Teig Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Etter at jeg slutta på fotball i høst har jeg merket en betydelig nedgang i min kondisjon. Men jeg har ikke sluttet å trene fullstendig, jeg trener styrke 3 ganger i uka. Men når jeg trener styrke får jeg ikke mye kondisjontrening. Jeg pleier å løpe en løype på 6-7 km en gang i uka, men jeg merker ikke voldsomme forbedringer. Jeg vet det er litt lite å løpe bare en gang i uka, men jeg får rett og slett ikke tid til å løpe flere ganger (ennå). Løypa jeg løper har en god del tunge motbakker som svir. Hardt. Det jeg lurer på er om det er mest effektivt å ligge på 70%-90% hele løypa eller trene intervall ved å ligge på 50% stort sett hele tiden bortsett fra bakkene da jeg kan ligge på 100%. Hva er mest effektivt for å bygge kondisjon? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Spør her Kondisjonstrening - Diskuter her Lenke til kommentar
Teig Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Oisann, så ikke den... Sorry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg