Gå til innhold

Hvordan kan jeg kjøre 3Dmark testen gratis?

Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg kjøre 3Dmark testen gratis? Når jeg laster ned 3Dmark går alt helt fint, men når jeg skal prøve å kjøre grafikk testen for å få en poeng score på PCen, kommer det bare opp at jeg må kjøpe PRO versjonen

En annen ting jeg lurer på er om jeg kan kjøre 3Dmark 06 på min PC. For det står at man må ha minst 2,5 GHz (noe jeg ikke har) og man må ha 1gb minne eller mer (noe jeg heller ikke har) og til slutt må jeg også ha 256 MB skjermkort (som jeg heller ikke har)

Info om min PC finner dere i signaturen...

Spørsmålet er hvordan får jeg kjørt testen uten å kjøpe PRO verjonen (hvilken side får jeg lastet den ned fra?).

Kan jeg kjøre 3Dmark 06? :hmm::hmm::hmm::hmm::hmm::ermm:

PS: er usikker på om dette er rett forum-kategori så ikke bli sure hvis det ikke er det!

Endret av iMedia_4226
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan kan jeg kjøre 3Dmark testen gratis? Når jeg laster ned 3Dmark går alt helt fint, men når jeg skal prøve å kjøre grafikk testen for å få en poeng score på PCen, kommer det bare opp at jeg må kjøpe PRO versjonen

En annen ting jeg lurer på er om jeg kan kjøre 3Dmark 06 på min PC. For det står at man må ha minst 2,5 GHz (noe jeg ikke har) og man må ha 1gb minne eller mer (noe jeg heller ikke har) og til slutt må jeg også ha 256 MB skjermkort (som jeg heller ikke har)

Info om min PC finner dere i signaturen...

Spørsmålet er hvordan får jeg kjørt testen uten å kjøpe PRO verjonen (hvilken side får jeg lastet den ned fra?).

Kan jeg kjøre 3Dmark 06? :hmm:  :hmm:  :hmm:  :hmm:  :hmm:  :ermm:

PS: er usikker på om dette er rett forum-kategori så ikke bli sure hvis det ikke er det!

8239369[/snapback]

Det skal i utgangspunktet bare være å installere og kjøre testen. Du kan ikke endre noen innstillinger i gratisversjonen, men det er heller ikke nødvendig. Vil tro 3Dmark 03 er bedre egnet for ditt kort. 05, KAN bli ganske tungt.

Lenke til kommentar
Men Robbansvenske har ikke 2,5 GHz, og han greide å kjøre 3Dmark 06 alikevell!(?)

Vil jeg kunne kjøre 06 versjonen hvis jeg oppgraderer til ATI Radeon X1950 Pro, 512MB og 2x 1024MB RAM, men forblir på 2,19 GHz? :hmm:  :thumbup:

8239501[/snapback]

Ja, GHz kravet skriver seg til P4 CPU'er, så det går fint. Mer i tvil om 9250 kortet klarer å kjøre 06 versjonen overhodet.

Lenke til kommentar

Kunne ikke kjøre 3Dmark 05 eller 06, men 03 gikk fint. Grunnen til at jeg ikke kunne kjøre 06 og 05 er fordi jeg trenger pixel shader 2,0 eller bedre og jeg har bare ver.1,1. Fikk 777 poeng på 3Dmark 03 :blush::blush::blush::blush::blush::blush::blush::blush:

Er veldig flau over det, men jeg skal uannsett oppgradere skjermkort og RAM så jeg trenger ikke være flau lenge!! :thumbup::thumbup: ( :blush: )

Endret av iMedia_4226
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...