Skavold Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Sommergruppa over alle sommergrupper: Popium. Bedre sommermusikk fins ikke i verden! Andre anbefalinger er (eldre) Green Day, Postgirobygget og Rockatansky. Lenke til kommentar
gaaserud Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) En skam at disse ikke er nevnt ennå Per Gessle - Juni Juli Augusti Per Gessle - När alla vännerna gått hem Gyllene tider - Kung av sand Postgirobygget - Sommer på jorda Jimmy Jansson - Som sommaren Endret 6. mai 2008 av gaaserud Lenke til kommentar
f9z Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Er overrasket at ingen har nevnt muse enda :o Hver sommer så hører jeg på muse som aldri før Beste sangene er vel: Muse-Starlight Muse-Hysteria Muse-Assassin Muse-Blackout Muse-Bliss Muse-Knights of Cydonia Falt meg inn nettopp at jeg ikke trengte å skrive muse sånn seks ganger Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 George Harrison - Got My Mind Set On You Traveling Wilbury's ______________________________________________________ Mitt bidrag blir Girl in their summer clothes - Bruce Springsteen(Magic) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Kula Shaker - Strangefolk blir nok årets sommarplate for min del. Perfekt til sol og utepils. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Guns N' Roses - Paradise City Guns N' Roses - Sweet Child O'Mine DDE - Vinsjan På Kaia Jimmy Eat World - The Middle NY sang: Gigi D'Agostino - L'Amour Toujours (Radio Edit) Endret 8. mai 2008 av Aleksander92 Lenke til kommentar
gaaserud Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Kom på et par til: Hellogoodbye - Here in your arms Augustana - Sweet and low Jimmy Jansson - En underbar refreng Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jokke og valentinerne - En perfekt dag Brant Björk & The Bros har en tendens til å gi meg fryktelig lyst på pils og sol. Tom Waits - Starvin' in the belly of a whale Jeg setter kanskje min musikalske integritet i fare ved å nevne UB40, men de har noen låter som egner seg utmerket til late sommerkvelder. Ellers er Apokalypse Dudes skiva til Turboneger en favoritt på roadtrips o.l. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 ATB - Summer Rain Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiesto remix) Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 En skam at disse ikke er nevnt ennå Postgirobygget - Sommer på jorda Den er faktisk nevnt i førstepost Lenke til kommentar
gaaserud Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 En skam at disse ikke er nevnt ennå Postgirobygget - Sommer på jorda Den er faktisk nevnt i førstepost My bad:) Uansett en skam at resten ikke var nevnt før jeg skrev de;) Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Da er det meste oppdatert og lagt i førstepost! fortsett å komme med forslag! Nå begynner det virkelig å bli sommer her i kristiansand så vi trenger å få frem sommermuiskken igjen Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jewel - Sweet Home Alabama Bruce Springsteen - Waitin' On a Sunny Day Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Stonhans: Lynyrd Skynyrd med Sweet Home Alabama gir mykje meir kjensle av sommar enn Jewel sin versjon. Eg synest også at denne songen gir meg ei kjensle av sommar. Matisyahu - King Without A Crown Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Nipoe Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Noen som kan anbefale noen gode sommer album? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Freebird - Lynyrd Skynyrd gir sommerstemning Endret 28. mai 2008 av Jokkulf Lenke til kommentar
.com Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Sublime - Santeria Paperboys - Barcelona Sublime - Pawn Shop Bob Sinclair - Love Generation disse gir ihvertfall meg sommerstemning Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Sangene jeg kommer til å nevne har sikkert blitt nevnt før, også i første post, men disse gir meg sommerfølelse: Tidløs - Postgirobygget Idyll - Postgirobygget Neste sommer - deLillos Smak av honning - deLillos Boy With the Arab Strap - Belle & Sebastian Bubbly - Colbie Caillat LDN - Lily Allen Come Fly With Me - Frank Sinatra Summer Wind - Frank Sinatra It's Nice to Go Trav'ling - Frank Sinatra Nice and Easy - Frank Sinatra Summer in the City - Lovin' Spoonful Summertime Blues - Eddie Cochran Those Hazy Lazy Crazy Days of Summer - Nat King Cole Lemon Tree - Fools Garden 74/75 - The Connels Mmm Mmm Mmm Mmm - Crash Test Dummies Summer Son - Texas Bailando - Paradisio In the Summertime - Shaggy, eventuelt Mungo Jerry It Wasn't Me - Shaggy Angel - Shaggy 2 Times - Ann Lee Boom, Boom, Boom - Vengaboys Vil ha dig - Drömhus Mambo #5 - Lou Bega Summer Holiday Hit the Road Jack - Ray Charles King of the Road - Roger Miller Summer of 69 - Bryan Adams Macarena - Los Del Rio Love Me, Just Leave Me Alone - Jewel I Only Have Eyes for You - Flamingos Oh Carol - Neil Sedaka California Girls - The Beach Boys Barbara Ann - The Beach Boys Wild Honey - The Beach Boys Surfin' USA - The Beach Boys Bamboleo - Gypsy Kings Vamos a la playa - Claudio Yarto Just a Gigolo - Louis Prima Buona Sera - Louis Prima That's Amore - Dean Martin Simarik - Tarkan Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Tre sommeralbum: Sparklehorse - Vivadixiesubmarinetransmissionplot Turin Brakes - Ether Song Bent - Ariels Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Mezzoforte selvsagt! ahhh, denne låta videoen er skikkelig 80-talls.. Helt perfekt er den.. Mezzoforte - Garden Party Endret 11. juni 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå