Gå til innhold

Hk-vifta bråker hemningsløst.

asad

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke helt sikker på hvilket hk det er snakk om, det er hvertfall asus A7N8x "et eller annet" kort. Vifta høres ut som en traktor. Jeg legger ved bilde. Går det an å få kjøpt en slik vifte nå?Pcen er ganske gammel, og det er snakk om socket a hk. Mutter sin pc, og jeg må få fiksa det så snart som mulig..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så det funker det og altså? Vil den passe til hovedkortet mitt? Hvis den gjør det, bestiller jeg med en gang..

8239370[/snapback]

Chipset kjøleren fungerer flott den :)

Jeg er 99.99% sikker på at den passer. Jeg regner med din mor ikke har et stort skjermkort ;)

Lenke til kommentar
Så det funker det og altså? Vil den passe til hovedkortet mitt? Hvis den gjør det, bestiller jeg med en gang..

8239370[/snapback]

Chipset kjøleren fungerer flott den :)

Jeg er 99.99% sikker på at den passer. Jeg regner med din mor ikke har et stort skjermkort ;)

8239429[/snapback]

Ok. takk. Går vel for den da, skjermkortet er et av de minste som finnes^^

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
mener og huske det følger med termisk lim, så passer den ikke er det bare og lime den fast. det gjorde ihvertfal jeg :)

8239516[/snapback]

Kun kjølepasta, ikke lim, men du får med det du trenger for å montere den ved i hullene i hovedkortet, der som viften sitter nå.

Enkelt og greit og montere (jeg gjorde for 2 uker siden) , spesielt hvis du ser bort ifra at det følger med verdens minste mutrer og bolter :) de var komisk små...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...