Gyr0 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Aah, the pain... Det høres ut som en typisk doktor som ser på mennesker som objekter. Værbitt nærsynt doktor. Generelt liker jeg ikke doktorer -.- Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Når legen opererte meg i tåen etter en lærling skulle sette bedøvelse. (Han failet, og satt all bedøvelsen i sengen under tåen..) Haha, hvordan klarte han det? Lenke til kommentar
۩ҲЖҲ۩ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Aah, the pain...Det høres ut som en typisk doktor som ser på mennesker som objekter. Værbitt nærsynt doktor. Generelt liker jeg ikke doktorer -.- Jepp, var på legevakten i Bergen, en student som skulle sette bedøvelsen. Har fått beskjed i ettertid at jeg kunne saksøkt, men aldri orka. Og er nok allt for sent nå. Når legen opererte meg i tåen etter en lærling skulle sette bedøvelse. (Han failet, og satt all bedøvelsen i sengen under tåen..) Haha, hvordan klarte han det? Satt sprøyten i storetå-leddet for å få bedøvelse inn i nerven, skulle være sikker på at han satt den langt nok inn, og den gikk tvers igjennom, uten at han eller jeg merket det ;d Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Var ikke meg da, men noen gutter på gamleskolen(ungdomskolen) skulle ha det litt gøy med ei jente å kaste kaldt vann på ryggen hennes mens hun solte seg. De henta vannet fra en vannautomat men hadde med et uhell greid å ta på varmt vann. Og som sikkert mange vet, varmt vann fra vannautomater er temmelig varmt, noe rundt 85 grader tror jeg. Da de helte vannet over henne å hun begynte å hylskrike skjønte de ingenting helt til de så ryggen hennes. Ble vel andregrads forbrenning(tror jeg) rett før sommerferien, som gjorde at hun ikke kunne være i sola. Den er litt kjip. Det eneste jeg ikke skjønner er hvordan de ikke kjente det varme vannet i flaske mens de bar den bort mot henne. Det vondeste jeg har vært borti må vel være når jeg balanserte på et gjerde å falt. Dere kan tenke dere resten... Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Haha, jeg tror jeg hadde gitt de gutta et nådesløst nakkeskudd hvis jeg hadde vært jenta. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Jeg husker jeg datt på ski, var i et renn også var det veldig isete det ene stedet, det var en fyr som hadde detti før meg og slått seg hardt men de stoppa ikke rennet for det. Jeg tryna og slo leppa, hadde det blitt litt større hadde jeg måtte sy. I mine yngre dager kunne jeg også være så klok at jeg sto å fisket i underbuksa, og hvem tror dere var så smart at de hekta fast kroken inne i beinet uten å merke det for så å fortsette å kaste. Det var vel sår fra leggen opp til låret tenker jeg, lang stripe. Endret 7. april 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Vondeste skjedde i går. Skjærte sykkelen i 150 km/t i tunnel og datt rett i bakken. Skrapa meg ganske godt opp kan man si, men klarte å få dytta sykkelen inn i sida, så helt knust var jeg nok ikke. Helt vanvittig følelse å bli slengt rundt og rundt i den farta uten muligheten til å gjøre noe som helst. Noe av det absolutt villeste jeg har vært med på. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Vondeste skjedde i går. Skjærte sykkelen i 150 km/t i tunnel og datt rett i bakken. Skrapa meg ganske godt opp kan man si, men klarte å få dytta sykkelen inn i sida, så helt knust var jeg nok ikke. Helt vanvittig følelse å bli slengt rundt og rundt i den farta uten muligheten til å gjøre noe som helst. Noe av det absolutt villeste jeg har vært med på. la meg gjette, etterpå bare reiste du deg opp og bare: kult, også gikk du opp på sykkelen og kjørte videre. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Du kan tro hva du vil, men jeg hadde englevakt og griseflaks. Jeg vet det høres drøyt ut med 150 km/t, men det var dette jeg hadde ifølge speedometeret. 10500 på turtelleren og 16-39 dreving, du kan regne ut nøyaktig fart selv, Aprilia RS. Jeg reiste meg opp og halta bort til sykkelen. Sykkelen er totalvrak og den skjærte seg, så sier seg vel egentlig selv at jeg ikke kjørte videre. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Du kan tro hva du vil, men jeg hadde englevakt og griseflaks. Jeg vet det høres drøyt ut med 150 km/t, men det var dette jeg hadde ifølge speedometeret. 10500 på turtelleren og 16-39 dreving, du kan regne ut nøyaktig fart selv, Aprilia RS. Jeg reiste meg opp og halta bort til sykkelen. Sykkelen er totalvrak og den skjærte seg, så sier seg vel egentlig selv at jeg ikke kjørte videre. nå var det jo ment som en spøk da, men ja, Du hadde griseflaks. Bra at det var sykkelen som totalvraka seg da og ikke deg. Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Da jeg fikk annengradsforbrenning i hele ansiktet og tredjegradsforbrenning litt på høyre hånd og hele overflaten på venstre hånd. Utfallet av en "bli-kjent-tur" på vidregående skolen jeg går på. 3 uker i koma og styr. Lucky me så har jeg ikke noen merker/arr i ansiktet, bare litt under haka. Hvordan skjedde det? Var en kamerat som skulle etterfylle et stormkjøkken med rødsprit. Han hadde glemt å bruke det "lokket" man har over flammen, så når han helte på rødsprit så så han ikke flammen. Utfallet ble da at flammen trakk seg opp i rødsprit flaska han holdt i hånda, også fløy væska rett i ansiktet og på kroppen min. Fikk panikk og løp rundt og kompisene mine prøvde alt de kunne for å slokke det men det stoppa faen aldri, så hoppet ut i vannet. Etter to min eller noe kom legehelikopteret å landet med bare den ene 'foten/meia' av helikopteret på fjellet, slik at piloten klarte å balansere det slik at jeg kunne bli båret inn. (Dyktig!) Fikk noen morfin sprøyter, også husker jeg godt at han ene karen inne i helikopteret heiste tommelen sin opp og liksom spurte meg om alt var ok, jeg viste tommelen tilbake og mer husker jeg ikke av selve turen. Etter det så havnet jeg i koma i 3 uker med mutter og fatter som omtrent bodde ved siden av senga mi. Vet ikke når jeg våknet opp sånn ordentlig, fordi jeg var dopet ned så lenge i etterkant. Har blitt fortalt at jeg var veldig urolig mens jeg lå i koma, rev av meg en sånn kloss med rør ned til brystkassa som var sydd fast på brystet mitt før jeg var på vei ut av senga fordi jeg hadde tydeligvis sagt at jeg skulle hjem. Men tryna jo såklart på gulvet fordi jeg ikke klarte å gå ordentlig etter at jeg hadde ligget så lenge i senga. (les, sykepleierne failet når de skulle bytte skift, så jeg var alene på rommet da jeg skulle ut av senga). Var generelt helt sprell, pappa sa at de ofte måtte inn med fire sykepleiere som lå oppå meg i senga, siden jeg skulle ut og hjem hele tiden. Etterfulgt av en del operasjoner og hud-flytting fra begge lårene mine opp til venstrehånd og litt under håndleddet på høyre hånd. Rett og slett en helvetes opplevelse jeg ikke kunne unnet en eneste person uansett hvor sint jeg kunne ha blitt. Men har hatt sykt flaks, hadde på meg kontaktlinser og den ene linsa reddet det høyre øyet mitt. Har ikke noe arr i ansiktet omtrent heller, bare litt under haka som jeg egentlig ikke bryr meg så veldig mye om. "Helbredningsprosessen" er fortsatt ikke over ennå, så det blir bare bedre og bedre. Venstrehånda mi er ikke direkte pen på oversiden, full av en del arrdannelser, men den begynner å bli rimelig bra. Er noe jeg uansett kan leve med. Er vanskelig å skrive om dette, så jeg orker ikke å nevne alt sammen. Endret 9. april 2009 av EvenL Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Satt 14 timer på flyet fra Singapore til London med 2. grads forbrenning på hele magen, det var ren pining hele turen. Så fort jeg rørte meg sved det helt for jævlig Kroppsvitisasjonen ved sikkerhetskontrollen på flyplassen i London gjorde ikke situasjonen bedre. Bruk solkrem folkens! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Satt 14 timer på flyet fra Singapore til London med 2. grads forbrenning på hele magen, det var ren pining hele turen. Så fort jeg rørte meg sved det helt for jævlig Kroppsvitisasjonen ved sikkerhetskontrollen på flyplassen i London gjorde ikke situasjonen bedre. Bruk solkrem folkens! Au. Kom på en annen gang jeg fikk vondt nå, jeg sto på seilbrett på hytta, så klarte jeg å tryne forrover med et bein på hver side av seilet. Au.... Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Oppdatere: skitch (eller hva det nå het , når man holder fast i noe som kjører når du står på skateboard ) etter sykkelen til en kompis. Vi kjørte jævlig fort ned en bakke. Så så jeg en hompel med masse grus på. Dum nok ropte jeg STOOOOOPP!!! og han bråbremsa, jeg kjørte i helvete rett inn i siden av rattet og fly forbi sykkelen og landet på hodet. noen få millisekunder kom han rett bak meg med sykkelen og jeg fikk skrapa opp ansiktet med en tung BMX sykkel på hodet. Alt dette hendte i stor fart. Fikk ansiktet skrapet opp, flere kuler og blødninger i hodet. Jeg skjønte faen meg ikke hva som skjedde da jeg reiste meg opp. Jeg viste ikke hvor jeg var eller what the fuck was going on.. Gikk hjem og klarte ikke å snakke. foreldrene ringte ambulanse and so on. andre var at meg og noen kompiser lekte med brann. (Patetisk dum igjen!) Det var en liten sylinderform som var ca 30 cm høy. Oppi der kastet vi masse gummi og plastik osv og tente på med sprit. dum dum dumme meg skulle hoppe oppi og ut igjen men det gikk galt da MASSE smeltet gummi og plastik satt seg fast i skoa. Så når jeg hoppet ut igjen og beina var i lufta fløy all den smelta plastikken i ryggen og det svei som et helvete! Fikk brannsår og arr har jeg nå. Dro ikke til legen elno pga dette. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) masse tekst Du var vel ikke den skarpeste kniven i skuffen på den tiden høres det ut som, jaja alle har gjort sine feil Jeg husker da hele keyboard stativet mitt, med to keyboard (jeg legger ved bilde) klappet sammen og falt rett ned på tærne mine, jeg ga jo blanke i tærne mine å sjekket keyboardet (alt sammen var jo vært rundt 22 000 eller noe, heldigvis funker alt fortsatt) etter det sjekket jeg tærne mine, de var hele, men fy fader å vondt det gjorde. Også er det en story til i spoiler, men den er litt ekkel. Jeg har atopisk vinterfot, det er sånn at hele foten min "skreller" seg for hud, det er ganske/jævlig vondt. Og som alle andre bruker jeg sokker, og som veldig mange andre er føttene mine litt loete etterpå. Og det er jo kjempe deilig å sitte å plukke lo ut av et stort kjøtt sår på stortåen din. Endret 9. april 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 nå kom jeg på en annen gang fra barneskolen. vi spilte fotball. så fikk han ene idee om at det ene målet skulle flyttes.4 stykker løftet målet og skulle plassere det der vi ville ha det. jeg gikk ved siden av da målet kom i ubalanse og veltet.tverleggeren traff med rett i foten med stor kraft. dette gjorde pokkerns vondt.tok nesten 6mnd før jeg kunne spille fotball igjen. flaks det ikke traff med i hodet. Lenke til kommentar
trinity89 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Føler meg temmelig "uerfaren" når jeg sier at den verste smerten jeg har opplevd er 1) Ta piercing i navelen, + ta den ut og rense med sprit da jeg var i Syden og fikk infeksjon i den. Aaaaau!!! 2) Sparke leggen min i leggen til venninna mi. Det gjorde så vanvittig vondt at jeg ante ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. ... Men det er vel egentlig bare peanuts i forhold til folk som har blitt påkjørt o.l =/ Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Min mest smertefulle episode var nok da eg var ca. 10 år. Jeg satt bakpå med en venninne av meg da hun syklet. Vi var i en nedoverbakke, og jeg hadde verken sko eller sokker på meg siden det var midt på sommeren. Plutselig fikk jeg hælen av foten inni hjulet, og den ene spila satt nå inni hælen Jeg klarte selv å dra foten ut, men da begynte jeg å sylblø! Mange folk kom til å hjalp meg, og pappa kom kjapt med scooter for å hjelpe meg. Han kjørte meg hjem, og sa at vi måtte nok til legen for å sy.... Men sta som et esel nektet jeg Så foten ble bandasjert med flere lag, og få minutter etter var jeg ute og lekte igjen En stund etter fikk vi vite at hvis spila hadde gått noen millimeter lengre inn i hælen, kunne jeg ha vært lam... Men med min flaks ender man bare opp med ett for jævlig arr på hælen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Nå er jeg temmelig uerfaren på kroppen og nærvesystemet, men ut av nyskjerrighet hvordan kan skade i hælen gjøre deg lam? Setter ikke historien din i tvil eller noe sånt. Er bare nyskjærrig Lenke til kommentar
trinity89 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det går jo an å bli lam i foten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå