Gå til innhold

Når fikk du mest vondt?


Anbefalte innlegg

1. Var og lagde gapahuk i skogen, da jeg, uten å merke det, kutter av meg en del av fingeren. Ikke noe ledd, men på skrå over langefingeren. Var ikke sååå veldig gammel, så når jeg oppdaget blodet gjorde det så klart veldig vondt :!:

 

2. Første året på Norway Cup, 11-bane, spilte vi mot Gambia. Jeg er keeper. Det ble slått et gjennomspill forbi forsvaret, og jeg ruste ut for å ta ballen før Gambia-spilleren. Jeg kastet meg ned, og mener selv jeg hadde ballen. Gambia spilleren kastet seg også fremover, med knottene først. Han traff meg en viss plass mellom beinene, om dere skjønner. :p Ble momentant kvalm, og kunne ikke gå skikkelig resten av dagen.

 

3. Andre året på Norway-Cup, faktisk på samme bane som under Gambia kampen. Det var bløtt, og gjørmete. Når jeg slenger meg glir jeg, og strekker hele siden av ryggen.

 

4. Hadde fartstrening i alpint, og når du har kjørt veldig fort ned en bakke, blir man "fartsblind". Så når jeg reiste meg opp, følte jeg at det ikke fort og slappet av, selv om jeg fortsatt hold ganske høy hastighet. Lente meg litt bakpå, fikk rotasjon og slo skulderen ganske hardt. Kunne ikke bevege armen skikkelig i ganske lang tid.

 

5. Skadet samme arm nå nylig. Hektet ene armen i fotballnettet eller noe, når jeg skulle redde et skudd under trening (eller noe), og kunne ikke bøye armen på to dager.

 

2-eren er absolutt det vondeste :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Mulig det var den gangen da jeg skulle hoppe opp på en mellomhøy mur. Feilberegnet og landet på kanten av muren med begge leggene. Trodde de skulle knekke. Lå nede på bakken og ristet i flere minutter etterpå.

Lenke til kommentar

Når jeg fikk kick pedalen igjennom halve leggen . Kunne blitt lam i benet. Legen på legevakten sa rør på stor tåa , da så man en hvit tråd gli opp og ned inne i såret som var 2-3 cm inn i låret. 15 sting 13 cm langt

xD har et stort arr .

bilde kommer

Endret av duligot
Lenke til kommentar

Jeg går på taekwondo. På onsdager spiller vi innebandy uten sko, og fy f*** så vondt det er å få en kølle slått på foten! Det er en voksen kar som spiller lamme oss, og en gang smetta jeg forbi han med ballen, men da han prøvde å slå ballen til H, traff han stortåa mi! Dæven det var vondt... negelen sprakk i to og det tøyt masse blod ut.

 

Også en gang i tredjeklassen. Det var fotballturnering, og jeg satt på gulvet og snakket med noen venner. Armen min vilte på en stor kjukkas-madrass, men så drev de store guttene og hoppet ned fra tribuen og lande oppå den. En kis landet oppå underarmen min, med skruknotter og hele greia... Armen så ut som en dal, men det verste var at et eller annet hadde sprukket nær pulsen, så det kom en liten stråle med blod ut! Helt jæææævli vondt.... Glemmer det aldri.

Lenke til kommentar

Vondeste?

 

 

Vell, jeg går VG1 teknikk og industriell produksjon, og jeg holdt på med gassveising, og satt ved siden av en fyr, han tok og smeltet av noen kanter på et arbeidsstykke, og så fikk jeg en stor dråpe smeltende stål rett ved siden av hælen min, og denne svidde seg fast nedi verneskoene :p

 

 

DET ble et heftig brøl.. :p

Lenke til kommentar

Noen smertefulle perioder i livet jeg aller helst vil slippe å gjenta, i stigende rekkefølge:

 

8-års alderen. Hoppet rundt og lekte meg, dette var midt på sommeren og jeg hadde akkurat badet. Dermed hadde jeg ikke annet på meg enn badebukse. Klarte på forundeligvis å dette rett oppi en klynge brennesler - med hele kroppen. Jeg datt med ryggen først. Når jeg da skulle reise meg opp, snudde jeg meg over på magen, og fikk brannsår der også, ung som jeg var.

 

Da jeg i 10-års alderen lekte ute og skulle klemme en ellers snill hund. Den beit meg i høyre kinn. Husker lite av det som skjedde etterpå, annet enn at det var vondt.

 

Da jeg i samme alder hugde av en liten tupp av lillefingeren med ei øks.

 

Da jeg i tenårene fikk en T-krok smæsja rett i tinningen. Så ikke annet enn krusseduller de første par minuttene.

 

Da jeg skulle spikke noe tregreier i sløyden. Kniven glapp, og gikk sideveis inn i tuppen av venstre-tommelen. Den lagde et dypt hakk med akkurat vinkel nok til at det ikke gikk ann å sy i fingeren. Kniven skjærte dessuten enden av blodåra inne i tuppen av tommelen. På grunn av dette ville det ikke slutte blø og verke før morgenen etter.

 

Men det verste må være da jeg 2 uker etter tommelfinger-ulykken skulle skjære i et fenalår som var litt seigt. Dette var noen dager etter at tommelen var fin igjen. Jeg brukte den skarpeste kniven i skuffen, noe jeg ikke tenkte på. Jeg skjærte med all styrke, og plutselig kjente jeg at kniven stoppet i noe hardt. Skulle til å spørre om det var bein i fenalåret da jeg så at kniven satt i høyre pekefinger. Kniven hadde gått halveis gjennom pekefingeren, inn til beinet, og lagd et fint hakk i neglen. De første minuttene var denne gangen mest vondt psykisk, (jeg var ikke lite oppgitt og forbanna over meg selv for å si det slik), før smerten gikk over i fysisk form. Tok 5 sprøyter i fingeren (fordi sprøyte nummer 1, 3 og 4 ikke fungerte) og sydde 8 sting.

Lenke til kommentar

Psykisk må ha vært når jeg svelga en 1 kroning som satt seg fast i halsen når jeg var 5 år. Glemmer det aldri! Jeg lå da i andre etasje! og mamma og pappa var nede å så på tv! heldigvis hadde broren min glemt igjen noe så han kom opp trappa for å hente noe, også syntes han at han hørte noe rart! Dæven! tenkt på dette i ettertid! hadde det ikke vært for han så hadde jeg mest sannsynlig vært dø jo :p!

Lenke til kommentar

når jeg:

Brakk albuen, hånda sto feil vei

måtte trekke ut stålpinnene i albuen (var 2) som jeg hadde fått satt inn etter operasjon, uten bedøvelse

kjørte inn i en stein på sykkel, landa i hundedrit og knakk kragebeinet. Var i skogen, så måtte vente times tid før ambulanse fant meg

slo begge fortenna i kneet under stuping, begge sto 90 grader ut ifra ansiktet, brudd i øvre kjeve

brista underarma

brista underarma igjen

sprengte hokkelkulen, fikk sprett på trampoline av 2 stykk, vrikka foten når jeg landa (dvs, all energien fra spretten tok knekken på hokkelkulen)

når jeg fikk et greenstick brudd i storetåa. au.

 

nå er jeg klar for en ny sesong med twintip og snowboard, og flere brudd :)

Lenke til kommentar

1. Når jeg måtte operere ut en tann i tannkjøttet (vet enda ikke hvorfor jeg hadde en ekstra tann, kanskje jeg trengte den!), jeg lå i 45 minutter å med konstant hender inn i kjeften, jeg tok tre sprøyter, to i gommen, og èn foran i tannkjøttet. De brukte noe som hørtes ut som et borr i gommen. Jeg tok tunga opp i et stort hull når det var halvveis ferdig ( ekkelt ). Etterpå det sydde de igjen alt. Jeg måtte bruke munnskyllevann i to måneder etterpå, pluss at det gjorde j***** vondt i ca. 4 timer rett etter operasjoen.

 

2. Når jeg brakk hånda på fotball. ( ca.2 cm rett over venstre håndledd) . Vi hadde trening og vi skulle selvfølgelig ha en nokså teit treningsmetode som likna på amerikansk fotball, alle mot alle, buldre borti hverandre o.s.v. Jeg ble dytta av to stykker på en gang, ( alle påstod at jeg snubla i en sekk :p ) jeg tok imot med hånda og hørte at det knakk. Jeg tenkte : Hva f***, reiste meg opp og så at armen var helt rett helt ned til håndleddet, der den tok en liten venstresving og fortsatte. Det gjorde vondt det!

 

Vil helst aldri oppleve dette igjen.

Lenke til kommentar
......hadde jeg mest sannsynlig vært dø jo :p!

 

Med smiley bak? ^^,

 

1. Husker eg sykla om kapp med noken i klassen så av en eller anna grunn så snudde eg rattet 90 grader i stor fart, fløy frammover og knuste hodet i bakken....hjelmen knuste og jeg svima av, legen sier jeg hadde antagligvis vert funksjonshemma om eg ikkje hadde hatt hjelm :O (Sykler uten hjelm den dag i dag...merklig :S)

 

2. Stemte el-gitaren, så røyk strengen og piska over handa mi :/

 

3. Ballespark :S

Lenke til kommentar
2. Stemte el-gitaren, så røyk strengen og piska over handa mi :/

 

Det kan skje, ja... Har vært livredd for det.

 

Fikk et spark i nesa, sparkeren hadde snowboardstøvler på seg. Han gjorde det ikke med vilje, vi skulle kjøre opp t-krok og brettene våre hekter på en rar måte, jeg går ned, han faller og treffer meg i nesa med snowboardstøvelen.

 

Lå halvt bevisstløs i 30-60 minutter, husker ingenting, bare at en snowboardstøvel kom mot meg og at det gjorde helvetes vondt.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

For et par år siden hadde jeg en kamp mot noen demoner, brukte ingen besvergelse eller formular, det var vondt både fysisk og psykisk. Helt aldeles jævlig, som å bli knekt, trampet til grunnen også knekt igjen etc. ad infinitum -> blackout -> posessed -> blackout -> reboot, så på'n igjen. Alle tendenser til noe godt i ens sjel blir til bad karma/ dritt, mer du kjemper mer næring får motstanderene. Alle forsøk på ikke å tenke/ henge seg opp i et tankemønster var nytteløst, blir bare baluba når man kjemper mot noe som har øyeblikkets intelligens. Kan til slutt si at denne hendelsen er det nærmeste selvmord jeg har vært, Qliphoth er vel noe av det verste en kan begi seg ut i.

 

Til alle som sier WTF? Sier jeg FTW!

Lenke til kommentar
For et par år siden hadde jeg en kamp mot noen demoner, brukte ingen besvergelse eller formular, det var vondt både fysisk og psykisk. Helt aldeles jævlig, som å bli knekt, trampet til grunnen også knekt igjen etc. ad infinitum -> blackout -> posessed -> blackout -> reboot, så på'n igjen. Alle tendenser til noe godt i ens sjel blir til bad karma/ dritt, mer du kjemper mer næring får motstanderene. Alle forsøk på ikke å tenke/ henge seg opp i et tankemønster var nytteløst, blir bare baluba når man kjemper mot noe som har øyeblikkets intelligens. Kan til slutt si at denne hendelsen er det nærmeste selvmord jeg har vært, Qliphoth er vel noe av det verste en kan begi seg ut i.

 

Til alle som sier WTF? Sier jeg FTW!

 

du sier du har vært i kamp mot noen demoner? ok, det hørtes ikke helt bra ut :p..

 

satt å "kakka" på lokket på en cola boks med en flue smekker, så smeller det så intenst at jeg hadde øresus 2 timer etterpå :(, vondt gjorde det i ørene og :(. (anbefales ikke!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...