Gå til innhold

Admin mod til CS

Anbefalte innlegg

Hadde tenkt til å lage en server med pcen min på et stort LAN(ikke dedicated) og har lyst til å ha admin mod.... Noen som vet hvordan man kan få taket det og hvordan mna får det til og funke????

*** Moderators anm: Skjerp bruken av overskrift, og unngå 13 utropstegn/spørsmålstegn. Anse dette som en advarsel, og følg retningslinjene. ***

AMD Athlon 1900+

MSI 745 Hovedkort

512 DDR ram

Geforce 3 titanium 500 128DDR ram

80 Gb Harddisk IBM

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-12-14 11:32 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har taket på adminmod.. men ikke taket på å forklare over et forum! hoho!

skal jeg vise deg åssen command linja mi er for tfc server... ikke sant.. man bytter bare tfc til cstrike

-game tfc -console +exec adminpass.cfg <-- i snarveien på skrivebordet e.l

du må sette opp adminpass.cfg og server/listenserver.cfg skikkelig for å få kontroll over serveren!

MEN! alt står i readme fila hvis du gidder å lese den.. jeg måtte lære meg alt selv!

her er en anna cmd linje (som sikert ikke gjør det noe enklere)

-game tfc -dev -console -toconsole -sv_lan 1 +exec adminpass.cfg

-dev trenger man ikke å ha med for den bare sinker serveren og er bare ment som e debugger! med denna cmd linja, kommer du rett inn i spillet, uten å gå gjennom alle dessa "lan", "create lan server" og alt sånt, men da må du ha satt opp server/listenserver.cfg OG mapcyclen skikelig for at det skal funke ordentlig!

Det finnes også en skog med plugins som er fine å ha på adminmod.org! f.eks klokka er fin :smile: og mapvote advanced, kickplugin, ban plugin og en haug til som gjør terror veldet ditt mot uskyldige spillere, litt enklere! jah!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...