Perrern Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ja, hvis ikke så er jo mye av kroppen samlet sammen også da. bare tenk på akupunktur, der setter du jo en nål i øret også kiler det i stortåa. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Greier ikke velge mellom den gangen jeg fikk en jernstang (toppen på et metallgjerde) i toppen av hodet eller den gangen kusina mi var så hyggelig å sparke meg i nøttene. Sistnevnte må vel være det mest smertefulle ettersom jeg ikke greide å få fram en lyd på flere minutter, bare stotringer Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 au.. Jeg husker at en kompis slo meg i nøttene med en ståkk når jeg var mindre. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 En smerte bare menn kan forstå... Føler med deg Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Nå er jeg temmelig uerfaren på kroppen og nærvesystemet, men ut av nyskjerrighet hvordan kan skade i hælen gjøre deg lam? Setter ikke historien din i tvil eller noe sånt. Er bare nyskjærrig Det er visst en sene i hælen/ akillisen som gjør at du kan bli lam hvis denne blir skadet... Noe i den duren Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Når jeg skulle skjære vannmelon. Så glapp kniven(vannmelonen var hel og våt), og skle ifra meg. Kniven skjøv vannmelonen vekk, og traff buen i pekefingeren (punktet hvor fingeren bøyes) på innsiden. Gikk til beinet, blodet sprutet ganske kraftig, og jeg ble svimmel. Det er vel den mest intense smerten fysisk, det foruten om da jeg frøys vorter på store tåa (hadde sånn ekstremt mange på hele store tåa. Så hadde jeg prøvd å skjære vekk før jeg kom dit, så det var åpent sår når jeg skulle fryse. Husker hun brukte 1 minutt hver omgang (på forskjellige områder på tåa) Ildt? Jepp. En slags brennende følelse, kjentes ut som hun stakk meg også. Ellers var det ganske ildt når bedøvelsen gikk bort etter at jeg fjernet nagla på storetåa.(neglerot betennelse) Det er vel det jeg kommer på som har vært helt ekstremt. Ellers har jeg såklart hatt mindre 'uhell', som å hoppe inn i en hekk og få en kvist langt inn i kneet(har fortsatt et arr), tryne på sykelen i nedover bakke, gå fort på is slik at jeg tryner, osv. Men det er ikke like ille som de tre gangene Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Nå er jeg temmelig uerfaren på kroppen og nærvesystemet, men ut av nyskjerrighet hvordan kan skade i hælen gjøre deg lam? Setter ikke historien din i tvil eller noe sånt. Er bare nyskjærrig Det er visst en sene i hælen/ akillisen som gjør at du kan bli lam hvis denne blir skadet... Noe i den duren Åja.. Daså Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Perforert blindtarm, klart kraftigste smerte jeg har opplevd (var vell 11-12). Det føltes som å bli knivstukket i magen mange ganger over en periode på en times tid. Jeg fikk høre etter operasjon at det så ut som om noen hadde sittet med strikkepinner og stukket hull i den... Dette var midt på natten hjemme, og når vi dro på legevakten på morgenen spurte ho som undersøkte meg om jeg var hypokonder fordi jeg synes det var veldig vondt når ho trykte på magen min... Etter en kjapp blodprøve med test for hvite blodlegmer kom ho tilbake grå i trynet, og så var jeg plutselig i sykebil på vei til sykehuset Ingen ting jeg har opplevd i ettertid har kommet i nærigheten. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg brakk håndleddet ganske kraftig da jeg var 8 og var nødt til å låse opp døra med den brukne armen (gammel dør som krever at man drar den hardt til seg i tillegg til at låsen er tung) for å ringe foreldrene mine. Ellers var ørebetennelsen jeg fikk da jeg var rundt 10 ekstremt smertefull. Jeg er en forsiktig person Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det værste som har hendt meg var når jeg prøvde på backfilip på et ca10 meters høyt hopp og fikk alt for stor sats. Landa 4 meter for langt nede og brakk Ribbein, håndleddet og selvølgelig sprakk leppen min Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 At leppa di sprakk var det værste. wow. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 ligger mellom to nr 1 ca andre klasse (husker ikke helt, ikke kommet til vg2 enda så på barneskolen ja) lekte boksen går med noen venner, jeg og en venn hadde gjemt oss i et tre han var høyere opp en meg, så knakk greina han var på sånn at han datt ned på den jeg sto på slik at den knakk, han landa på ryggen på mose, jeg landa på hodet på små skarpe steiner -__- mamma rusha meg til lege kontoret med håndkle rundt hodet sydde 8 sting midt på hodet uten bedøvelse fallet/landingen var en veldig smertefull oplevelse nr 2 trur det var fjerde klasse, skulle dytte en idiot ned en grass bakke, men så tryna jeg i tilegg han fikk ikke sår i det hele tatt jeg landa på enten noe skarpt noe eller asfalt kanten, kneet mitt ble åpnet sånn ca halveis rundt, gikk opp til skolen (dette var like ved skolen like etter skole tiden) og læreren bærte meg til bilen sin og kjørte meg først til legevakten som ikke ville sy meg, deretter til sykehuset, sydde vel rundt 35 sting trur jeg (fikk bedøvelse denne gangen, mange sprøyter (rundt ti)) jeg så på hele greia klarer ikke hvem av de som var mest smertefulle ingen av de var noe deilig ivertfall xD Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 At leppa di sprakk var det værste. wow. Måtte sy underleppa og done inn blod. Det ar en grusom opplevelse! Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Trodde jeg hadde skrevet i tråden, men var tydeligvis bare noe jeg hadde innbilt meg. Har hatt en 4-5 hjernerystelser, den siste var desidert den verste, har nedsatt følsomhet i hele venstre siden etter (ikke så mye, bare litt dårligere motorikk og nesten litt nummen). Når jeg falt gjennom et drivhus med bare ene foten (omtrent som å ramle med et ben på hver side av et gjerde e.l) var jeg fryktelig redd for at familiejuvelene skulle ødelegges, samt en stor flenge fra kneet og opp til lysken på innsiden av låret. Når jeg rev av nesten all huden på venstre delen av ryggen min etter en litt spenstig sykkeltur, stupte inn i en høytaler; ble et par sting der, stupte inn i en bassengkant. Alikevell så "føler" jeg at det aller vondeste var når jeg fikk skikkelig krampe i baksiden av låret mitt (når det gjør så vondt du ikke klarer å tenke) så jeg skøt foten ut som resulterte i at jeg traff et lite bord med midten av skinnleggen min. Gjør så sick vondt det der.. : p Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Militærgrads pepperspray uten tvil. Det er... ubeskrivelig.. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hmm, på ett magisk vis stupte jeg på feil side av bassenget... Det var da jeg lærte å holde kjeft for første gang (Kjeven) Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 enten da jeg ble skutt med luftgæver (har blitt skutt 3 ganger:P)eller da jeg fikk kneet til kompisen min i hue Lenke til kommentar
Johari Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Da eg var liten fikk eg trykt en gummibit (ca 2cm lang og 1,5cm bred)helt inn til negleroten på lillefinger...fatter ikke ossen det sjedde, men drev å lekte sammen med noen kompiser blandt noen gammle bildekk som var blitt dumpet. Anyways... det var ubeskrivlige smerter og eg var langt hjemme fra...måtte sykkle hele 5km før eg fikk hjelp. Måten den ble fjernet på var ved å trykken en synål under neilen, får å så pirke ut gummibiten...men så slet gummibiten seg så en liten del var liggende helt inne ved roten...måtte trykke nålen helt inn og pirke den ut Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Da eg var liten fikk eg trykt en gummibit (ca 2cm lang og 1,5cm bred)helt inn til negleroten på lillefinger...fatter ikke ossen det sjedde, men drev å lekte sammen med noen kompiser blandt noen gammle bildekk som var blitt dumpet. Anyways... det var ubeskrivlige smerter og eg var langt hjemme fra...måtte sykkle hele 5km før eg fikk hjelp. Måten den ble fjernet på var ved å trykken en synål under neilen, får å så pirke ut gummibiten...men så slet gummibiten seg så en liten del var liggende helt inne ved roten...måtte trykke nålen helt inn og pirke den ut Opplevd noe lignende selv. Holdt på å fikse noen deksel med glassfiber, så stakk det ut en bit jeg skulle brekke av. Dette var altså etter at det hadde tørket, og glassfiber er jævlig hardt. Så klarte jeg å presse inn en annen bit som stakk opp i det den knakk. Fytti helvette så vondt det var. Klarte ikke få den ut selv en gang. Så neste dag gikk jeg til legen og fikk den fjerna, for en lettelse Fingen var jo dobbel så stor pga hevelse.. Lenke til kommentar
۩ҲЖҲ۩ Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Militærgrads pepperspray uten tvil. Det er... ubeskrivelig.. Been there, utrolig smertefullt! Var garantert verst for en venn av meg. Vi kom i slosskamp med noen nye landsmenn i militæret, slosskampen var ferdig og kompis hadde fått kutt over øyet, vi var på vei mot resterende som var på vei mot oss, MP kommer imellom og sprayer kompis med kutt, rett i kuttet. Jeg ble ikke sprayet på, men fikk kjenne da vi testet dem på en senere øvelse. Sto nesten på hodet nedi en bøtte med vann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå