Tabbe Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Så har det seg slik at jeg ligger inne i NGT's nettverk og routeren min har veldig mange porter lukket, jeg trenger og få åpnet port 2200 og port 2400, men jeg lurer hvordan skal jeg kunne gjøre det? Jeg skjekket broadpark og fant ut at de hadde en "konfigurere router" sak der men fant ikke helt ut av den. har sett et par guider der man trenger passord til cisco boksen, mailet til Ngt men de ville ikke gi meg passordet til den (Ja jeg gav dem mitt brukernavn og passord) Så det jeg lurer på, er, hvordan skal jeg få åpnet en port, enkelt og greit? Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Fatter ikke hvorfor NGT skal være tilbakeholdne med den slags opplysninger. Jeg husker ikke helt oppsette med porter. Men uansett er brukernavn admin og passord er noway . Lykke til! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Admin:noway funker ikke lengre. NGT har oppdatert de nyeste boksene. Lenke til kommentar
Keyzer Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Prøv kundenummeret ditt - 10000. F.eks hvis du har 47458, skal det være 37458 og forhåpentlig noway som passord. Sjekk også http://www.nextgentel.cc for info om hvordan man skal åpne opp porter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå