Howard Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Asus er snart klar med et spennende lydkort, som blant annet har innebygget mulighet for å rippe lydfiler. Les mer Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Lurer på hvordan lydkvaliteten blir her, men det er kanskje ikke all verden? Dog artig med egen lydprosessor Noen info om hvilke OS dette kortet støtter? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Det jeg syntes er spennede med produktet, er at den ordinære forbruker får litt annet utvalg av lydkort enn bare Audigy, X-Fi og Creative generelt. Jeg kan tenke meg at Creative dumper prisene får å matche en evnt. konkurranse. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 HVA? ett annet lydkort enn crative?? dette må jeg ha meg, så slipper jeg den buggete dritten fra creative no mere. elendig lyd i creatives produkter, og blir det feil med orginalcden kan du ikke bruke det mere heller, møk. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Da må du ha hattt meget dårlig efaring med Creative sine produkter Payne. Jeg har egentlig aldri opplevd noe problemer med noen mine Audigy og X-Fi produkter Men jeg vet at mange har hatt problemer med Creative og X-Fi ikke fungerer med Linux Endret 26. mars 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
whoi Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hvis dette får linux drivere så blir det spennende! Jeg er lei av støyete Creative kort. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Er ikke så veldig positiv til det faktum at det det ser ut som det sitter ei vifte montert på kortet!? Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Spennende. Ble litt skuffet da jeg la inn ubuntu dagen etter jeg fikk meg x-fi kort og fant ut at det ikke fantes noen drivere til det Ellers så er jeg fornøyd med creative, men på tide de får litt konkuranse på lydfronten. Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) .............. Endret 3. mai 2007 av Govassa Lenke til kommentar
Steina Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Rart det at uansett hvor Asus er nevnt, så er også ordet "inkluderet" nevnt. Virker som om Asus gjør alt for å inkludere alle mulige funksjonaliteter, istedet for å forbedre de de allerede har. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Men hva er egentlig den praktiske forskjellen på "Analogue Loopback Transformation" og vanlig opptak av 'Stereo Mix' eller 'Wave'? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Eg er framleis toppfornøyd med det integrerte lydkortet mitt. Savner ekte dolby digital, om prisen blir rett på dette så er det godt mogleg eg dropper det integrerte Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Er ikke så veldig positiv til det faktum at det det ser ut som det sitter ei vifte montert på kortet!? 8238971[/snapback] Trodde "Lyd"kort skulle gi fra seg lyd jeg Endret 26. mars 2007 av Bofur Lenke til kommentar
pstub Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Er ikke så veldig positiv til det faktum at det det ser ut som det sitter ei vifte montert på kortet!? 8238971[/snapback] Jeg kan AVKREFTE at det er en vifte på kortet! Det som kan se ut som en vifte er en ren design-feature som ser ut som et høyttaler membran. Det er IKKE en vifte på kortet! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Vil bare minne om at det finnes mange som lager lydkort der ute som ikke heter Creative. De selges bare ikke på komplett. www.procom.no www.prolyd.no www.musikketasjen.no www.riff.no Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Håper at det kan ende med at hele pcn min er lagd av Asus Lenke til kommentar
pstub Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Eg er framleis toppfornøyd med det integrerte lydkortet mitt. Savner ekte dolby digital, om prisen blir rett på dette så er det godt mogleg eg dropper det integrerte 8240037[/snapback] Det er egentlig jeg også, men jeg tror faktisk at det er fordi vi ikke vet bedre! har man først prøvd noe litt proffere, så tror jeg det er vanskelig å gå tilbake! Men av og til er det deilig (i hvert fall billig) å leve i uvitenhet! ;-) Lenke til kommentar
pstub Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Håper at det kan ende med at hele pcn min er lagd av Asus 8240419[/snapback] Det er jo ikke HELT umulig da... Per idag er det vel strengt tatt bare CPU, RAM, Harddisk, mus, tastatur og printer som ikke lages av ASUS! Lenke til kommentar
Paragrafrytteren Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Eg er framleis toppfornøyd med det integrerte lydkortet mitt. Savner ekte dolby digital, om prisen blir rett på dette så er det godt mogleg eg dropper det integrerte 8240037[/snapback] Det er egentlig jeg også, men jeg tror faktisk at det er fordi vi ikke vet bedre! har man først prøvd noe litt proffere, så tror jeg det er vanskelig å gå tilbake! Men av og til er det deilig (i hvert fall billig) å leve i uvitenhet! ;-) 8240446[/snapback] Hehe, la nylig inn Vista, og siden det ikke finnes Vista-drivere til mitt M-Audio Revolution 5.1 ennå måtte jeg gå over til det integrerte lydkortet. DET var nedtur det!På Revo'en fantes det ikke støy, det integrerte hakker værre. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Dette ser spennende ut, og da tenker jeg ikke på den Loop back funksjonen. Endelig kommer det enda ett kort som har mulighet til å omgjøre lyden i surround lyd til digital surround. Det mangler Creative sine enda, der blir det kun stereo, og man får kun surround fra kilder som DVD. Her får man det fra hvilken som helst kilde. Har lenge siklet på Azurentech sine kort, men det er så få som har de inne. Får håpe dette blir bedre tilgjenglig i norske nettbutikker. Da havner det nok i HTPCen min snart. Det eneste minuset, er vel at de sikkert ikke har laget større mellomrom mellom de analoge utgangene, slik at man ikke får brukt kvalitetskabler, kun billig skrap. Men som sakt, her kan man endelig bruke de digitale utgangene fullt ut. Får håpe at lyden blir god nok, og at den ikke bruker altfor stor CPU kraft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå