РЦП-88 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Trimmet V10 M5 Det har kommet en trimmet M5 med twin turbo, med 810 HK. Men med turboene montert bak! Dette må da resultere i et enormt turbo-lag? Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Stusset litt på den jeg og, men jeg har sett flere biler med lignende oppsett tidligere, men jeg vet ikke hvor mye lag det skaper. Håper noen med litt mer innsikt/erfaring kan fortelle hvor bra dette funker Endret 26. mars 2007 av Hansiii Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Det funker helt fint... Kan jo til en viss grad regulere farten på eksos til turbo, med tykkelsen på røra Blir det gjort "riktig" så merker man ikke noe forskjell... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Men hva er vitsen? Det må da bli unødvendig lange rør på innsuget? Kanskje turboene varer lengre, siden eksosen er kjølt litt ned?? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Er nok litt mer lag utsatt, men ikke så mye at det har noe å si. Plasseringen kan jo kanskje komme av plassmangel i fronten under panseret? Er jo trossalt to stk ganske store beist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå