P-in-P Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei! Driver å klokker maskina til en kamerat, men er ikke sikker på hvor mye jeg skal klokke kortet hans for jeg har ikke noe program som jeg kan se tempraturen på kortet hans med. Bruker RivaTuner til å klokke med. Er det noe sted å se tempratur der? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 du å trykke under der det står hva skejrmkortet heter og trykke på den chippen med et forstørelsesglass over ! Den greie over der du trykker når du klokker ! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Takker Vet du kanskje hvor en skan stille volten på minnet også du da? Klokket core på kortet fra 500 til 770 og tempen under stresstesting gikk ikke over 66 grader Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 På hvilket skjermkort er det ? Mer volt til skjermkortet ? Da må du enten bruke nibitor å lage ny BIOS til skjermkortet å flashe den ellers så kan du ta en voltmod !! Om det er ATI R5xx så sakl det gå ann å stille volten i ATItool Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå