I-johnsen Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei. jeg har ett spørsmål til. Dekkene på bilen min er beregnet på Fire bolter og ikke fem som idag er normalt. jeg lurer da på om det er omfattende og bytte om "hva nå den greia heter" fra fire til fem bolter, slik at jeg også får kjøpt nye alufelger istedet for stålfelger. Lenke til kommentar
Christian87 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Er dekkene dine beregnet til 4 bolter men ikke 5? Morsomste jeg har hørt. Regner med det er felgene det er snakk om. Du må bytte skivene eller sette på adapter som bygger om fra 5 til 4 bolter. Skjønner ikke hvorfor du skal kjøpe deg felger med boltsirkel på 4 x et eller annet, når du selv har 5 x et eller annet på bilen din. Du får kjøpe deg noen felger med riktig boltsirkel. For å finne boltsirkelen til bilen din går du på den sticky tråden under "Dekk og Felg" Endret 26. mars 2007 av Christian87 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Du får alufelger med 4 bolt hull, 5 bolt hull, 6, 7, 8 bolthull... Så jeg skjønne ikke hva problemet er... Med mindre du har en T-Ford eller lignende, så er det ikke noe problem å finne felger Hvis du på død og liv skal bygge om fra 4 til 5 bolter, så koster det 3-4 ganger så mye som et sett med 4 hull ALU felger Lenke til kommentar
Christian87 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Det enkleste er som jeg og cossiemk1 sier. Finn boltsirkelen til bilen din i lista som ligger inne på sticky tråden så kjøper du felger som passer bilen din og så løser det seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå