ostehøvel Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 hvorfor reklamerer du for den siden i flere tråder hvis du ikke vil anbefale den? Høres ut som det er en side du står bak selv.. Den musikken var forresten så dårlig at jeg vurderer å rapportere deg Lenke til kommentar
Samara Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Noen av mine favoritter, som jeg tror ikke er nevnt i tråden tidligere Et par av dem er veldig interne og knyttet til personlige opplevelser og personer (f.eks Malin), men jeg nevner dem likevel, ettersom de for meg betyr sommer. Kate Ryan - Elle Elle L A Vamp - 13 humler Trang fødsel - Endelig Domenico Modugno - Nel Blu, Dipinto Di Blu Soda - The Summer Medley Brian Hyland - Itsy Bitsy Teenie Weenie Yellow Polka Dot Bikini Knutsen & Ludvigsen - Lulu-vise Jason Mraz - I'm Yours Simon Mathew - All Night Long Alice Cooper - School's Out For Summer Malin - Sommer og skolefri Christie - Yellow River Donna Summer - Hot Stuff Colbie Caillat - Bubbly Norwegian Sunset/Flåklypa theme (gjerne en munnspill-versjon) Wenche Myhre - Er hat ein knallrotes Gummiboot Mye av Louis Jacoby syns jeg også skal være med. F.eks Stikkord Om Sommer, Svaberg eller En Sommer Er Aldri Over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå