Kallileo Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Da jeg klarte å nesten kutte av meg hånda mens jeg stod å spikka i skogen. Det var så dypt at det nesten hadde laget et lite kutt i beinet. Det gjorde ikke så vondt akkurat da, men alt etterpå var helt pain in the ass ! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Det er nok dødt løp mellom å klemme hånda i et slikt bånd som drev en høyblåser og å lande med halebeinet på en isklomp etter et skrekkelig høyt skihopp. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Det var ganske vondt å verta påkjøyrd bakfrå i går (eg på sykkel). Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hmm, det må være da jeg falt ned ifra et tre, når jeg var 14 år eller noe sånt, og brakk alle fingrene mine på høyre hånd. Viste ikke at slik smerte fantes :s Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Når jeg lente meg ut av badstudøra og planta brøstkassa mi mot det 120 grader varme metallet på innsiden av døra hvor låsen stikker ut. Fikk et greit brannsår da ja Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Tror et av de vondeste hendelsene jeg har opplevd var når jeg klarte å klemme alle fingrene + litt til inn i en metall dør på en veteran bil, besvimte ganske kjapt, og det var ingen til stede akkurat da! Når jeg våknet fikk jeg jo se at armen min var i døra.. var ikke en hyggelig opplevelse Ble litt flat kan man si.. Endret 26. mars 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Noen toppunkter: -Lillefingern og ringfingern i bildøra.. -Bagasjeromslokket i bakhodet. -Tærne i diverse harde husholdsartikler som skulle finne på å befinne seg i samme høyde som foten tidlig på morran. -Hammer+tommel -Ballespark Endret 19. desember 2007 av edge Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Tror det må være når jeg klarte å sette venstrehånden i klem mellom snøfresen og det hydrauliske toppstaget på traktoren. Fikk revet alle fingrene ut av ledd samt brister. Dette skjedde for over et år siden og jeg har fortsatt kronisk vondt og nedsatt følighet (nervebanene er knust). Var et skikkelig herlig syn med fingre i alle rettninger Heldigvis så hadde jeg akkurat skiftet fra det lange staget til det korte noen timer før, hadde det vært det lange hadde fingrene mine blitt totalt knust og måtte blitt amputert. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Da jeg løp oppe på hytta for noen år siden og trynte og landet med hode rett i en trestubbe. Hadde helt føkked fjes i flere dager. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Da jeg kjørte i nesten 40 km på sykkel og kresjet i en murportal, åpent brudd i begge armer (beinet stakk ut fy faen det var gross å se på), pluss at jeg fikk et stort, dypt sår i hele pannen... folka som reddet meg, ringte sykebilen sa at hele skallen min syntes. Ble ikke veldig mye mer beroligende av det ass! Håper aldri jeg opplever noe så vondt som det igjen. Blod og gørr over allt + en ødelagt sykkel! Fysj Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Nei det må bli når jeg falt 0,5 meter (!) og vrikka ankelen, ble ikke bedre av at jeg ble tvinga av lærinna til å være med i gymmen etterpå heller. Slik går det når en ikke griner av hver minste ting som skjer mot en som liten... Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) - Endret 17. juni 2012 av NorThy Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har hatt tannverk et par ganger, og det har gjort noe forferdelig vondt Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 værste fysiske/psykiske smerte jeg har kjent var ei uke da kjæresten min ville ha pause i forholdet og ikke ville si hvorfor. . Det var forferdelig vondt i hele kroppen og i hodet.. Var konstant kvalm og. *Ellers er det vel å båre i tennene uten bedøvelse og når dem borer sånn dypt.. huff Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Den gangen jeg hadde blindtarmbettenelse må ha vært når jeg har hatt mest vondt. Det gjorde så inn i hampen vondt at jeg nesten ikke orket å være våken. Var en lettelse å sovne inn av narkosen og våkne opp godt ruset på bedøvelsesmidler etter operasjonen. Følelsen av å være dopet på bedøvelsesmidler er ganske så underlig og god. :!: Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) værste fysiske/psykiske smerte jeg har kjent var ei uke da kjæresten min ville ha pause i forholdet og ikke ville si hvorfor. . Det var forferdelig vondt i hele kroppen og i hodet.. Var konstant kvalm og. *Ellers er det vel å båre i tennene uten bedøvelse og når dem borer sånn dypt.. huff Føler med deg Zuckron.... Endret 26. mars 2007 av VesleKim Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Første gang jeg fikk Spontan Pneumothorax hadde jeg ganske vondt.. Hele lunga hadde kollapsa, og jeg skjønte ikke hva det var, så jeg gikk hjemme i tre dager før jeg dro til legen.. Den dagen jeg dro til legen klarte jeg så vidt å stable bena ut av dusjen, fordi det gjorde så jævla vondt.. Anbefaler ikke å gå med intense brystsmerter i tre sammenhengende dager. Spesielt ikke når man har litt vanskeligheter for å trekke pusten ordnetlig... Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Må være da jeg tok bedøvelsessprøyte etter at jeg hadde knekt armen på snowboard. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Det jeg kan huske akkurat nå var en sommer for en del år siden da jeg skulle løfte en stein på sikker 20kilo opp en bergvekk og kaste den i havet Så mistet jeg steinen rett ned på storetåa (hadde på sanddaler) Mistet naglen på den tåe, men den voks ut igjen Men det var helt jævlig Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Da jeg plutselig lå horisontalt i lufta på snowboard. Var ikke på den største boksen i verden, men jeg klarte å ha alt for stor fart slik at jeg landet på flaten etter boksen, midt på ryggen. Klarte ikke å rette ut ryggen på en uke, første gangen jeg har sovnet, og våknet, i fosterstilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå