greiven Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Sier noen at Mika-sangene er sommerhitter gråter jeg.... Endret 28. mai 2007 av Kiimmeen Lenke til kommentar
Nicotin Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Baracuda - Ladida Jeg gråter allerede On Topic: Ingen som har nevnt Bryan Adams- Summer Of 69? Lenke til kommentar
iselilja Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Nye Timbuktu skiva, egentlig de tre siste skivene hans. Håkan Hellström funker. Hører mye på punk,rock og metall generelt og bytter ikke smak så mye om sommern. Trail of the dead skal høres mye på i sommer! Lenke til kommentar
Howie-O Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 The Benevento-Russo duo - Sunny's song En genial jazz/jam sang, som høres ut som en perfekt sommer morgen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Sier noen av Mika-sangene er sommerhitter gråter jeg.... Enig, noe billigere dritt-pop får man ikke tak i! Lenke til kommentar
Howie-O Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Å? Jeg sier bare "My boobs are ok" Lenke til kommentar
Kerbarus Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Ingenting slår: Daddy Bostin - Värsting ;D Lenke til kommentar
Namek Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Nye Timbuktu skiva, egentlig de tre siste skivene hans. Håkan Hellström funker. Hører mye på punk,rock og metall generelt og bytter ikke smak så mye om sommern. Trail of the dead skal høres mye på i sommer! 8639503[/snapback] Skal kjøpes Inna Di Lights – Sommerminner ? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Her poster jeg de sangene jeg har de beste sommerminnene og kommer i god sommerstemning av Postgirobygget - Idyll Postgirobygget - Sommer på Jorda Postgirobygget - En solskinnsdag Pink Floyd - High Hopes Pink Floyd - Comfortably Numb Led Zeppelin - All of my Love Lynnard Skynnard - Sweet home alabama Lynnard Skynnard - Freebird Mötley Crüe - Too Young to Fall in Love Jethro Tull - Bungle in the Jungle Jethro Tull - Too Old to Rock & Roll Di Derre - Jenter A-ha - Summer moved on Bryan Adams - Summer of 69 Jokke - Sola skinner QOTSA - Go with the flow RHCP - Under the Bridge RHCP - Californication Alice Cooper - Poison David Bowie - Ziggy Stardust The Scorpions - Winds of Change U2 - In the Name of Love U2 - Beautiful Day Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Obie Trice - Detroit Summer DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Summertime Inna di lights - Sommerminner KTC - Sommerlåta Fronda - Sommar Hele Will Smith-skiva Big Willie Style Lenke til kommentar
Athon Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Beinkjør - Hvis jeg villBeinkjør - Tollevise Propaghandi - Ska Sucks Generelt punk med frekke melodilinjer. 8238857[/snapback] Beinkjør er konge, på tide de gir ut det nye albumet Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hva er vel mer sommer enn In The Summertime - Mungo Jerry Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Kan tenke meg at The Shins - Australia kanskje blir gitt ut som singel i sommer, og den er virkelig en glad sommerlåt. Lenke til kommentar
Morten892 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Phantom Planet - California | Gode minner fra The O.C, i tillegg til at det er en veldig kosli sang:) Beach Boys - California Girls | Say no more Mamas and the Papas - California Dreaming | <3 Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Dj Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Summertime 8250350[/snapback] Absolutt en god sommerlåt En klassisk låt må med: "Sommerlykke" av Sterk Naken og Biltyvene Sensurert på norsktoppen for denne tekstlinjen: Jeg har ingenting på / Jeg har en kjempestor stå ... andre gode sommerlåter: Lloyd Charmers- Darker Than Blue Prince Buster - Sit & Wonder Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det er ingen sommer uten postgirobygget.. De man i allefall ikke kan unngå i sommerferien er IDYLL og EN SOLSKINNSDAG Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Mye som blir gjentatt her.. se førstepost før du poster noe ellers er det mange bra forslag her! Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Kan tenke meg at The Shins - Australia kanskje blir gitt ut som singel i sommer, og den er virkelig en glad sommerlåt. 8792582[/snapback] Det meste av the Shins vil jeg si fungerer som "sommersanger" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Støtter lista til Jokkulf! Ville kanskje lagt til Feel Good hit of the Summer av QotSA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå