Gå til innhold

Når fikk du mest vondt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

det momentet glemmer jeg aldri i hele mitt liv

 

da jeg var 10 år gammel, Hadde jeg det morsomt med å klatre i trær og drive med masse rart oppi der.

En dag datt jeg ned fra en 8 meters avstand på grus , Brakk begge arma, noen ribbebein, og kneskåla.

datt nesten som en mageplask, datt med begge albuer rettet mot magen og fikk dem langt oppi ribbeina og det førte til at jeg brakk en god del, i tillegg til kneskåla som ble most som traff bakken med en hard smell

 

men da var jeg ganske liten og svak i kroppen :hm:

Problemet er att¨jeg husker absolutt alt som skjedde den dagen, hvordan jeg hadde det når jeg var nede, hvordan jeg ble ført til sykehuset, alle rundt meg som skrek og når jeg ikke kunne røre og var i sjokk, det har nesten blitt som en daglig mareritt for meg

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
det momentet glemmer jeg aldri i hele mitt liv

 

da jeg var 10 år gammel, Hadde jeg det morsomt med å klatre i trær og drive med masse rart oppi der.

En dag datt jeg ned fra en 8 meters avstand på grus , Brakk begge arma, noen ribbebein, og kneskåla.

datt nesten som en mageplask, datt med begge albuer rettet mot magen og fikk dem langt oppi ribbeina og det førte til at jeg brakk en god del, i tillegg til kneskåla som ble most som traff bakken med en hard smell

 

men da var jeg ganske liten og svak i kroppen :hm:

Problemet er att¨jeg husker absolutt alt som skjedde den dagen, hvordan jeg hadde det når jeg var nede, hvordan jeg ble ført til sykehuset, alle rundt meg som skrek og når jeg ikke kunne røre og var i sjokk, det har nesten blitt som en daglig daglig mareritt for meg

 

du vant av det jeg har lest til nå, forferdelig.. stakkar deg..

 

 

 

men den dartpila i hodet var ganske skummel..

Lenke til kommentar

Må nok være da jeg sklitaklet oppå et glasskår slik at jeg kuttet meg selv på låret og på leggen. Kunne se rett inn på kjøttet. Blødde mye gjorde det og

 

En annen smertefull erfaring var da jeg fikk en blødning i ankelen mens jeg spilte fotballkamp. Gjorde ikke vondt med en gang, klarte å halte rundt på banen, men når jeg først satt meg ned og det stivnet til klarte jeg ikke å bevege ankelen i det hele tatt. Gikk heldigvis fort over da.

Lenke til kommentar

Kan ikke huske noe spessielt vondt.

 

Enest en gang da jeg sprang i gangen på barneskolen (5. klasse?) så var det en 7. klassing som slo opp døra så jeg sprang på den tverrkanten på dør, og slik at jeg ble liggende på gulvet :p

Måtte ikke sy men fikk et arr i panna ^^

 

Eller har jeg også knekt kragebein et par ganger. Ikke så veldig vondt akkurat, en eller annen gang var det vel ekstremt ^^

Lenke til kommentar

Har noen:

 

1. I barnehagen skulle en som var 1 år eldre enn meg løfte meg opp. Så kom den "smarte" lillebroren hans og skulle løfte oss to. De resulterte med at vi stupte forover, jeg hekta fortanna i ei kleskrok (som man henger jakker i osv) og den ble rivd rett av. Jeg husker fortsatt hvordan jeg så ut i trynet når jeg så meg i speilet, blodet hadde mildt sagt sprutt oppover i trynet mitt.

 

2. Dette var også i barnehagen. En ven og jeg skulle sykkle om kapp, når farta var på topp, så begynte jeg å fryse på henda. Smart som jeg var tok jeg henda vekk fra styre for å ta ut hanskene jeg hadde i lomma. De endte med at jeg gikk rett i bakken, og hendene mine så ut som kjøttdeig.

 

3. Dette var vel i 4 eller 5 klasse. Jeg har fortsatt ikke lært noe av mine tidligere erfaringer, og tar sklitakklig på en grusbane med bare shorts. Vondt.

Endret av stizzen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Jeg å brodern tente på en bensinkanne, det ble en eksplosjon og flammene svidde bort pannluggen min, alle ansiktshårene + at jeg fikk 3grads forbrenning på nesa og 2grads i ansiktet, brodern kom helskinnet unna, heldige jæv**.

 

Steilet uttafor fortauskanten og demperne på sykkelen datt ut, slo trynet i asvalten og leppa mi ble delt i 2, pluss at hele nedre kjeve var ute av ledd, ansiktet var skikkelig hovent, men toppen på kaka var da rett etter fallet, da så jeg en trailer kjøre over sykkelen min !

Lenke til kommentar
søskenbarnet mitt brakk begge fortennene engang og ifølge han fantes det ikke noe vondere

 

Argh, minner meg på noe... For lenge siden, da jeg var sånn 8-9 år satt jeg og drakk vann fra en flaske ved siden av en fotballbane. En gutt jeg kjente klinte til ballen mens han spilte inne på banen, og traff flasken med et uhell. Åpningen av flasken røsket vekk halvparten av den ene fortannen min. Kan mildt sagt si at jeg grein... som faen.

 

En annen gang var da jeg var litt eldre, ca 10 år. Jeg gikk baklengs inn i en busk, snublet i den og falt gjennom. Bak den lå en bratt bakke stappfull av skarpe steiner. Så sklei jeg nedover med hodet først en 5-10 meter før jeg stoppet opp. Grein ikke med det første, men da jeg tok på bakhodet mitt og så at hele hånden var dekket av blod begynte jeg å hylgrine xD

 

Det er mine mest smertefulle opplevelser :x

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fy fader så jeg har slått meg oppigjennom årene, men ser at jeg heldigvis er i godt selskap :)

 

Kan vel starte med en kjekk historie, dette var da for snart 5 år siden:

 

Jeg og en kompis, inspirert av gode gamle Hollywood hadde bestemt oss for at det ville vært en kjempeide å lage "Molotov Cocktails". Etter en tur ned på bensinstasjonen hadde vi en kanne med 5 liter, "good'ol" 98 Oktan. Videre fylte vi noen vinflasker med bensin, og dynket tøystykker nedi flaskene. Som seg hør og bør ble dette satt fyr på, og vist fikk vi laget litt brann.

 

... Etter å ha kastet 2-3 flasker hadde vi fortsatt 3-4 liter med bensin igjen. Dette kunne da ikke gå til spille, så vi bestemte oss for å sette fyr på en liten bekk. Dette fungerte ved at kompisen min som sto øverst helte bensin i bekken, mens jeg som sto nedafor kastet fyrstikker på. Og joda, det brant i vannet. Det som vi dog ikke hadde planlagt var at bensinen begynte å brenne fortere og fortere, noe som veldig plutselig førte til at bensinen begynte og nærme seg tuten på kannen. Kompisen min fikk så vill panikk, og begynte (...) å riste febrilsk på kannen. Dette førte selvsagt til at det sprutet bensin (og flammer) overalt. Så skjedde det unngåelige, ilden begynte å brenne i kannen, noen som førte til en enorm sprut av flammer. Kompisen min tok da til vett og kastet kannen ... på meg (forhåpentligvis ikke planlagt). Så sto jeg der, nedi bekken, dynket i bensin med flammer i full fart mot meg. Tja, trenger jeg å si særlig mer en "wosj!"? I det som må ha vært et spektakulært syn sto jeg nå i full fyr. Til min guds lykke snublet jeg heldigvis mens jeg manisk prøvde å riste flammene av meg, noe som resulterte i at jeg datt oppi en kulp med vann. Alt i alt førte moroa til 1 og 2 grads forbrenninger, totalt ødelagte klær samt en stk smeltet mobil.

 

Bedre ble det forøvrig ikke av at jeg i redsel for min mors respons prøvde å skjule hendelsen ved å bandasjere meg så godt som mulig. Heldigvis fikk jeg infeksjoner i sårene noen dager senere, som førte til et nokså smertefullt sykehusbesøk.

Lenke til kommentar

Var på sommerleir og skulle plage jentene i naborommet med å sparke i veggen en kveld, men så plutselig var det et forbanna nattbord der. forestill noe sånt som et spark til å kyle en ball fra midtbanen og smelle "ringtåen" i en ståene planke slik at tåa tar all kraften. må ha vært nær ved å knuse knokkelen...

Lenke til kommentar

Det står nok mellom når eg knakk kragebeinet eller når eg knakk foten. Foten var vondt nok, men eg fekk smertestillande nokså fort. Når eg knakk kragebeinet derimot så tok det ca 2 timar før eg fekk noko bedøving, og eg klarte også å slå handa mi inn i ei bildør, det var nokså smertefullt :p

Lenke til kommentar

En gang jeg skulle skjære brød. Vi hadde en sånn elektrisk brødskjære maskin, og uheldigvis så hadde "skyve plata" løsna fra sporet så når jeg dytta på brødet så kjørte jeg fingern rett inn i sagbladet :thumbdown: the blod came like a river....kutta nesten av fingertuppen. au

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...