shizz kebab Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Dj Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Summertime 1 Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Her er noen forslag, skal oppdatere førsteposten i kveld;) Björn Rosenström - Jag är så het ? - I'm Walking On Sunshine Grease - Summer Nights Gyllene Tider - När vi två blir en Magnet - Lay lady lay Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Gode forslag! Vil gjerne legge til Will Smith - Miami. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Dj Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Summertime 8250350[/snapback] Signert! Og høyner med Souls Of Mischeif - 93 Till Infinity Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Percy Faith - Theme From A Summer Place og seff Eifel 65 - I'm Blue :!: Endret 29. mars 2007 av sjeefen Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 pantera, borknagar, slayer, CoB, motorhead beste sommermusikken noensinne i min mening Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 pantera, borknagar, slayer, CoB, motorhead beste sommermusikken noensinne i min mening 8268006[/snapback] smaken er som baken men kom igjen folkens, kom med skikkelige sommerlåter! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Postgirobygget - Idyll / En solskinnsdag / Under isen / Stygge lille trine / OSV Postgirobygget er vel ikke noen tekniske genier, men musikken er så JÆVLA koselig. Ihvertfall jeg blir fylt med gode minner med en gang jeg hører Idyll. Den sangen forbinder jeg med sommer, grilling og pils. Herlig sommermusikk, og sånn er det bare The 88 - How Good Can It Be. Bjørn Rosenstrøm - Pojkarna som busar / Het Gyllne Tider - Når vi to blir et / Sommertider Jeg forbinder også Kaizers sitt "Ompa til du dør" album med sommer. Tror jeg har hørt på det hver eneste sommer siden det kom. Er noe spesielt med det, kongebra album. Jokke har en del godsanger, jeg kan nevne: Sola skinner, Halv, St. Olavs plass, Alt kan repareres, Gutta, Radio & TV. Ikke det at sangene er så jævla positive, men jeg får en god sommerfølelse av de. Windir funker uansett årstid, men Journey To The End klokka 4 på natta når det er lyst ute og du sitter med en pils på verandaen er KOS. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Er noen sanger og artister som får meg i skikkelig sommerstemning. Jokke - Sola Skinner The Corrs - Summer Sunshine Det meste av Postgirobygget. U2 - Beautiful Day A-ha - Summer moved on Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 En låt som alltid får meg i sommerhumør er: "Oslo in the Summertime" - Of Montreal Her synger bandet, Of Montreal, om Oslo i sommertider. Jeg er ikke helt sikker på hva slags stilart de spiller, men slags rock tror jeg det kan gå under. Er usikker her dog. Det er hvertfall alternativt og indie. Snorre Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 På den første sangen under spoiler-teksten i førstepost, hvor det står spørsmålstegn, skal det stå Cathrina and The Waves. En ganske sommerlig sommerlåt, egetlig Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Takk for opplysningen skal oppdateres nå! Lenke til kommentar
Juden Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 A-ha - Summer moved on får meg garantert i summerhumør! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Lemon - Summertime. <3 Endret 6. april 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Dette er en av mine store sommerfavoritter: Merkelig nok aldri en hit i Norge. Trolig fordi den aldri er listet på P3. Kjære forumslaver: Moony - Dove : Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Artister med Marley i seg har ofte veldig allright sommermusikk. Ellers er jeg enig med de aller fleste her. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Lou Bega sin Mambo Nr. 5 er jo en passelig bra sommerhit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå