royksundboy Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg har kjøpt meg en Samsung Spin Point 250gb Sata2 harddisk. Siden hk mitt ikke hadde sata kontakter måtte jeg ha en kontroller. Når jeg nå har installert hd i pcen så finner pcen ikke Samsungen. Hvordan skal jeg installere XP på Samsungen i dos?( har ikke annen hd fra før) Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Du trenger driveren til kontrolleren som du da legger inn i begynnelsen i installasjonen .. Lenke til kommentar
royksundboy Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg får lagt de driverne inn men allikevel så få jeg ikke installert XP. Kommer en feilmelding om at det ikke går an å installere xp på den valgte disken. Samsung har heller ikke lagt ut drivere til hardisken, så hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det er ikke drivere til disken du trenger, det er drivere til kontrolleren Skal du installere XP, må du trykke F6 når installasjonsCD'en krever det og ha driverne på en diskett av alle ting. Alternativt kan du bruke nlite for å bake inn driverne i installasjonen din Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Denne feilen har jeg ogsåå hatt et par ganger - det løste seg ved at jeg nappa ut ide kontakten til de eksisterende diskene slik at den disken jeg skulle installere windows på var den eneste koblet til maskinen. Da fungerte det. Snabel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå