Gå til innhold

Omtale av Virtua Fighter 5 (PS3)

Anbefalte innlegg

Personlig synes jeg ikke Virtua Fighter-serien er noe bra i det hele tatt, dette siste spillet inkludert. Jeg synes det ser totalt unaturlig/kunstig ut. Det ser absolutt ikke slik ut når folk slåss i virkeligheten, så det hele blir bare veldig rart og uinteressant for min del.

Det samme synes jeg forøvrig om flere liknende spill, som f.eks. DOA-serien og Tekken-serien.

Personlig synes jeg Def Jam: FFNY er det beste slåsspillet til dags dato, av de jeg har prøvd så langt i alle fall. Der ser slåssingen ganske realistisk ut, selv om den vel å merke er en smule ultravoldelig av seg til tider. :p

Har vel å merke ikke prøvd Def Jam: Icon enda, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

VF5 er på et helt annet nivå en DOA når det gjelder balansering. Jeg er tekken fan, har spillt tekken siden tekken 1. Liker også Soul blade og Soul Calibur. Jeg har kjøpt og spillt alle slosse spill som jeg vet om. VF5 er helt klart det mest balanserte slosse spille.

Du har bare 17 sloss kjemper, noe som gjør det lettere å balansere.

Synes ikke man skal blande in Def jam: Icon som er et så annerledes spill.

Lenke til kommentar
VF5 er på et helt annet nivå en DOA når det gjelder balansering. Jeg er tekken fan, har spillt tekken siden tekken 1. Liker også Soul blade og Soul Calibur. Jeg har kjøpt og spillt alle slosse spill som jeg vet om. VF5 er helt klart det mest balanserte slosse spille.

Du har bare 17 sloss kjemper, noe som gjør det lettere å balansere.

Synes ikke man skal blande in Def jam: Icon som er et så annerledes spill.

8357129[/snapback]

dette er kansje noe jeg ikke forstår da jeg ikke er altfor hardcore, men for meg virker nesten alle slossespill balanserte. Sålenge du kan din egen karakter er det ingen andre som har mulighet til å slå deg på grunnlag av karaktervalg.

Gjelder vertfall for Tekken-serien og DOA-serien, Soul calibur også sålenge man holder seg til standard våpen.

Hvor ligger balansen?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...