så mye fysiske smerter, men jeg får på en måte vondt i sjela av å se på skadene :p

 

Men det mest smertefulle må være da jeg kom hjem ifra Kina, og ble kraftig matforgiftet. DET var vondt det. Pusteproblemer, annfall hvert 10. sekund og du bare sitter og vrenger deg. Gikk på legevakten og fikk litt piller og sprøyter, som dempet smertene, og annfallene forsvant. Har ikke hatt det siden. (Tip of the day: Skal du noen gang reise til Kina, aldri bli for sikker over hva du spiser).

Endret av Slurt-is
Lenke til kommentar

Hm, var kanskje jævelig å bli truffet i tommelen av et oppgradert softgungevær på to meters avstand ca. Det var ikke akkurat et svakt gevær, for å si det sånn.

 

En annen gang var nå jeg måtte fjerne neglen på stortå, bedøvelsen var ganske vond, men selve operasjonen var ikke så ille. Det verste var etterpå når jeg skulle gå ut fra legekontoret, var så vondt og ubehagelig at jeg svimte av omtrent. :(

 

Det vondeste må være når jeg klarte å sparke foten nedi gulvet med full kraft. Skulle sparke til ei pute, men bomma på den, men gulvet traff jeg. Neglen på stortå sprakk tvers over på midten og det blødde ut av sprekken, var så vondt at jeg bare satt på rommet en god stund og ynka meg.

Dette var forresten grunnen til at jeg måtte fjerne stortå neglen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...