Tdnoz Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Finnes det side dør med plexi til dette kabbinettet? Har en brosjyre der det står at W-65BP skal passe Jeg har også store problemer med at sys disken bråker jævlig av vibrering i gummi opphenget.. Løst. var disken som ikke var i gummiopphenget Og har noen tips til hvordan jeg kan få brukt lyd og mic utgangene i front med et Creative lydkort? Endret 27. mars 2007 av Tdnoz Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg har et forslag og en løsning. Du kan jo heller lage vinduet selv, med feks. sotet plexi. Til lydkortet er det bare å finne frem loddebolten så er det null stress... Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Joda det går ann det å Men ville ha lian li org dør men jeg kan vell få fiksa noe like fint som org. Lodde ja... finnes det noen guider mon tro? Er litt dårlig på googling på enkelte ting, så vist noen kan peke me i rett retning så hadde det vært nais Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Overklokking.no hadde en guide om lodding Eller så er det bare å søke på "How to solder" eller "soldering FAQ" Endret 30. mars 2007 av Klekkus Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Loddinga er ikke no problem men hva og hvor jeg skal lodde var det jeg mente. men det er vell ingen som gjør slikt.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Loddinga er ikke no problem men hva og hvor jeg skal lodde var det jeg mente. men det er vell ingen som gjør slikt.. 8277377[/snapback] Jack kontakter er ikke noe problem å lodde, det er bare pluss og minus. være er det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå