Kent -amdme- Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 i følge prisguiden kan du kjøpe de ny fra kr. 547,- til 9641,-... Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 9.6K er noe sykt overpriset da, er noen som slegre P4 til 3-4K og, det er overpriset venter HW forum at vi skal rykke opp en eler flere plasser ved denne konkuransen? Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Ja! Da har jeg lagt ut en del resultateter på Hwbot! Venter "ny-gammel" hw i posten fra flere steder (bruktmarked). Så det vil nok komme flere resultater fra denne kanten! Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Bare minner om at scorer som blir lastet opp nå ikke vil telle i konkurransen... - Konkurransen varer nøyaktig en uke. Fra kl 0:00 mandag 9.04.2007 til og med kl 23:59 søndag 15.04.2007.- Det er fritt frem å begynne nå, men validering av scorer og opplasting av resultatene må skje i løpet av den uken som er satt. Dette er for å lette arbeidet vårt med å holde oversikten på alle resultatene. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 hva om man opdaterer en scor f.eks cpu scor på 2GHz og legger ut en ny på 2.1GHz bklir den med i konkuransen? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Det vil telle hvis du setter en ny rekord på noe hardware som du allerede har postet resultater på hwbot med. Men husk at det må skje i den uken konkurransen foregår. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 men trenger dte og være noe poeng forbedring? Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Skitt! Trodde det var denne uka.. Ja ja, får forbedre resultatene neste uke da.. Sånn går det når man skumleser... Edit: får jeg poeng for å være overivrig? Endret 2. april 2007 av -LIKMARK- Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 får jeg poeng for å være overivrig? Ja jøss, det blir en ekstra stjerne i boka mi Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Har selvfølgelig også lyst til å være med på dette,selv om mulighetene begynner å bli litt begrenset mtp luftkjøling & årstiden vi raser inn i for øyeblikket. Men vi prøver igjen. (Alle maser om hytte på fjellet... Jeg vil ha hytte i Sibir.) Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (.. Jeg vil ha hytte i Sibir.) Men det er fortsatt kaldt om kvelden og på natta , mange muligheter Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Selg hytta > Kjøp tørris Nassuz: "Hwbot modreator" hva er det? Endret 3. april 2007 av aspstein Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Jeg modererer moderat mine inlegg, moderator :!: EDIT: Forandret sig, er jo ikke vits i å juge, jeg er hwbot slave...lol... Endret 3. april 2007 av Nassuz Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Men det er fortsatt kaldt om kvelden og på natta , mange muligheter Javisst,det er nok den eneste tiden på døgnet mulighetene er størst for øyeblikket. Heldigvis har jeg jobbfri i påsken,ellers så jobber jeg når andre sover.(Bencher?) Når det gjelder tørris så har jeg tilgang i jobbsammenheng ,men i små mengder. Og ikke vet jeg hvordan det skal brukes heller/oppsett.Eller hvor mye som skal til for å si det sånn. Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Les tørrisguiden her på forumet, det er en god start EDIT: Hvis ikke så er det ikke langt til meg,tipper du bor i mysen eller askim? Skal jeg ha litt tørrismorro kan jeg sende deg pm hvis det er interessant Endret 3. april 2007 av Nassuz Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hvis ikke så er det ikke langt til meg,tipper du bor i mysen eller askim? Skal jeg ha litt tørrismorro kan jeg sende deg pm hvis det er interessant Da tippet du ganske så riktig. Helt klart,litt tørris-action er av meget stor interesse her i gården. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) ""bokmerke"" Nice med en konkurranse, selv om jeg trolig ikke stiller så sterkt pga utstyr.. Endret 3. april 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Da er det kun få timer til vi er igang. Jeg gleder meg masse og jeg vet at det er endel spennende som kommer til å skje så følg med folkens....! Beklager også en liten ting her, vi har lagt til en liten ting i reglene så alle bør lese gjennom førstepost en gang til...... Regler: - Alle de som skal være med i konkurransen må være registrert på Diskusjon.no OC team - Samme regler som alt på Hwbot.org (ta skjermbilde av alle scores med CPUz oppe). Og ta skjermbildet fra alt du gjør, kan være greit å ha. - Pifast så skal kun Hexus Pifast brukes, altså versjon 4.1 - Lagre helst html-filen fra Aquamark. - Alle futuremark-scorer skal lastes opp til futuremarks orb. - Alle CPUscorer må valideres på http://valid.x86-secret.com/. - Bruk hwbot trådene her på forumet. Da er det enklere for oss å holde oversikten over datoene på alle scorene. Hvis dere laster opp resultater direkte på hwbot så post en screenshot i tråden her på forumet også. Det gjelder spesielt wPrime siden du kan laste opp resultater direkte til hwbot der. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ja, da er det vel abre å sette igang om en times tid^^ Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Svarte, og jeg som ikke har maskin som fungerer engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå