Programvare Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Slayer er jo fin sommermusikk. Passer fint til sommeren og fest Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Denne sangen har jeg fått fullstendig på hjernen nå. Den skal på VG lista-turné. Jeg tipper den blir årets sommerhit. http://www.snutter.no/app/viewContest.acti...d=4&entryId=194 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 VG-lista turne sier du? Nuff said, another crap one hit wonder... Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Andreas Johnson - Glorious Thomas Rusiak - hiphopper Shaft - Mambo Italiano Og for min del er også de fleste av U2 - sangene gode sommersanger Lenke til kommentar
Pirito Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Synes at Fall Out Boy har en del gode "sommer-låter"... som f.eks: Fall Out Boy - Hum Hallelujah Fall Out Boy - This aint a Scene Fall Out Boy - Thnks fr th mmrs Fall Out Boy - Sugar were goin' down Endret 19. juni 2007 av Pirito Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hey hey, sommartider Hva gjør en låt til en sommerlåt? Vi har spurt hodene bak "Sommartider" og "Solskinnsdag". Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Mange bra sanger her! Men Mika?? Min liste: Moby - Porcelain Opus - Life is life Texas - Summer sun The Corrs - Summer Sunshine The Kids - Forelska i lærer'n The Beach boys - Kokomo Gina G - Ohh Aah just a little bit Grease - Summer Nights Guns N' Roses - Sweet Child of Mine Guns N' Roses - Knocking on heavens door Fool's Garden - Lemon tree Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Mange bra sanger her!Men Mika?? Så så, folk har forskjellig smak. Jeg tenker flere vil rykke på nesen av denne: Opus - Life is life 8896827[/snapback] Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Mange bra sanger her!Men Mika?? Så så, folk har forskjellig smak. Jeg tenker flere vil rykke på nesen av denne: Opus - Life is life 8896827[/snapback] 8896852[/snapback] hehe jada jada... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Stem på tidenes sommerlåt. Alternativer: "The Seed", The Roots "Total Eclipse of the heart", Bonnie Tyler "Bombadilla Life", Franklin "Runnin' down a dream", Tom Petty & The Heartbreakers "In the summertime", Mungo Jerry "Sommertidar", Gyllende tider "Neste sommer", De Lillos "Sommaren er kort", Thomas Ledin "Summer in the City", Lovin' Spoonful "Vi skal ikkje sova burt sumarnatta", Geirr Tveit "Maria", Carlos Augusto Alves Santana "Sola skinner", Jokke & Valentinerne "Livin' la vida loca", Ricky Martin "Summer of 69", Bryan Adams "Good vibrations", Beach boys "Seasons in the sun", Terry Jacks "Her kommer sommeren", Balsam boys Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hvor er det bilde tatt fra? Altså det stupebildet. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Når jeg hører søsterhjemmet med "susa i hodet", er det sommer for min del. Ellers så finnes det utallige svensktopper som setter sommerstemningen ganske godt. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Brightblack Morning Light - Everybody Daylight 8239846[/snapback] Ved nærmere ettertanke så passer hele albumet (Brightblack Morning Light) til varme og døsige sommerdager på verandaen. Skiva oser varm og tørr prærie. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Morcheeba - Big Calm, hele albumet, synes det er skikkelig god sommermsuikk. Chiller liskom ut til det, å kjennes ut som sommer Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Nå har jeg just fått en skikkelig typ LAN-låt på hjernen. Mulig det er fordi jeg hører til her nord, men refrenget sitter som ei kule! rOlfFa feat GM BuFfoN Pete - "Toppløs" EDIT: Noen timer senere.... Oooog, i mangel på søvn fikk jeg nyss på hva svenskene driver med. De har jo _noen_ sommershlægers på samvittigheten! Sjekk ut: Frida - "Dunka mig gul och blå" Endret 5. juli 2007 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
Nipoe Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Får vel dra i gang denne trådene igjen siden det nærmer seg sommer, igjen! Bryan Adams - Summer of 69 er min personlige favoritt. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Mungo Jerry - In The Summertime ATB - 9PM Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Theme-låta til pacific blue Lenke til kommentar
Bata Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 When - Butterflies !!! MYSPACE med låten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå