chris Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 "Crazy Town - Butterfly" er uten tvil en evig sommer-låt! Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Skjønner ikke hvorfor den ikke var på lista.. Men nå er den ihvertfall det. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Personlig favoritt: rOlfFa feat GM BuFfoN Pete - "Toppløs". Ellers røsker det litt i foten(og luft-lightsticks) ved Sash - "Equador", Bambee - "Bambambam" og seff Paradiso - "Bailando". Rolig schlæger: Vind ifra nord - "Landevei" Merk mine ord. Årets sommerhit: Yolanda Be Cool & DCUP - "We No Speak Americano" Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) På grunn av det fantastiske været har jeg begynt å jobbe litt med en spilleliste. Det jeg virkelig forbinder med sommermusikk er Norsk og Svenske musikk og gode hits fra 80 tallet (Er så klart en del unntak). Spotify Sommermusikk Endret 12. april 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=90ipyWYO3LM Denne skal spilles på repeat i sommer. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Da er zebra med i listen. Fantastisk! Lenke til kommentar
epqr Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Tom Pulse - Cucando (Sunshine radio mix). Hands down min favoritt sommerlåt. Karpe Diem - Piano Led Zeppelin - Good Times Bad Times. En utrolig digg låt å høre på ute i sommerværet for min del. Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) . Endret 16. november 2013 av daim911 Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Alphaville - forever young! Spillelisten min på wimp. (Sommersanger) Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Sommer- By Olavbg. her mener jeg de fleste ultimate sommerlåtene er ganske godt samlet, veldig godt fornøyd med den selv hvert fall Den inneholder både norske, internasjonale, gamle klassikere, nye slagere, rolige og uptempo låter som garantert får meg i sommerstemning! Så burde være noe for alle der Oppdateres relativt jevnlig. Mvh Olav B, G Endret 14. juni 2011 av olavgulb Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Noen som kan anbefale noen (sommer)sanger som går under samme sjanger/kategori som I'm Yours - Jason Mraz? Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Er disse i riktig retning av hva du mener? Føler det ble masse kliss. Om - Niklas Strömstedt Rock & Roll - Eric Hutchinson Den finast eg veit - Hellbillies Hey there Delilah - Plain White T's Love Story - Taylor Swift Öppna Din Dörr - Tommy Nilsson Loving You Girl - Opus X The Actor - Michael Learns To Rock Från och med du - Oskar Linnros I Just Wanna Hold You - Trine Rein When you say nothing at all - Ronan Keating Postgirobygget Lenke til kommentar
kimilimm Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Fengene å steke seg etter i varmen http://www.youtube.com/watch?v=Tjre29SoLPQ Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=3mbBbFH9fAg God sommerlåt pga navnet? Bygget klarer jeg ikke, så da blir det eventuelt delillos fra vårt eget langstrakte land. Endret 3. juli 2011 av Supremist Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Er disse i riktig retning av hva du mener? Føler det ble masse kliss. Om - Niklas Strömstedt Rock & Roll - Eric Hutchinson Den finast eg veit - Hellbillies Hey there Delilah - Plain White T's Love Story - Taylor Swift Öppna Din Dörr - Tommy Nilsson Loving You Girl - Opus X The Actor - Michael Learns To Rock Från och med du - Oskar Linnros I Just Wanna Hold You - Trine Rein When you say nothing at all - Ronan Keating Postgirobygget Rock & Roll og Postgirobygget er vel typen jeg mente. Resten er akkurat som du sa: kliss Men takker ! Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Har du tittet i sommermusikk lista i førstepost? Spotifyl listen altså. Er en del rocka sommerlåter der Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 Nå er sommeren her for fullt! Kom dere ut i sola Er det noen nye låter i år som kan legges til lista? Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 19. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2013 Vi trenger flere låter til sommerlista.. er det noen nyutgivelser de siste årene som skulle vært på lista eller klassikere som er glemt? Nå er det forresten sommer i Kristiansand. I løpet av helgen har det vært mellom 23 og 29 grader i skyggen Lenke til kommentar
teddy1 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 jeg synes åhh de er så bra låtene til knudsen og ludvigsen dum og deilig er verdens fineste låt og Hallo Hallo av samme musikk geniene og så har vi en side jeg Ikke vil anbefale, men hvis dere vil høre flau rar musikk så er det versego bli flau på andres vegne på http://www.russehits.com , steike så dålii men sommer er sommer og det vil jeg HA og øystein sunde Kjekt og ha er en hyggelig bra sang stå på sommer! du rekker frem til oss straks, gjør du vel?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå