Joakim87 Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Hadde tenkt til å lage en server med pcen min på et stort LAN(ikke dedicated) og har lyst til å ha admin mod.... Noen som vet hvordan man kan få taket det og hvordan mna får det til og funke???? *** Moderators anm: Skjerp bruken av overskrift, og unngå 13 utropstegn/spørsmålstegn. Anse dette som en advarsel, og følg retningslinjene. *** _________________ AMD Athlon 1900+ MSI 745 Hovedkort 512 DDR ram Geforce 3 titanium 500 128DDR ram 80 Gb Harddisk IBM [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-12-14 11:32 ] Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 hva med å prøve dette? Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 ja nå har jeg fått lasta det ned men jeg får det ikke til og funke?? noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Det følger med en readme fil. Prøv å les den først :wink: Lenke til kommentar
Erad Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Jeg har taket på adminmod.. men ikke taket på å forklare over et forum! hoho! skal jeg vise deg åssen command linja mi er for tfc server... ikke sant.. man bytter bare tfc til cstrike -game tfc -console +exec adminpass.cfg <-- i snarveien på skrivebordet e.l du må sette opp adminpass.cfg og server/listenserver.cfg skikkelig for å få kontroll over serveren! MEN! alt står i readme fila hvis du gidder å lese den.. jeg måtte lære meg alt selv! her er en anna cmd linje (som sikert ikke gjør det noe enklere) -game tfc -dev -console -toconsole -sv_lan 1 +exec adminpass.cfg -dev trenger man ikke å ha med for den bare sinker serveren og er bare ment som e debugger! med denna cmd linja, kommer du rett inn i spillet, uten å gå gjennom alle dessa "lan", "create lan server" og alt sånt, men da må du ha satt opp server/listenserver.cfg OG mapcyclen skikelig for at det skal funke ordentlig! Det finnes også en skog med plugins som er fine å ha på adminmod.org! f.eks klokka er fin :smile: og mapvote advanced, kickplugin, ban plugin og en haug til som gjør terror veldet ditt mot uskyldige spillere, litt enklere! jah! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå