Gå til innhold

Når fikk du mest vondt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var den gangen jeg skulle hente klær for vi skulle ha gym på skolen neste dag, jeg brukte alltid gjøre klart dette dagen på forhånd slik at jeg slapp gjøre dette om morgenen da jeg var trøtt og sannsynligvis ville glemme noe. Så klokken var mye og fadern maste om at jeg skulle se til helvete å komme meg i sengen, så jeg skulle kjappe meg ned i kjellern å hente noen klær. Jeg flyr ned de siste 10 trappetrinnene og lander med hånden foran ansiktet i flisene.

Dette gjorde noe jævlig vondt, endte opp med hjernerystelse og en brukket hånd. Var et par ben der inne som fikk rimelig bra medfart.

Har også gått på trynet så det synger etter på ski, jeg gikk aktivt på ski, dette var vell kanskje 2-3 måneder etter så hånden min var helt fin. Jeg gikk aktivt på ski i Heming og nå var det ski dag med skolen. Jeg var usedvanlig kjepphøy, så det var bånn pinne ned mot et av bigjumpene i Tryvann. Mer enn dette husker jeg ikke, men det skulle visst har vært en vannvittig latter på toppen blandt de andre gutta da jeg visstnok hadde fløyet bra og landet opp-ned med hodet først... Dette gjorde i seg selv ikke noe vondt da jeg ikke husker dritten, men jeg ble jævlig rystet. De tingene jeg husker fra dette selv som ikke ble fortalt var følgende:

Pappa kjørte meg til Tryvann med et par klassekamerater.

Et lite glimt fra da jeg var i t-heisen.

At jeg "våknet opp" i sykestuen i bunn

At jeg ble kjørt opp med snøscooter till ventene taxi på toppen

Den jævligste taxituren fra helvete med sinnsykt mange turer ut for å spy.

Når jeg var vell hjemme var jeg helt grå literally. Det bar rett inn på sykehus og ble der for noen dager. Det var ikke spess kult komme tilbake på skolen når en stod aktivt alpint å skulle være kjekkas i bakken... Dårlig timing.

Dette er bare to ulykker, jeg har vært igjennom tusen. Ulykkesfugl deluxe.

Endret av brutti
Lenke til kommentar

Tja.. husker ikke så mye fra det men regner med det er det værste 0_o

Prøvde å ta salto ned trappene her, var vel en 3-4 år..

Slo tennene nede ut gjennom leppa, har enda store arr :)

så litt senere, da jeg skulle prøve det igjenn.. klarte å slå ballene ganske så hardt, måtte på sykehus 0_o

bare gla jeg ikke er steril :p

Ellers er det bare småskader som ikke har gjort så vont :) er vel heldig :)

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
når jeg skulle stappe 8 pølser inn i rumpen. Endetarmen sprakk helt nede, og jeg fikk indre blødninger.

8721890[/snapback]

Tørr jeg spørre hvorfor? :ermm:

Lenke til kommentar

dette var ikke så vondt , men utrolig flaks : rett nedenfor der en kompis av meg bor går det en liten elv dette var på sommeren og det var mange spisse steiner der . jeg og kopmisen min hang opp et tau i en grein som hang over elva (det var kompisen min som hadde knytt det fast) og jeg skulle jo selvfølgelig prøve og slenge meg først, så jeg går langt bak og løper mot kanten og mitd i svevet går kunten opp og jeg detter på ryggen fra ca 2.7m høyde rett ned i de steinene som var der da jeg kom til meg selv reiste jeg meg opp og tok med meg tauet og knyttet det fast igjen. utrolig flaks at ikke ryggen tok kvelden der

Lenke til kommentar

Hoppet med snowboard på trampolina, tok backflip

Fikk snøbrettet i panna og måtte på legevakta og sy...

Har et arr helt opp ved hår kanten :p

Datt ned fra et tre og brakk begge armene :cool:

Litt av en opplevelse....

