Olsenhower Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Jeg vurderer bilkjøp i løpet av sommeren/høsten, og da er det smart å sondere terrenget allerede nå. Jeg har lyst på en rask, litt sportslig bil (hvem har ikke det?), men den må samtidig være noenlunde anonym å se til. Med det menes at det meste av styling skal være originalt. Så; er det noen som har erfaringer med Ford Focus ST-klassen? Helst 170, da 225 nok blir for dyrt. Jeg ser for meg at jeg kjøper en 4-5 år gammel bil, og da faller Golf GTI vekk. Skulle jeg hatt Golf GTI, skulle det vært den nye modellen med 200 hester, men de ligger foreløpig altfor høyt i pris. Endret 26. mars 2007 av Olsenhower Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Du tar feil. Golf GTI ligger ikke for høyt i pris, det er du som har for lite penger. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Ja, mye mulig det. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Synes Mondeo ser bedre ut. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ganske irrelevant Busk. Mener Autofil hadde en test med ST170 til Frankrike ett sted, med andre ord en ganske variert langtur. De var i alle tilfeller ganske fornøyde med det. Personlig har jeg ikke kjørt den. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Aha! Da skal jeg se om jeg ikke finner den episoden på nett-tv, ville vært interessant å se Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Var nok dessverre bladet. En god del tilbake, det. For å rydde opp i begrepene: Ford Focus ST170: En sportslig Focus, med 170hk. Ford Focus RS: 215hk med en finurlig frontdiff som gjør den utrolig rask på bane, men slitsom på dårlig vei, påstås det. Ford Focus ST (gen2): 225 HK, kjører bra, femsylindret 2.5-liter med snurre fra Volvo. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Focus har blitt rost mye for gode kjøreegenskaper så gjør sikkert ikke noe dårlig kjøp. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Ford Focus ST170: En sportslig Focus, med 170hk. Sportslig, ja Ikke versting. Akkurat det jeg vil ha Ford Focus RS: 215hk med en finurlig frontdiff som gjør den utrolig rask på bane, men slitsom på dårlig vei, påstås det. Blir nok dyr å kjøpe og dyr å kjøre Ford Focus ST (gen2): 225 HK, kjører bra, femsylindret 2.5-liter med snurre fra Volvo. Samme konklusjon som RS 8248997[/snapback] Focus har blitt rost mye for gode kjøreegenskaper så gjør sikkert ikke noe dårlig kjøp. Det har jeg også lest. Jeg ser det er en ST170 til salgs i nærområdet mitt, det inviteres til prøvekjøring. Det frister veldig..... 8250535[/snapback] Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Går jo ann å prøvekjøre en ST170. Hvem vet, kanskje du liker den? Det eksisterer forøvrig ikke en Focus som kjører dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå