Flunky Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei, vet du om en side dær jeg kan se hvilken symboler som brukes til feks brytere, stikk-kontakter div varslere brann innbrudd. etc? Lenke til kommentar
V_B Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hei, vet du om en side dær jeg kan se hvilken symboler som brukes til feks brytere, stikk-kontakter div varslere brann innbrudd. etc? 8239607[/snapback] Kan ikke si annet enn at du finner dem i diverse regelbøker eller muligens FEL boken vist jeg ikke husker feil. tror aldri jeg har kommet over dem på nettet før. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) HER finn du symbol i massevis. EDIT: Trudde først du meinte elektronikk. Endret 5. april 2007 av Imperivm_Romanvm Lenke til kommentar
V_B Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 HER finn du symbol i massevis. 8261227[/snapback] Det her er elektronikk symboler da Tror han er mer ute etter symboler type hus etc. Jeg kan muligens hjelpe deg ettersom jeg har en fil med automatisering og elektro symboler på pc`en min. Nedturen er at man trenger en DWG leser/viewer, eller f.eks et program som AutoCad for å lese dem. Send en PM om du vil ha dem Lenke til kommentar
Narviz Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hvis du ser i El. Energi boken din (Hvis du går på elektro) så står de inni der. Hvis ikke kan du spørre læreren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå