Svendsen Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 For de som bare leser siste innlegg og ikke har lest de første så har jeg: Prøvde default login Resatt routern ( men skal innrømme at jeg ikke hadde alt av maskiner og hubber av i nettverket) Skal det ha noe å si? Men en ting.... jeg har ikke peil på det firmware ting tang greiene. Aldri instalert det liksom, lasta ned en gang men fant aldri utav den ene fila som jeg fikk ned. Det var ikke til routern da for der har jeg ikke finni nore firmware minnes jeg Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Quote: Den 2002-12-20 15:35, skrev Svendsen:Prøvde default loginResatt routern ( men skal innrømme at jeg ikke hadde alt av maskiner og hubber av i nettverket)Skal det ha noe å si? Reagerte den på rett måte under og etter reset? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 ja den gjorde som det ble beskrivd i en eller annen manual Men som sagt jeg hadde alt av maskiner og hubben min på. Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Det er bare routeren som klikker, har ikke noe å si om du har utstyr koblet til(i følge supporten) Kjør ny firmware å problemet burde være løst. Det er ikke vanskelig. Last den ned her:http://tsd.dlink.com.tw/info.nsf/7cb24fd9ec51d1fc48256adf002ad439/e990f440cc4cab7248256c61000f5773 La routeren så koblet til, klikk på exe fila som du får så er resten selvfoklarende. Gib Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Quote: Den 2002-12-14 14:59, skrev hårek:Tyder vel på at den er moden for søppelkassa da. Når den plutselig ikke får logget inn så kan det jo være en hardware feil. dårlig valg. da er det mye bedre å ta to fluer i en smekk og denge faren med router'n. når han da skal banke faren sin tenkte jeg :razz: edit: skriveleif _________________ [ Denne Melding var redigert av: juliussen på 2002-12-20 19:29 ] Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Hadde liknende feil på min DI-804 router som jeg hadde fått (låner er det vel) av BKK. Verken BKK folka kom inn på routeren fra der de holdt til og jeg kunne heller ikke komme inn selv om jeg fikk det riktige passordet. Fikk ikke kontakt med den på en måte (likevel funket all surfing og nedlasting fint!?). Fikk tak i en tekniker fra BKK. Teknikeren prøvde litt og så gadd han ikke mer. Han gav meg en splitter ny DI-604 i stedet :smile: Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 hehe fant et annen brukernavn og passord kombinasjon på maskin til fatter... Ikke at jeg veit åssen det har blitt sånn men men . Nå får jeg logga meg på, resatte routern og griere. Så har jeg noen nye problemer da... Hvordan åpne for porter så jeg får brukt DCC send i mIRC Og hvordan finner jeg ut hvem ip adresse som er min? Den jeg får av routern på nettverket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå