Gå til innhold

Liker DU grandiosa?


Hvilken Grandiosa er best?  

373 stemmer

  1. 1. Hvilken Grandiosa er best?

    • Original
      136
    • Kjøttdeig & Løk
      58
    • Pepperoni
      60
    • Taco
      31
    • Lørdagspizza
      28
    • Full Pakke
      13
    • Jeg liker ikke Grandiosa
      45


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476

Har ikke prøvd alle grandisene, men standardgrandisen og lørdagspizzaen var ikke akkurat værdt å kjøpe igjen. Flere andre ferdigpizzaer som er mye bedre, spesielt noen av de italienske porsjonspizzaene :wee:

Lenke til kommentar

Jeg har nok smakt de fleste pizzaene som er på det norske markedet, og det er etter min mening en grunn til at Grandiosa har fått den anerkjennelsen den har fått. Det er riktig nok ikke så mye mat i én pizza, men det blir overskygget av smaken.

 

Jeg var i pizzaens hjemland, Italia, for noen år siden. Pizzaen der var syltynn, og langt fra like velsmakene som flere av Grandiosas pizzatyper. Det eneste som slår Grandiosa på smaken, er diverse hjemmelagde pizzaer. :)

Lenke til kommentar

Eg og har ete pizza i Italia, den var riktignok betre enn Grandiosa, men eg har ete mykje betre pizza på resturant her heime.

 

Resturantpizza og heimelaga slår alt av frossenpizza, men det er så stress å bestille resturantpizza til 130,- eller bruke ein time på å lage pizza til ein person i forhold til å ta med ein Grandiosa frå frysaren på Spar og ete den.

Lenke til kommentar

Restaurantpizza kan også være godt, ja. Det er synd det har blitt så dyrt. Var på Pizzanini senest i går, og betalte 250,- eller noe sånt for en stor pizza. Peppes er vel nesten like dyre, men de har litt bedre utvalg.

 

Det jeg savner fra Grandiosa (og andre frossenpizzaer), er noen skikkelig sterkt krydrede typer, à la Peppes' Rio Grande med ekstra jalapeñopepper. Der har man fortsatt et stykke å gå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...