Gå til innhold

Når fikk du mest vondt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brennende plast som drypte ned på handa mi var en ganske vond opplevelse... Samme var det å få en bit av en sprayboks eller noe som ekspoderte midt i panna. Den borra seg inn inder huden og ble liggende et par tre cm fra inngangshullet. Gjorde ikke så vondt med en gang. Var bare som et lite slag. men fy faen så vondt det gjorde etter 5-10 minutter. Verste var at dette skjedde i skogen og jeg måtte gå hjem, få noen til å kjøre meg til legevakta og så vente en halvtime på at legen som var ute på et oppdrag skulle komme tilbake. Det begynner å dunke ganske bra etterhvert. Legen sa det kunne sammenlignes med at jeg hadde blitt skutt med et småkalibret våpen. Jeg hadde flaks i grunn. Hadde den lille metallbiten truffet 4-5 cm lenger ned så hadde den truffet øyet og blindet meg mest sannsynlig.

edit:

Når jeg fikk en 27kg sprengstein skrapende over 3 fingre på høyrehånd, som så klart lå oppå en annen ruglete en. Fin mix.

Hørte en blanding av knas og splatt. Lenge siden nå :]

8240238[/snapback]

Hørtes ganske vond ut den der og :/ Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Det må være gangen håndledde knakk i ungdomen.

Kan ikke erindre noe smertehelvete som har vært værre.

Hånda var flytta ca 5 cm opp fra armen. Var smertefult å sitte 3 timer på legevakta i Oslo, men enda værre var smerten da legene "knakk" det på plass.

Lenke til kommentar

Det jævligste er jo å jogge/gå fort inne, for å å smelle lilletåa rett i en dørkarm eller noe.

Minnes også en gang for ca 5 år siden, da jeg var uoppmerksom nok til å ta ut et stekebrett fra ovnen, uten grytekluter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Det må være gangen håndledde knakk i ungdomen.

Kan ikke erindre noe smertehelvete som har vært værre.

Hånda var flytta ca 5 cm opp fra armen. Var smertefult å sitte 3 timer på legevakta i Oslo, men enda værre var smerten da legene "knakk" det på plass.

8240338[/snapback]

Henger meg på den.

Smerten når jeg knakk håndleddet var helt jævlig.

Og jeg måtte sykle / gå 1km hjem.

Kjekt å se beinet i armen stikke ca. 5cm ned under håndleddet. :\

Lenke til kommentar

husker en gang da jeg var på sparkesykkel hjem fra en kamerat. Jeg kjørte det forteste jeg kunne, og så greide selvfølgelig forhjulet å sette seg fast i et kumlokk.. Det hele skjedde så fort at jeg ikke greide å ta for meg.. Leppa var dobbelt så stor i tre dager etterpå..

Har også greid å få en 60 kg person på meg, så hodet mitt smalt rett i isen.. Hoven leppe der også.. :thumbdown:

Endret av Cuz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...