Gå til innhold

Når fikk du mest vondt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det må være gangen håndledde knakk i ungdomen.

Kan ikke erindre noe smertehelvete som har vært værre.

Hånda var flytta ca 5 cm opp fra armen. Var smertefult å sitte 3 timer på legevakta i Oslo, men enda værre var smerten da legene "knakk" det på plass.

Best for deg at du fikk vondt siden du spiller wow :D du veit ikke hva ekte smerte er eneste smerten du har fått i ditt liv er når du dør i wow...:D:D:D:D:D::p'

Lenke til kommentar
Det må være gangen håndledde knakk i ungdomen.

Kan ikke erindre noe smertehelvete som har vært værre.

Hånda var flytta ca 5 cm opp fra armen. Var smertefult å sitte 3 timer på legevakta i Oslo, men enda værre var smerten da legene "knakk" det på plass.

Best for deg at du fikk vondt siden du spiller wow :D du veit ikke hva ekte smerte er eneste smerten du har fått i ditt liv er når du dør i wow...:D:D:D:D:D::p'

hiohihihæhhæhåhåhlhøhhøhøhøh.

Saklig

Lenke til kommentar

Da jeg som 10åring hadde nyreinfeksjon. Utolige smerter "i magen". Det verste med magesmerter er at man ikke vet at/når de går over og det er lite mang kan gjøre for å lindre dem.

 

Ellers så har man jo en fot på hver side av et gjerde, av typen metallstang på toppen, er spent på om skrotet fungerer som det skal ettter noen sånne.

 

Det jeg tror jeg er mest redd for er å slå tennene, har slått dem, men aldri slik at en tann løsner, ser for meg at det må være ille.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

lå hos en kompis av meg, vi hadde sånn mini lan med to PC-er og spilte gmod :p. vi lå ute i camping vogna til de, men vi fikk ikke sove så vi gikk til trampolina og bynte å hoppe. Med sko, fordi det hadde regna. Jeg fikk super hopp (trampolina var full av vann) jeg fløy 2-3 meter opp og fikk super fart ned igjen og. fikk anklen vridd og det gjorde sinnsykt vondt. så, aldri hopp på trampoline med sko. xD

 

edit: kan vel også fortelle den gangen jeg skulle klatre inn soveroms vindue mitt når jeg stod oppå sykkelen. stod oppå sete og bynte å klatre inn, så sklei jeg eller noe sånt og falt ned, jeg tror at jeg slo hode i kjede beskytteren som var av jern. Slo i meg en deilig hjerne rystelse og et hull i hodet (:p).

Endret av KexxY
Lenke til kommentar
Når jeg sklei på gjerdet og gjorde meg halv-tante for livet... Blødde som faen på lille Erik. =(

 

Apropo det så gjentok jeg ben stiller sin prestasjon fra begynnelsen av alle elsker mary da jeg var i militæret. Metalglidelås på US buksen. If har også en reklame gående på radio angående dette emnet. Det gjør vondt, men ikke på langt nær så vondt som man skulle tro. Som han sier i reklamen "det e berre litt skinn".

Lenke til kommentar
Når jeg fikk en dartpil i låret.. :ermm:

 

Jeg fikk en dartpil i hodet i en alder av 12=) var ikke vondt men damn det var skummelt, den sto fast i skallen og det var ekkelt når jeg skulle dra den ut..

 

 

men det mest vonde må jo være når jeg sto bøyd over for og knutte skoen kom det en vennine og klaska foten sin så langt hun kunne opp i nøttene mine bakfra, følte meg ydmyket de neste 2timene.. det svei!

Lenke til kommentar

Da jeg fikk mest vondt, var i en naturfag time i niende, jeg skulle sette på et glassrør på en gummipropp med et høl i, glassrøret satt seg fast og ville ikke ordentlig ned. Jeg tok i for hardt og glassrøret knakk og skjærte seg imellom fingeren min, fingertuppen hang bare i en lite skinnfelle. Det var no sinnsykt vondt :cry: . Jeg måtte på legevakta for å få sydd på fingertuppen igjen, bedøvelse fungerte ikke 100% så jeg kjente litt at nåla ble stukket i fingeren min og tråden gikk imellom, det var creepy.

Lenke til kommentar

Brekt kravebein på 3 plasser etter et feilberegnet hopp med sykkel ned fra en stor, mosete stein som var ca. 1,70 m over asfalten står høyt på listen, men det var slett ikke ekstremt vondt.

 

Sy på plass skinnlappen som ble revet halvveis av når jeg datt av sykkelen første skoledag i 2. klasse leder suverent! Makan til smerte har jeg aldri opplevd, og jeg håper virkelig ikke jeg opplever det igjen. Hadde aldri trodd at 7 sprøytestikk og 9 sting skulle gjøre så vondt!

Endret av christer-R
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...