SirBoo Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Det gjorde vondt når jeg sto på snøbrett og noen hadde laget et fin lite hopp. Jeg tok fart hoppet også husker jeg ikke mer til jeg ligger i snøen og hoster litt. Tenkte, jøss dette gjorde litt vondt. Tar en runde til. Endte opp på sykehuset i en uke med sprukken milt. Nummer to må være når jeg (i fylla) fant det for godt å klatre opp i ett tre, ca 4-5 meter. Noen kompiser syntes det skulle bli morsomt å pirke med i rumpa med et annet tre, jeg slapp bena, treet knakk og jeg deisa ned i bakken. Måtte også gå ca 5 kilometer hjem. Halta i en uke etterpå. Nummer tre, alle gutta i klassen sitter oppe på tjukkasene i gymsalen, de begynner å ramle nedover. Jeg ramler på ryggen oppe på en tjukkas, en klassekamerat lander med albuen i mitt øye. Så ut som jeg hadde gått tre runder mot Mike Tyson, fikk lilla-øye på begge sider i 2 uker. Men man gror heldigvis godt. Lenke til kommentar
MayPai Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 En gang ble jeg sparka av en hest i beinet xO fikk verdens største flenge og måtte sy en del En anen gang fikk jeg en tv deisende ned på fingrene *AU* Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hmm.. Jeg satt oppå en hest som sparka en/ei(husker ikke helt) i beinet engang Lenke til kommentar
Tor45000 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 vondeste jeg har gjort hittil. vel må nok være i vinter da jeg skulle håppe på big jump , twin tip. fløy rundt 6 m fram og 5 opp. landa beint på ryggen så ble sengeliggende hele jævla Vinterferien . Fikk så vidt til å gå på slutten , men heldigvis hadd jeg på ryggskin,ryggplate. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Må vell ha vært når jeg hang etter ett tau som var fast i et tre ned et stup på 12 meter Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 veldig vondt å slå tåa i bordet o.l. Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det er sant Fått ny sofa nå og jeg er ikke vant til de sofabeina som står litt ut på en måte. I løpet av de siste dagene har jeg fått blå/svarte/lilla/gule tær pga det. Lenke til kommentar
KEX Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg fikk mest vondt da jeg fikk skiveutglidning i ryggen. Særdeles smertefullt. Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 2 dager etter å ha operert bort blindtarmen, og hadde et 12cm operasjonssår på magen, for så å ha tidenes nys. Det var vondt det:P Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Hmm, det værste jeg kan huske var når jeg var rundt 5 eller 6 år gammel, syklet rundt på en sykkel som var for stor for meg, kjørte litt for fort og balla kom ganske hardt ned i ramma... En annen gang var når jeg spilte slåball med en kamerat. Han mistet balltreet og traff meg midt på nøtta. EDIT: Jo faktisk, det vondeste som har skjedd meg må ha vært i 4 klasse en gang. Ble bitt 3 steder på armen, og 4 steder på magen av en hund . Fortsatt arr. EDIT2: Kjerringstøt er dritt, fikk det nå nettopp.. arrrghh!! Endret 24. oktober 2008 av Tord93 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Mistet nesten 3 fingre på grunn av denne jævelen her. Arr enda, vondt som bare faen. Se for deg den situasjonen her: Du står å kutter opp frosset hvalkjøtt, hvalkjøttet har nesten ikke fett i seg og går utrolig tregt å skjære opp i biter. Så plutselig spretter kjøttet innover og saga hugger over hånda. Du ser fingrene dine henger i halvkutta kjøttbiter. Lenke til kommentar
Heaf Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Brukket halebeinet 2 ganger, noe som er ufattelig vondt. Bristet 2 ribbein, også ufattelig vondt. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Aller mest vondt Jeg fikk hjernerystelse for et par år siden. Det var kombinert skrekk/smerte så det var egentlig jævlig. o! Eller fjerne mandlene. Det gjorde møkkvondt den første uka:( Eller å ta piercing i brystvortene, da snakker vi smerte. Tror ikke jeg klarer å bestemme meg. Hadde ikke ville gjort noe av det igjen koste hva det koste vil i alle fall. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det mest vonde jeg opplevde husker jeg ikke. Skulle ta et Pasific-Blue stunt ved og hoppe med sykkelen. Greide ikke det og deisa rett i bakken. Knekte nesen, fikk fortennene løse og masse blod. De sa jeg skreik/gråt, men husker bare at blodet dryppet ned på skykkelen når jeg sykla hjem. Ble 1 uke på sykehus. Fortennene var jeg heldig med, de er faste, men får frysninger/smerter i dem av og til. Det mest vonde jeg kan huske var når jeg skulle hopppe ned en trapp men traff taket og slo bakhodet ganske så kraftig. Trengte ikke bedøvelse når legen sydde. Fordi han knekte 2 sprøytespisser når han skulle sette bedøvelsen, men kjente ikke en dritt. Ble da 1 uke på famillie-gården uten TV, bare meg og fattern... Lenke til kommentar
cdidriksen Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Den gangen da jeg nesten skjerte fingeren min i to Seriøst, jeg kunne åpne og lukke den, skummelt!! Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 En gang i fylla skulle jeg lufte lillemann, og greide ikke å få buksa opp igjen, stupte framover og drylte hodet i en dør. Sener på kvelden skulle jeg klatre opp en bratt trapp, og datt på ryggen, nakken og hodet ned igjen tre ganger. Gjorde ikke kjempevondt der og da, men dagen etterpå, fy faen... Det vondeste må vel være da jeg kjørte på skaresnø, som, seriøst, kan sammenlignest med stein. En idiot hadde laget hopp, som jeg hoppet på, og falt med hodet først. Fikk dype skrubbsår på hele ene siden av trynet, knekte nesten kjeven og dessuten hovnet jeg opp så mye at jeg ikke kunne se på det øyet..var UTROLIG smertefullt! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Snubla på isen og landet med tennene og munnen og nesa rett ned på skorstein Kjente det godt og blødde fantastisk mye. psykisk: slash b slash Endret 28. oktober 2008 av The Prophet Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Har vært så flink at høyre skulder har brekt kravebein 2 ganger og en gang på venstre. Det er noe av det vondeste en kan oppleve. Trust me. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Har vært så flink at høyre skulder har brekt kravebein 2 ganger og en gang på venstre. Det er noe av det vondeste en kan oppleve. Trust me. Jeg har også brekt det to ganger, begge på venstre En gang på snowboard, og en gang på skuter. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 De gangene jeg har hatt vondt i øyet når linsa har gått bak pupillen. Opperert vekk da. Men hadde det fortsatt hadde jeg vært blind Det var som å ha en lighter i øyet med flamme på øyet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå