Gå til innhold

PS3 - faller ut av nettet/nettverket, trådløst

picpac

Anbefalte innlegg

Har sittet og hatt det festlig med PS3 min et par dager nå.

Men har et problem, den faller ut av nettet til stadighet, og nedlastinger går grise sent. (GT HD tok ca 6 timer :wow: )

Når jeg spiller GT HD, og den skal registrere tiden online, går det greit første gang, andre gang stopper den halveis, og jeg må avslutte spillet og starte det på nytt.

Skjønner ikke hva som kan være feil.

Jeg får heller ikke lagt til venner, dan den prøver å sende, men etter en stund kommer det en feilmelding.

Det trådløse nettverket er WEP sikret, signalstyrken ligger på mellom 80% - 100%.

Skal ælig inrømme at jeg ikke er den skarpeste kniven i skuffen når det gjelder nettverk, men jeg tror det er satt opp korekt :blush:

Håper noen kan hjelpe meg.

*Sikker noen skrivefeil

*Trådløst - betyr ikke at tråden er løst :D

Endret av picpac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke noen nettverksguru selv, men det høres ut som problemet ligger i nettverket ditt, og ikke PS3. Kjører selv trådløst, og det tok meg mellom 2 og 3 minutter å laste ned GT HD, men det skal sies at jeg har falt ut av nettet én gang siden fredag, men det var bare å logge seg på igjen med en gang. Håper du finner ut av dette.

Lenke til kommentar

Det er en mulighet, men kjipt og dra den fra data rommet og tvers over stuen.

Tror jeg prøver og slå av krypteringen først, se om det hjelper.

Hvem kanal bruker dere som kjører trådløst?

Vet ikke om det har noe og si, men det står en trafo på motsatt side av veien for huset mitt. Kanskj den skaper inteferens?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...