Gå til innhold

Den store Sommermusikk tråden! LES FØRSTE!

ostehøvel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Postgirobygget - Idyll / En solskinnsdag / Under isen / Stygge lille trine / OSV

Postgirobygget er vel ikke noen tekniske genier, men musikken er så JÆVLA koselig. Ihvertfall jeg blir fylt med gode minner med en gang jeg hører Idyll. Den sangen forbinder jeg med sommer, grilling og pils. Herlig sommermusikk, og sånn er det bare :p

The 88 - How Good Can It Be.

Bjørn Rosenstrøm - Pojkarna som busar / Het

Gyllne Tider - Når vi to blir et / Sommertider

Jeg forbinder også Kaizers sitt "Ompa til du dør" album med sommer. Tror jeg har hørt på det hver eneste sommer siden det kom. Er noe spesielt med det, kongebra album.

Jokke har en del godsanger, jeg kan nevne: Sola skinner, Halv, St. Olavs plass, Alt kan repareres, Gutta, Radio & TV. Ikke det at sangene er så jævla positive, men jeg får en god sommerfølelse av de.

Windir funker uansett årstid, men Journey To The End klokka 4 på natta når det er lyst ute og du sitter med en pils på verandaen er KOS.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Er noen sanger og artister som får meg i skikkelig sommerstemning.

Jokke - Sola Skinner

The Corrs - Summer Sunshine

Det meste av Postgirobygget.

U2 - Beautiful Day

A-ha - Summer moved on

Lenke til kommentar

En låt som alltid får meg i sommerhumør er:

"Oslo in the Summertime" - Of Montreal

Her synger bandet, Of Montreal, om Oslo i sommertider. Jeg er ikke helt sikker på hva slags stilart de spiller, men slags rock tror jeg det kan gå under. Er usikker her dog. Det er hvertfall alternativt og indie. :w00t:

Snorre :)

Lenke til kommentar

På den første sangen under spoiler-teksten i førstepost, hvor det står spørsmålstegn, skal det stå Cathrina and The Waves. En ganske sommerlig sommerlåt, egetlig :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...