Gå til innhold

Hva vil du oppnå med treningen?


Hva vil du oppnå med treningen?  

222 stemmer

  1. 1. Hva vil du oppnå med treningen?

    • Styrke
      46
    • Volum
      64
    • Bedring av helse/form
      91
    • Konkurannse
      8
    • Sosialt
      13


Anbefalte innlegg

+ For å ha god helse - ingenting som en liten prolaps i korsryggen som treningsmotivasjon. Og også for å ha mer overskudd.

 

+ For å ha funksjonell styrke - bedre holdning (pga ryggen) og en lettere hverdag.

 

+ For å gå ned i vekt, få mer markert muskulatur.

 

+ Fordi det er morsomt, spesielt når man merker framgang

 

= For å føle seg bedre rett og slett. Livskvalitet. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bedre styrke, mer volum, bedre helse, mindre fett, mer overskudd, treningsgleden i seg selv (endorfinrush). Summen av alle disse fordelene er med på å gjøre meg ganske sikker på at jeg ikke kommer til å slutte å trene før jeg er fysisk inkapabel til å gjøre det mer, dvs. død eller grønnsak.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
1) Volum

2) Styrke

3) Konkurannse

8766399[/snapback]

Åssen går det med treningen din, da? Du dreiv jo å la ut bilder av andre som du påsto var deg selv før jul.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest medlem-105476
Hva slags Konkurannse skal du stille i?

9305649[/snapback]

Grievdus er bare en surrekuk som later som har stor e-penis. Har drevet og lagt ut bilder av andre enn seg selv og påstått at det var seg, lol.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg trener for å ha det gøyere så klart!

 

Riktignok er det ikke så gøy å hastespise middag for å rekke trening, ha for lite treningstøy og vel gamle sko, kjenne smerte i to timer og så gå stiv dagen etter, men... Gjør jeg det nå slipper jeg det siden, når det virkelig gjelder!

 

Ingenting er så kjipt som å hoste blod i oppoverbakkene med fell på skiene mens resten av gruppa bare blir lenger og lenger borte. Jeg vil ikke trekke en turgruppe ned i tidsbruk og sikkerhet, og er jeg i best form tar jeg med litt ekstra for den som ser ut til å slite mest. :w00t:

 

Det er en stor utfordring å holde seg i form når man er halvveis yrkesaktiv og student med lite tid og penger, dvask samboer, og ens venner har satt seg mer og mer tilbake i godstolen med en fristende pils.

 

Hverdagen min er uforenelig med fritiden jeg ønsker å ha, så jeg trener for å ha det gøyere når jeg først har tid til å ha det gøy. :yes:

Lenke til kommentar
Jeg trener for ben musklene mest, målet mitt er å klare 360 kilo på Benpress ( er ikke sikker på om det kalles Benpress engang, men men. ) også 100 på benk innen jeg går ut av 9'nde klasse. Foreløpig klarer jeg 260 kilo på Benpress og 65 på benk.

Stemte form og helse.

9381225[/snapback]

Du trener for å bli sterk i benpress? Det var dagens ha, ha :lol:

 

Men fra spøk til revolver ønsker jeg og oppnå verdensherredømme, men dette er dog litt urealitsisk.

 

 

Men jeg trener for å bli, sterkere, større og mer harmonisk, men har også helt klart et helse aspekt ved min trening. Har konkurrert litt i strykeløft, men mitt mål er å etterhvert stille i Classic Bodybuilding da det er dette som ligger mitt hjerte nærmest. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...