Audipwr Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Sitter her og drømmer meg bort på skolen, og tenker på hvilket headset jeg skal kjøpe. Valget står mellom Sennheiser PC-150 og 160. Noen som vet noen store forskjeller på disse to headsettene, og hvilket jeg evt burde kjøpe? Kjekt å vite om det er noen store forskjeller i og med at det skiller 400,- mellom dem. Thx for svar Endret 26. mars 2007 av Audipwr Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei. Nå vet ikke jeg hvor du har funnet prisene, men det er bare 200.- mellom de da... Tror hovedforskjellen er litt mere bass på de dyreste, ellers har begge fått mye skryt på prisguiden. Så tror sikkert du blir fornøyd med de rimeligste, spørs litt hva du skal koble de til også da. Nettulf Lenke til kommentar
Audipwr Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Hei. Nå vet ikke jeg hvor du har funnet prisene, men det er bare 200.- mellom de da... Tror hovedforskjellen er litt mere bass på de dyreste, ellers har begge fått mye skryt på prisguiden. Så tror sikkert du blir fornøyd med de rimeligste, spørs litt hva du skal koble de til også da. Nettulf 8238929[/snapback] Jeg skal bruke headsettet til gaming og musikk.. Men burde jeg gå for PC-160 selvom det er litt dyrere? Noen som har erfaringer med dette headsettet? Har hatt to stk Koss SB45, og begge har knekt, så skal ha noe det er kvalitet over, og sennheiser er kjent for god kvalitet og lyd. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei. Nå vet ikke jeg hvor du har funnet prisene, men det er bare 200.- mellom de da... Tror hovedforskjellen er litt mere bass på de dyreste, ellers har begge fått mye skryt på prisguiden. Så tror sikkert du blir fornøyd med de rimeligste, spørs litt hva du skal koble de til også da. Nettulf 8238929[/snapback] Jeg skal bruke headsettet til gaming og musikk.. Men burde jeg gå for PC-160 selvom det er litt dyrere? Noen som har erfaringer med dette headsettet? Har hatt to stk Koss SB45, og begge har knekt, så skal ha noe det er kvalitet over, og sennheiser er kjent for god kvalitet og lyd. 8238945[/snapback] har pc160 og er kjempefornøyd. God kvalitet og enorm 360 graders lyd. Headsettet er utviklet av gamere for gamere og det er veldig bra bass. Lenke til kommentar
LangZ1 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har pc-160 og den funker kjempe bra til musikk og gaming, spiller for det meste css ogkan høre alt rundt meg heaheh Tror forskjellen er db nivået osv. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 har hatt begge.. de er egentlig helt like neste, men pc-160 er litt større på de øreklokkene, og er derfor litt mer behagelig å ha på. Lenke til kommentar
Audipwr Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Men da tror jeg nok at jeg går for PC-160, selvom det er litt dyrere, og håper på å bli fordnøyd med det! Takker for tilbakesvar alle sammen,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå