Gå til innhold

Hva vil du oppnå med treningen?

Hva vil du oppnå med treningen?  

222 stemmer

1. 1. Hva vil du oppnå med treningen?

• Styrke
      46
    • Volum
      64
    • Bedring av helse/form
      91
    • Konkurannse
      8
    • Sosialt
      13

Anbefalte innlegg

+ For å ha god helse - ingenting som en liten prolaps i korsryggen som treningsmotivasjon. Og også for å ha mer overskudd.

+ For å ha funksjonell styrke - bedre holdning (pga ryggen) og en lettere hverdag.

+ For å gå ned i vekt, få mer markert muskulatur.

+ Fordi det er morsomt, spesielt når man merker framgang

= For å føle seg bedre rett og slett. Livskvalitet. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bedre styrke, mer volum, bedre helse, mindre fett, mer overskudd, treningsgleden i seg selv (endorfinrush). Summen av alle disse fordelene er med på å gjøre meg ganske sikker på at jeg ikke kommer til å slutte å trene før jeg er fysisk inkapabel til å gjøre det mer, dvs. død eller grønnsak.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
1) Volum

2) Styrke

3) Konkurannse

8766399[/snapback]

Åssen går det med treningen din, da? Du dreiv jo å la ut bilder av andre som du påsto var deg selv før jul.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest medlem-105476
Hva slags Konkurannse skal du stille i?

9305649[/snapback]

Grievdus er bare en surrekuk som later som har stor e-penis. Har drevet og lagt ut bilder av andre enn seg selv og påstått at det var seg, lol.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg trener for ben musklene mest, målet mitt er å klare 360 kilo på Benpress ( er ikke sikker på om det kalles Benpress engang, men men. ) også 100 på benk innen jeg går ut av 9'nde klasse. Foreløpig klarer jeg 260 kilo på Benpress og 65 på benk.

Stemte form og helse.

Lenke til kommentar

Jeg trener for å ha det gøyere så klart!

Riktignok er det ikke så gøy å hastespise middag for å rekke trening, ha for lite treningstøy og vel gamle sko, kjenne smerte i to timer og så gå stiv dagen etter, men... Gjør jeg det nå slipper jeg det siden, når det virkelig gjelder!

Ingenting er så kjipt som å hoste blod i oppoverbakkene med fell på skiene mens resten av gruppa bare blir lenger og lenger borte. Jeg vil ikke trekke en turgruppe ned i tidsbruk og sikkerhet, og er jeg i best form tar jeg med litt ekstra for den som ser ut til å slite mest. :w00t:

Det er en stor utfordring å holde seg i form når man er halvveis yrkesaktiv og student med lite tid og penger, dvask samboer, og ens venner har satt seg mer og mer tilbake i godstolen med en fristende pils.

Hverdagen min er uforenelig med fritiden jeg ønsker å ha, så jeg trener for å ha det gøyere når jeg først har tid til å ha det gøy. :yes:

Lenke til kommentar
Jeg trener for ben musklene mest, målet mitt er å klare 360 kilo på Benpress ( er ikke sikker på om det kalles Benpress engang, men men. ) også 100 på benk innen jeg går ut av 9'nde klasse. Foreløpig klarer jeg 260 kilo på Benpress og 65 på benk.

Stemte form og helse.

9381225[/snapback]

Du trener for å bli sterk i benpress? Det var dagens ha, ha :lol:

Men fra spøk til revolver ønsker jeg og oppnå verdensherredømme, men dette er dog litt urealitsisk.

Men jeg trener for å bli, sterkere, større og mer harmonisk, men har også helt klart et helse aspekt ved min trening. Har konkurrert litt i strykeløft, men mitt mål er å etterhvert stille i Classic Bodybuilding da det er dette som ligger mitt hjerte nærmest. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...