Gå til innhold

Når fikk du mest vondt?


Anbefalte innlegg

klemte tommeltotten i døra på en bil på jobben, av ren refleks dro jeg hånda til meg, men den satt fast, så jeg måtte åpne døre for å få ut den.. den ble rimelig blå ja  :roll:

 

sprengte noe helt jævlig!

8251163[/snapback]

 

Haha, jeg har også fått fingrene klemt i bildører et par ganger. Sist gang var det to fingrer, som fortsatt har arr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er de verste tingene jeg har opplevd, hvor 1 er "best" og 5 er "vondest";

1. Brekke nesa

2. Hjernerystelse 2 ganger med 2 års mellomrom

3. Brukket halebeinet 2 ganger med 10 års mellomrom

4. Tråkket over noen ganger, hvorav sist stod høyre fotblad helt motsatt vei av hva det skal. Derfor er den på nest sisteplass

5. Kreftoperasjoner: Smerten i lysken etter å ha operert bort ene testikkelen, samt det å våkne opp etter operasjonen hvor de hadde åpnet hele buken min.

Lenke til kommentar

for tre år siden da jeg spillte fotball. var på sogndal cup. skulle akkuratt til å skyte seiersmålet da ein løk kommer fykende inn fra siden med knottene på skorne først, inn i kneet mitt, og flytter kneet til siden, sliter lårmuskelen og alle feste til kneskåla, knuse også masser av bein inni der. åsso etterpå det, så ble jeg brakt med inn i eit rødekors telt der ein nederlandsk fysoterapeut skulle teste refleksen min og daska til kneet med en hammer. huffameg :p

 

EDIT : må legge til da jeg skulle bade på hotel ullensvang i ullensvang. satt i ett lite boblebad ved siden av det store bassenge og plaska. bestemte meg da for å reise meg rett opp ta god fart å stupe, det gjorde jeg, men det var bare en ting.... vatnet var 0.5m djupt. 4 ganger hos tannlegen og ellers ganske raspa tryne

Endret av drugis
Lenke til kommentar

Klemstra langfingeren i døra til nabogutten når eg var 6-7 år. Mista litt av av fingertuppen og hele neglen. Neglen vokste heldigvis ut igjen, men fingeren på høgre hånd er den dag i dag en halv cm kortere enne den på venstre hånd.

 

Fikk høre etterpå at nabodama fant fingertuppen og neglen min i gangen...

Lenke til kommentar

jeg var på hyttetur en gang, 3 t. kjøring til nærmeste tannlege,

jeg hadde så jævlig vondt i heile underkjeven, hadde UTROLIG vondt

hadde så vondt at jeg besvimte 4-5 ganger iløpet av den natta....

noe av det værste jeg har vært borti, jeg fikk broren min til å trekke ut tanna med ei tang, det gjorde vondt d... å helvete... besvimte igjen.. eneste som er litt lyst i denne historen er at jeg helte nedpå en flaske med vodka mandarin den neste timen... :p

Endret av toazty
Lenke til kommentar

Vondeste for meg er når jeg hadde brekt armen og håndleddet samtidig, brudd på 3 steder, så måtte en lege få på plass en bit av håndleddet. Han sto og klemte så han ble rød i ansiktet.

 

Akkurat da fikk jeg lyst til heller å amputere armen enn at han skulle fortsette.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Det vondeste jeg har opplevd var da jeg tråkka over (forstuet) på foten min for ikke så lenge siden, jeg skulle hoppe ut fra vinduge fra kantinen på skulen ( var ikke så langt ned, ca 1m ), jeg var så uheldig å landa akkurat i en liten grop, å fyttihelvette det gjorde vont au! Kantine vinduene ligger langt nede i en grop, og jeg måtte klatre opp en stige for å komme opp, og det var ikke lett når jeg hadde forstuet foten.

Lenke til kommentar

Det verste som har skjedd meg er vel at jeg og en kamerat skulle ta å spurte så fort vi kunne på sykkel. Kameraten min klarte å akslerere fortere enn meg og jeg skulle dra inn på han. Jeg fikk stor fart etterhvert og selvsagt løsner styre og sklir 10 meter på ansiktet langs asfalten. Etter at jeg hadde kommet meg hjem kom kameraten min 5 minutter etterpå; Skal vi finne på noe?

 

Jeg visste ikke helt om jeg skulle le eller gråte av denne situasjonen!

 

En ting, det gjorde så vanvittig vondt. Blødde i hele ansiktet :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Ballespark i førsteklasse. Ballespark i tredjeklasse. Ballespark i femteklasse. Fotball i ballene i åttende. Virker som folk gjør mest mulig for å hindre at jeg får avkom

Lenke til kommentar

Hjernerystelse

Brukket armen rett under skulderen

Tråkket over

Smelle lilletåa hardt inn i et hjørne

Snøball i øyet

Kutte hakk i tommelen med lommekniv

Tannpine (klarte ikke å sove gjennom hele natta)

"God-lukt-på-doen-spray" i øyet

 

Varierende smertegrad, men vondt er vondt.

Endret av Ashol
Lenke til kommentar

er vel 3 ting jeg har på lista som er jevne...

 

1. Datt ned 4-5 trappetrinn på bare halebeinet..vi snakker betong trapp...var blå fra rævsprekken til midt på ryggen i 3 uker..klarte ikke å sitte å drite på 2...den var ganske kjip...

 

2. Når jeg blei nikka i trynet på byen av en dust så nesa knakk...vondt nok i seg selv det, men jeg så dum som jeg var, tenkte at den ikke var knekt...venta i litt over en uke, så gikk jeg til legen...da var det rett på riksen og knekke nesa tilbake på plass..jævli ubehaglig når den er grodd på plass...knasa i hele trynet....hehe

 

3. Nå for ett par uker sia, da jeg klarte å tryne ut av en bil, og lande midt på albuen i asfalten, vi snakker kjerringstøt x 1000 ....Klarte å lage ett hakk i beinet i albuen, men jeg tenkte det kom til å gå seg til...nå er det jo selfølgelig værre, og nå har jeg bliit sjukemeldt også...jeg som alltid har vært av typen som har trua på at kroppen fikser seg selv...jeg har mine tvil nå altså....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...