Har brekt 5 tær, ikke samtidlig da:p

Lenke til kommentar
når jeg skulle stappe 8 pølser inn i rumpen. Endetarmen sprakk helt nede, og jeg fikk indre blødninger.

8721890[/snapback]

8721952[/snapback]

Jeg tror jeg helst ike vil vite det :p haha

Ting som gjør vondt:

Knekke beinet på skateboard---> gå med brekt bein i 2 dager, med en laser-world-krig

Knekke armen som keeper (stoppe ballen med strak arm foran deg)---> spille mer ---> Lande på armen etter et høyt hopp (for å slå ballen over mål)---> lande på strak arm igjen) Dårlig 14 graders skeiv arm :p

Blindtarmbetenelse rett før den skulle sprekke.... rakk heldigvis til sykehuset!

Stupe over styret på sykkelen

hockeypuck i kneet :D

Endret av Dhack
Lenke til kommentar
Jeg tok på en varm sigarett-tenner. Det var vondt

Gjorde jeg og - ble kult merke på fingeren da :!:

Avrevet ettellerannet bånd i ankelen for 3 år siden, tråkket over, hørte knekk knas knus og der lå jeg kunne ikke gå på 3mnd. Har fremdeles mareritt om det

Kne utav ledd - trynte ned trappa hjemme en gang, benet sto i alle retninger, heldigvis gikk det på plass når foreldre løfta meg opp :ph34r:

Knekt kragebein - sykla -> pinne i hjulet -> bom stopp/tryn -> traff stor stein med skuldera. Var ikke egentlig vondt, bare ekkelt å se hvordan skuldera sank lengre og lengre ned etterhvert som jeg gikk. 3-4 uker med armen i fatle. Heldig at ikke den steinen traff hodet, selv om jeg hadde hjelm :ermm:

slo meg selv med balltre - en venn hev opp ballen, dårlig og den ble for høy men jeg prøvde å slå uansett, bommet og balltreet traff skinnleggen for full kraft. fikk bokstavlig talt et hull

Endret av andhou
Lenke til kommentar

8721890[/snapback]

8721952[/snapback]

Jeg tror jeg helst ike vil vite det :p haha

Ting som gjør vondt:

Knekke beinet på skateboard---> gå med brekt bein i 2 dager, med en laser-world-krig

Knekke armen som keeper (stoppe ballen med strak arm foran deg)---> spille mer ---> Lande på armen etter et høyt hopp (for å slå ballen over mål)---> lande på strak arm igjen) Dårlig 14 graders skeiv arm :p

Blindtarmbetenelse rett før den skulle sprekke.... rakk heldigvis til sykehuset!

Stupe over styret på sykkelen

hockeypuck i kneet :D

8725969[/snapback]

Blindtarm betennelse, det er no dritt....

Får vondt i magen bare av og tenkte på det...

Men litt kult med et fancy arr da :tease:

[/b]

Lenke til kommentar

"Jeg tok på en varm sigarett-tenner. Det var vondt"

det gjorde jeg engang også jeg skulle teste om det om tenneren funket og på forhånd hadde eieren av bilen sagt at bilen var tom for strøm så jeg trykket inn tenneren og lot den sitte der litt. Så tok jeg den ut igjen og så at den ikke vår rødglødende så tok jeg på den med pekefinger tuppen også hørte jeg shhss også kom det litt røyk og jeg trakk til meg hånda som et lyn . det øverste hudlaget ble ble svart svidd :!: er ikke noe arr der nå da

Lenke til kommentar

Ai... den her er vanskelig å forklare...

Når jeg var 7 år, så huska jeg og en kompis og vi konkurerte om hvem som kunne hoppe lengst...

Jeg hoppet og plutselig kom det et kjempestort vindtak og sundde meg rundt og jeg landet på ryggen med armen under meg...

*knekk* sa det... det tok en halv time før legen kom, så tok det enda en halv time før sykebilen kom, sykehuset var 15 min. unna...

Ekstrem smerte... :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...