l4m3fish Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Jeg har kjøpt meg et MICROSTAR Mainboard Socket-A VIA KT333 ATX Audio USB2.0 Raid UDMA133 3xDDR333, KT3 ULTRA2-R,KT3 ULTRA2-R... PÅ dette kortet skal jeg kjøre Athlon XP 2100+.. jeg har tenkt meg Silent Twin kjøling fra microplex.. på sidene til microplex står det at noen kondensatorer står for nærme CPU socketen og at silent twin kjølinga ikke kan passe på noen MSI kort... noen som har erfaring med dette?? Med mitt bestilte HK??? Hjelp..... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Det stemmer, tror jeg. Jeg tror ikke en gang MSI har de 4 hullene til kjøleren som går gjennom hovedkortet ved CPU- sokkelen. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Ser ikke helt problemet, du har bestillt hovedkortet, men du har ikke bestillt kjøleren! Da er det vel bare å bestille en annen kjøler! Kjøp Thermaltake! de ruler! De er like rolige som Silent Twin om du vil! Silent Twin er en dårlig kjøler, den kjøler ikke godt nok spør du meg! Og i tilleg så må den gå på den slumrehastigheten, du kan ikke booste den opp en gang! Thermaltake Volcano 9 er jo ganske fet! Den kan styres etter temperaturen den måler! Eller på manuell! Da stiller du lydnivået! BTW Silent Twin bruker ikke de fire hullene! Lenke til kommentar
knnygar Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Eg har MSI KT3 Ultra hk og Silent Twin. Ei av viftene passar ikkje heilt pga ein kondensator, men det er berre å skubbe den litt oppover så heng den. Ellers har eg problem med å få kortet til å registrere vifteturtalet, men dette har Microplex lova å ordne opp i (skal sende nye vifter). Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Quote: Den 2002-12-14 00:45, skrev Chief:Ser ikke helt problemet, du har bestillt hovedkortet, men du har ikke bestillt kjøleren! Da er det vel bare å bestille en annen kjøler! Kjøp Thermaltake! de ruler! De er like rolige som Silent Twin om du vil! Silent Twin er en dårlig kjøler, den kjøler ikke godt nok spør du meg! Og i tilleg så må den gå på den slumrehastigheten, du kan ikke booste den opp en gang! Thermaltake Volcano 9 er jo ganske fet! Den kan styres etter temperaturen den måler! Eller på manuell! Da stiller du lydnivået!BTW Silent Twin bruker ikke de fire hullene! Hørt om punktum før? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Jeg har msi hk og silenttwin. funker bra hs meg, jeg har microatx en som er på komplett.no funker gull her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå