aspstein Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 aspstein: Nå er det jo ikke lenge siden 1.39 kom så da tar det vel en stund til evnt. 1.40 kommer ? 8244777[/snapback] Nå går vi vel veldig offtopic her, men hvis du sjekker hjemmesiden til cpuz så ser du det kommer en ny versjon ca. annerhver måned. Så at det kommer en ny versjon i April er langt fra utenkelig. Versjon 1,39 er fra Februar.... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Berklager off topic apstein, men her kommer litt til for jeg er litt sånn små ! Han jeg kjøpe celeron av har nå plutslig solgt den til en annen ennå jeg hadde betalt innen den tid ... Noen som har en ligganes å "kvitte seg med" on Topic: Om jeg eks. for den beste Celeron D scoren i Superpi, emn er 100 ganger værre enn en E6600 score har jeg fremdels en sjanse ? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Selvfølgelig her kan hvem som helst vinne hvilken som helst premie med hvilken som helst hardware. Og det er jo litt av poenget også. En Celeron 65nm CPU koster jo ikke skjorta heller da..... Intel Celeron D 352 3,2GHz Endret 27. mars 2007 av aspstein Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Viste ikke at man fikk tak i dem på 65nm .. Men det er nok lettere emd 100% på den på 2.53Ghz Hadde fått den for 197,- inkl. frakt da ..... Edit: 6400Mhz er vel litt mye å be om på en Sonic Tower ? Endret 27. mars 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Viste ikke at man fikk tak i dem på 65nm .. Men det er nok lettere emd 100% på den på 2.53Ghz Hadde fått den for 197,- inkl. frakt da ..... Edit: 6400Mhz er vel litt mye å be om på en Sonic Tower ? 8248757[/snapback] Jeg skal spise en smultring om du klarer 6,4 ghz med en celeron på luft Endret 27. mars 2007 av sablabra Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Du skal klokke skiten ut av hw`n din, åssen du gjør det er opp til deg.Tørris,LN2, SS og Cascader......ja,ja,ja..........allt er tilatt EDIT: ...eeee...ikke ta meg helt bokstavlig, det hadde jo vært hyggelig om hw`n virka etterpå også, men allt av kjøling er tilatt, kun juks er forbudt, og da skulle dette være sakt. Mest av allt, dette er en konkuranse, men ikke glem å ha det MORRO folkens, det er det viktigste EDIT2: Og som @aspstein sier her, det er flere kategorier å vinne i, ex. en overklokk på 100% med en Cascade bør ikke være bedre enn en overklokk på ex. 90% på luft, vi skal også prøve å vurdere de individuelle prestasjoner her. Med de forskjellige kjølemetodene. ALLE har en sjangs,mer eller mindre. 8240323[/snapback] Så det betyr at oss stakkarne med X2 har mulighet også? Ikke mulig å få klokket de opp samme antall % som en god del Intel-CPuer. Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jupp, som sakt så skal vi også vurdere hva som blir klokket, alle vet at med dagens AMD så er det ikke mulig å overklokke 100% som det er med ex. C2D, men klokker noen en ex. X2@2,2ghz til 3,5ghz på luft så er dette også en stor bragd, ting vil bli vurdert så ALLE har en sjangse Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg skal spise en smultring om du klarer 6,4 ghz med en celeron på luft 8250047[/snapback] om det da blir at jeg kjøper inn en Celeron D så har du gitt meg motivasjon til å gjøre mitt yterste så du kan alt kjøpe den smulteringen Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 men hvis man klokker en pentium MMX 166 til 300;hz så har man en stor sjangse til og få 3. plassen som er en overaskelse? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) men teller dere ikke poeng eller bare innlegg med poeng, som bronsje osv? sry dobbel post! Endret 28. mars 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Driver på å forbreder meg nå Alt var stock før ejg gjorde noe og her er resultatene (ikke benching) Fiksa en gammel AMD sokkel A kjølevifte på 60mm til chipset og satt på Thermaltake Sonic tower på CPU ... Virker ikke som om denne hjelper så mye Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 ser nice ut det der ja Håper det kommer noen fine resultater også Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 thew ghost ossen skjermkort? GF6800? Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Ser ut som gf8800 serien, tipper gtx siden det har to strømtilkoblinger.. @The Gost: Ta og snu viften du har montert på, tror det vil hjelpe på, slik den står nå og blåser mot kjøleren tror jeg muligens den vil motarbeide originalvifta i kjøleren noe.. Ellers så synes jeg dette er et kjempeflott tiltak av dere som står bak, jeg biter meg spesielt merke i at aspstein gjør mye bra arbeid for overklokkings-norge .. Skulle gjerne ha deltatt selv, men har solgt unna mye hw i det siste og sitter uten et system for tiden, har desverre ikke råd eller tid til å bygge nytt Endret 29. mars 2007 av un0kai Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Takker for skryt un0kai, men er langt ifra kun jeg som gjør noe her på bjerget. Kan nevne ifleng folk som har vært med, men takk spesielt til Nassuz, oysfaerg og overklokk. Og seriøst koster ikke skjorta for et 775 kort og en morsom celeron feks Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg antar det er mange i kulissene som gjør en god jobb også ja, men du er mest synlig på forumet liksom... Jeg synes selvsagt alle som bidrar til dette gjør en fin innsats.. Hehe, jeg satt forøvrig med handlekurva fylt med asus7300gtTOP, celeron 347 og passende hk fra psdata demo sine demo sider for noen dager siden da jeg så konkurransen. Men jeg tror ikke jeg får tid til å presse hwen noe særlig og jeg har bare vannkjøling tilgjengelig så jeg fant ut at jeg sparer heller pengene til en annen anledning.. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Hehe det der oppsettet der er jo sannsynligvis et av de gøyeste som finnes. Både jeg og Tl1000s har 7300gt og celeron 347. Og det klokker noe helt sykt. Men blir dette en suksess så kommer vi til å gjøre det igjen, så muligheten kommer nok igjen. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Er det meninga å konkurrere i alle "idretter"? Eller er det bare pure %-MHz som gjelder? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Det er på en måte delt opp da. Fasekjøleren dreier seg om ren %MHz klokking. Hovedkortet og AMD cpuen går til den som klarer flest antall poengivende scores på hwbot i løpet av konkurransen. Så her er det jo alt mulig: superpi, 3dmark, pcmark osv.... Sistepremie tror jeg vi skal plukke ut endel morsomme og imponerende resultater som har dukket opp iløpet av konkurransen enten plukke ut det som vi mener er best eller så lager vi kanskje en poll her på forumet. Men det er litt usikkert enda..... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Fant nettop ut at min bror skal kjøpe seg ny PC med 2x8800GTX, P5N32-E og QX6700 kunne tenkt meg å låne den CPUen og hans skjermkrot, så kunne jeg fått en del gode scores Har jo 8800GTS SLI og E6600, så kan få til noe jeg og kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå