Merlin Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Spørr på vegne av min bror hvordan det er med tanke på å kjøpe PS3 i USA. Hvordan er det med strømadapteret og om spillene har en annen sone enn i Norge? Takker for svar :=) Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Spillene er sonefirie, stømkabelen er den samme som blir brukt i PSU`er til PC`er. Finnes mye god informasjon i denne tråden. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Spillene er sonefirie, stømkabelen er den samme som blir brukt i PSU`er til PC`er. Finnes mye god informasjon i denne tråden. 8239680[/snapback] Takker for svar. Må man da ha et adpter / konverterer på strømkabelen for at det skal gå? Er utrolig newb på slike ting, sorry. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 lurer litt på det samme selv, folk sier (De som har US versjon) at de kun får opp amerikanske servere i Motorstorm f.eks, jeg lurer på om det er spillet som gjør at de bare får opp us servere, eller spillet? altså, hvis jeg kjøper en PS3 i usa, kjøper Motorstorm i Norge, vil jeg da få norske servere? Og er det noen andre minus ved å kjøpe i USA ? Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Spillene er sonefirie, stømkabelen er den samme som blir brukt i PSU`er til PC`er. Finnes mye god informasjon i denne tråden. 8239680[/snapback] Takker for svar. Må man da ha et adpter / konverterer på strømkabelen for at det skal gå? Er utrolig newb på slike ting, sorry. 8239693[/snapback] Alt du trenger er en vanlig strømkabel av den typen du bruker til PCn. Strømforsyningen på PS3n er sånn at den switcher automatisk mellom 110?v som det er i statene og 230v som det er her. edit. @Snoft. Så vidt jeg vet så må du vel bare registrere landet du bor i når du lager deg en brukerkonto. Du kan f.eks. ha en amerikansk brukerkonto eller en norsk om du vil som du kan bytte mellom. Endret 26. mars 2007 av Appleseed Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 lurer litt på det samme selv, folk sier (De som har US versjon) at de kun får opp amerikanske servere i Motorstorm f.eks, jeg lurer på om det er spillet som gjør at de bare får opp us servere, eller spillet? altså, hvis jeg kjøper en PS3 i usa, kjøper Motorstorm i Norge, vil jeg da få norske servere? Og er det noen andre minus ved å kjøpe i USA ? 8240027[/snapback] Kjøper du Motorstorm i Norge får du europeiske servere Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 ok, takker for info. Leste et litt forstyrrende forumpost på et annen forum om at det var rykter om at ps3 kanskje ikke skulle være regionfri når det gjelder spill i evig tid. Snakket om JAP spill som kun skulle loke på de konsollene osv, noen som kan bekrefte \ avkrefte noe slikt? Reiser til USA i morgen, og er 90% sikker på kjøp, men vil ikke sitte med skjegget i postkassa om et halvt år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå