Nassuz Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Ja, karnsje vi skulle vurdere en liten premie til den mest "ville/desperate" setupet også, er utrolig hva kreative sjeler kan få til med begrensede midler, En vill kjøleløsning eller voltmod. Noe kreative og sprøe ideer håper jeg på. Har hatt endel syke "ghetto-oppsett" gjennom tiden selv også. Ex. borre hull i frysern til vannslange og legge radiatoren nedi, trenger ikke borre heller, bare legge slanger over kanten og bruke Racingtape for å tette rundt. Å det er såååå mye rart man kan gjøre for lite penger, kun fantasien som setter grenser Nå håper jeg dere lader litt ekstra, det hadde vært morro. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Ja enig der Nassuz, jeg elsker syke ting. Og skal dere gjøre noe sprøe greier vær så snill å ta masse bilder som vi kan bruke, det gjelder forresten alle! Endret 29. mars 2007 av aspstein Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Jupp, forventer meg noe sykt nå ....bare ikke gjør som denne fyren HER når dere skal leke :!: ...og her er også en kreativ sjel som lager mat med den gamle AMD`n sin :!: ...LINK Endret 29. mars 2007 av Nassuz Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) kult, skyte cpu en av hk en og få det til og brene slik da! Endret 29. mars 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Ja, karnsje vi skulle vurdere en liten premie til den mest "ville/desperate" setupet også, er utrolig hva kreative sjeler kan få til med begrensede midler, En vill kjøleløsning eller voltmod. Noe kreative og sprøe ideer håper jeg på. Har hatt endel syke "ghetto-oppsett" gjennom tiden selv også. Ex. borre hull i frysern til vannslange og legge radiatoren nedi, trenger ikke borre heller, bare legge slanger over kanten og bruke Racingtape for å tette rundt. Å det er såååå mye rart man kan gjøre for lite penger, kun fantasien som setter grenser Nå håper jeg dere lader litt ekstra, det hadde vært morro. 8265521[/snapback] Den kjølesaken der har jeg jaggu lurt på selv også! Men hvor mye varme klarer en fryser å "fjerne"? Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Hvor kaldt er det i en "vanlig fryser? Jeg vil tippe en ca.-20-25`c. Det må jo hjelpe noe, og jo større radiator jo bedre EDIT: har putta nedi en tempmåler i frysern i kjellern nå, om et par min skal du få svar på hvor kaldt det er i en 220L fryser. Endret 29. mars 2007 av Nassuz Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Hvor kaldt er det i en "vanlig fryser? Jeg vil tippe en ca.-20-25`c.Det må jo hjelpe noe, og jo større radiator jo bedre 8266016[/snapback] PA120.3 burde holde Men vil tempen være på -20-25C selv etter at du har vannslanger som frakter varme fra 2 GPuer og en CPU? Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Nei selvfølgelig ikke, det beste hadde jo vært å borre 2 hull i siden på frysern, gjerne så langt nede som mulig og lagt radiatoren i bunn der det er kaldest, så tettet godt rundt slangene så ikke det lekker noe kulde ut. Det må være det beste. Så nå er det bare å ta seg en tur på returmotaket og spørre pent etter en gammel fryser Etter 4minutter er tempen i frysern -22,6`c, mulig det synker litt til. EDIT: det er -23`c i bunn av frysern og ca -21,8`c rett under lokket Jeg har også sett bilder av folk som har putta hele hk ned i frysern også, med luftkjølinga på, det burde funke også, men jeg vil IKKE garantere for kondensen som vil oppstå..hehe.. Endret 29. mars 2007 av Nassuz Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Blir sikkert festlig når vannet i radiatoren fryser og sirkulasjonen stopper opp Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg har brukt ca. 7-10% frostveske i mange år i min vannkjøling, det funker, også mot alger og korr. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Blir sikkert festlig når vannet i radiatoren fryser og sirkulasjonen stopper opp 8266533[/snapback] har -27 på vannet mitt, går fint det...må bare finne en bedre blanding enn det jeg bruker...med 50\50 rødsprit og destilert vann så virker det som vannet blir "tungt" for pumpa bråker mer på -27 enn -14 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Blir sikkert festlig når vannet i radiatoren fryser og sirkulasjonen stopper opp 8266533[/snapback] har -27 på vannet mitt, går fint det...må bare finne en bedre blanding enn det jeg bruker...med 50\50 rødsprit og destilert vann så virker det som vannet blir "tungt" for pumpa bråker mer på -27 enn -14 8266591[/snapback] Nå har jeg aldri tatt i vannkjøling før (driver og kjøper inn deler til min første WC-setup nå ) men er det mulig å bruke ren 96? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 hvis du skal bruke helt vanelig wc så holder det med destilert vann og koresjons\alge-beskytter. Men hvis du skal prøve å få den under null så bør du blande ut med rødsprit eller 96 foreks. så vannet ikke stivner osv. Men kulde medfører og kondens...så kommer isolasjon. Nå tok jeg det grove Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 - Alle futuremark-scorer skal lastes opp til futuremarks orb. hva om man ike har nett på den pc en man tester da? noen måte og "finne" den i 3d mark filene? Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Det er bare til å trykke save score når du får den opp, også laste den opp fra en annen pc med programmet innstallert.. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 pc ark scoren min har jeg på en fil, men vet ike ossen jeg skallaste den opp, noen som vil ha den og kan laste den opp? Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Åpne 3dmark programmet du skal publisere scoren til, høyreklikk på vinduet du får opp etter å ha startet, velg publish og let frem poengfila.. I 2001 er det annerledes, der må det velges fra en meny i programmet... Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 scorenfant ike noe på min men her er en link til scoren Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Yess, fant et gammelt 478 MB og AGP skjermkort i garasjen hos opphavet mitt. Trenger bare en lusen 478 prosessor nå, helst av det kalde slaget, så 110W peltiern min kommer til nytte. Endelig en PC jeg kan klokke til døde med alle metoder som måtte passe :- ) Noen som vet om noen brukte og kalde 478 prosessorer? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 En Celeron Nortwood CPU burde vel fungere. Hva slags hovedkort var det snakk om forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå