Gå til innhold

Når fikk du mest vondt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For ca 15 år siden. Da var jeg var ca 14 år og usikker på min egen legning. :no:

Gunther46 , som jeg møtte på mIRC skulle finne ut om dette.

Det gjorde mye vondere enn det Gunther46 skrev til meg på mIRC.

Glemmer ALDRIG hva som skjedde...

Det var f**n så vondt! Pokker Gunther, din feite, tyske gris!!!

Endret av MrLian
Lenke til kommentar
Da jeg på fredagen måtte fjerne neglen i stortåa.

Pga at jeg hadde fått betennelse så ville ikke bedøvelsen ta sikkelig tak.

Værste jeg har vært med på. Anbefales ikke.!!!

Haha, skulle til å skrive noe lignende selv! Måtte bare skumme gjennom, også kom jeg over denne :p

Vondeste opplevelsen min er også den gangen jeg hadde en ingrodd negl i stortåa i over 3 år, og det var betent som f.. når jeg skulle fjerne deler av rota til neglen. At legen klipper inn i tåa di og river ut rota når bedøvelsa ikke funker, må være det verste som har hendt meg.

Måtte få inn ei tredje sykesøster til å holde meg i handa, stryke meg over panna og passe på at jeg ikke hyperventilerte(for mye). Ting er bedre nå, takk.

Lenke til kommentar

På barneskulen så har vi en akebakke... der var det spelblankt med is så vi berre rente nedover med berre skoa...

Så hoppa eg ned 1 meter på den siste bakken og tog en 180 (me sko) og velta bakover og bang! landa med ansiktet først og knuste ut 2 1/2 tenner og blåkul i panna og måtte rotfylle og gå med streng og slikt i tennene... fekk nytt kallenavn som var Blåtann ^^

Dagen etter regna vekk snøen og isen så då rant alt blodet nedover heile fotballbana... Kult :D

Lenke til kommentar

Okay prøv denne smerte runden.

Blindtarmen sprakk, dumme meg trudde jeg kunne sove meg igjennom smertene. Morningen etterpå skulle jeg dra til The Experience LAN'et, men tenkte at å stikke innom legevakten før jeg satt igang og kjørte 7-8 timer fra Bergen til oslo. Det kunne jeg BARE drite i.

Ble bare sendt rett opp på haukeland sykehus. Ble operert midt på natten og har nå et arr på ca 9 cm som bevis. Ble sengeliggende i minst 1 månede. Og hadde vondt hver gang jeg skulle bevege noen av musklende i magen. Ut av sengen, stolen ol. Særlig turer på dass var slitsomt. Og ikke minst når tarmene brukte nesten 2 uker på å komme seg i normal drift igjen. (Tar ikke mer detaljer derfra) Blodfortynneden medisner gjorde meg kvalm og svimmel i lang tid. Tur opp trappen var værre enn berg og dal bane.

Ca 1 juni fikk jeg rare smerter i magen igjen. WOooho tenkte jeg bare etter en liten vente tid på legevakten og på vei til Haukeland sykehus igjen. Da hadde jeg fått TARMSLYNG. Totalt stop i tarmene, som en knute. Ble testet med ultralyd, EN DIGER SVART SLANGE med kamera ned halsen, og til slutt en runde i MR maskinen. Før MR'en måte jeg drikke 1 liter med søt vann, I begynnelsen var det godt i varmen, men etterhvert ble det kvalmenes ekkelt og helt jævlig på slutten.

Legene ble enig med seg selv at noe ikke var som det skulle. DAAAAHHH!!!! Og igjen ble jeg operert midt på natten. Dermed et nytt arr fra litt over navlen og forbi og på vei ned mot lille mann på ca 20 cm. Nice, så ut som en togbane med metal stingene. Mye mer smerter enn forje gang. Ikke minst nå min bestevenn morfinen ble fra plugget fra ryggraden min. Skalv og frøsi flere timer etter den ble koblet vekk. Vel forstår narkomane som avruses nå.

Og like jævlig svimmel etter 1 uke på sykehus og blod fortynnende og hvem kan glemme de utrolig dårlige sengene. Fant aldri noen gode sove stillinger. Mat lysten forvant totalt mens jeg var det. Maten smakte dritt og så ikke så mye bedre ut. Jeg falt i vekt med 13 kilo på kort tid. Og nesten bare muskel masse!!!!!

Toppen av kranse kaken er vel 2 uker etter operasjonen skulle jeg ta stingene, kvelden samme dag opplevde jeg at det væsket gult og mye mer blod enn vanlig. Joda, såret hadde åpnet seg. Ikke en men TO plasser. Vel for å si det slikt. Fredag den 13 satt jeg på Kirugen 3 avdelingen på Haukeland sykeus for 3 gang på 1 år og var forbannet.

Fikk beskjed om at såret var ikke helt åpent og de kunne ikke sy det igjen. Måtte bare få lov til å lukke seg selv. Ekkelt som bare faen. Dermed måtte jeg bestikke min snille lillesøster med billig mobil for at hun skulle stelle meg. Brukte en liten formue i badasjer, medisiner, kjøring og legevisiter og blablabla.

Vel 2 månder fra fra jobben kalte sjefen min det. Greit de 3 siste uke var ferie, men jeg kunne knapt nok dra noen sted pga smertene.

I sitter jeg med omtrent ingen sult følser annet enn at når jeg blir trøtt eller mer grumpy så trenger jeg mat. Men er mer snope syk enn noen gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...