Nassuz Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Du skal klokke skiten ut av hw`n din, åssen du gjør det er opp til deg. Tørris,LN2, SS og Cascader......ja,ja,ja..........allt er tilatt EDIT: ...eeee...ikke ta meg helt bokstavlig, det hadde jo vært hyggelig om hw`n virka etterpå også, men allt av kjøling er tilatt, kun juks er forbudt, og da skulle dette være sakt. Mest av allt, dette er en konkuranse, men ikke glem å ha det MORRO folkens, det er det viktigste EDIT2: Og som @aspstein sier her, det er flere kategorier å vinne i, ex. en overklokk på 100% med en Cascade bør ikke være bedre enn en overklokk på ex. 90% på luft, vi skal også prøve å vurdere de individuelle prestasjoner her. Med de forskjellige kjølemetodene. ALLE har en sjangs,mer eller mindre. Endret 26. mars 2007 av Nassuz Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) hvor legger man inn en "stemme"? celeron klokker kjempe bra så der kan de som har det klokke langt edit: hva er grenene? Endret 26. mars 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Angående det med dato osv. Så er det satt av en uke slik at vi slipper å gå gjennom alle resultatene på hwbot som blir postet i mange uker. Er ikke noe i veien for å begynne å leke nå og så poste resultatene når konkurransen pågår. Men alle cpuresultater skal jo ha en riktig validering fra cpuz, og der vil jo datoen for når den ble postet vise. Så er det sagt Er det meningen at vi skal poste resultatene våres i HWbot trådene her på forumet og thats it ?? Er samme for meg egentlig om du bruker trådene på forumet eller hwbot direkte. Men er lettest å følge med for oss hvis alle bruker trådene på forumet. Endret 26. mars 2007 av aspstein Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 ...og til dere som vil ha litt basic info om overklokking, HER er en liten guide, les den før dere stiller spørsmål er dere greie, alle har ulikt ferdighetsnivå, men ALLE burde ha litt basic innsikt i temaet, serlig dere helt ferske, vi har alle vært der en gang. Linken over er et bra sted å begynne, ellers så funker google fint Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Så eneste kravet til OC er at det postes på hwbot i gjeldene tidsperiode. Jeg er borte i påsken, men har ikke registrert gamle resultater på hwbot, så da kan jeg være med alikevel :-) Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Ja da kan du være med. Men konkurransen foregår jo ikke i påsken da..... Fra kl 0:00 mandag 9.04.2007 til og med kl 23:59 søndag 15.04.2007. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Som Nazzuz sier så er det viktig å ha det morsomt og så er det bra for OC-miljøet her å ha konkuranser tror jeg Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 ....og for laget våres på hwbot, vi har dumpa til nr.11 på lista, det kan vi ikke ha noe av. Klokk opp, ha det gøy Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Oj oj tipper min AMD K6II på 500 mhz kan være med på "mest latterlige bench" konkurransen Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Morsomt at dere drar igang det her, og at oysfaerg kan gi bort hw til vinneren(e) (og ikke minst Overklokk med fasekjøler!) . Bare synd at jeg ikke har noe å bidra med, har ikke vel nesten ikke benchet noe siden før/på hw-lan... Lenke til kommentar
Emmerhofferen Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Angående det med dato osv. Så er det satt av en uke slik at vi slipper å gå gjennom alle resultatene på hwbot som blir postet i mange uker. Er ikke noe i veien for å begynne å leke nå og så poste resultatene når konkurransen pågår. Men alle cpuresultater skal jo ha en riktig validering fra cpuz, og der vil jo datoen for når den ble postet vise. Så er det sagt Er det meningen at vi skal poste resultatene våres i HWbot trådene her på forumet og thats it ?? Er samme for meg egentlig om du bruker trådene på forumet eller hwbot direkte. Men er lettest å følge med for oss hvis alle bruker trådene på forumet. 8240547[/snapback] Så viss eg skal poste ein validering i CPU-Z i konkurransen, så må den klokken ha blitt postet når konkurransen pågår? eller kan eg validere ein klokk no, men så laste den opp på hwbot den tidsperioden konkurransen pågår? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har for dårlig hardware til å delta selv, men fy fader så jeg skal følge med på hvem som vinner Lykke til Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Aldri for dårlig HW for å delta Har nå gått til innkjøp av en Celeron D og emd den håper jeg å være en 100% kandidat Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Så viss eg skal poste ein validering i CPU-Z i konkurransen, så må den klokken ha blitt postet når konkurransen pågår? eller kan eg validere ein klokk no, men så laste den opp på hwbot den tidsperioden konkurransen pågår? 8243288[/snapback] Okey skritt for skritt. Du kan begynne å klokke nå. Lagre cpuz filen på harddisken og laste den opp til validering når konkurransen offisielt har begynt. Men det kan jo være det kommer en ny CPUz versjon nå før konkurransen og du dermed må begynne på nytt.... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Aiai, nå har jeg (endelig) en god grunn til å modde ferdig utstyret! Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ingen som har et pci kort liggende så jeg kan delta? Hvis jeg får fiksa meg et skjermkort er min 4200+ definitivt med! Skal klokkes det den orker på vann Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hvorfor bruker du bare ikke din 7600GT Kuldesjokk ? aspstein: Nå er det jo ikke lenge siden 1.39 kom så da tar det vel en stund til evnt. 1.40 kommer ? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 @ The ghost: Fordi jeg har så mye artifacts at jeg ikke kan lese i bios.... Roer seg ned i windows til bare å bli røde streker... Har ikke tid til å sende det inn før jeg får skaffa meg noe mellom tids greier... Derfor. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Sitter på en dell. Den som klarer å overklokke dette forbanna drittet skal f**n meg få en klem, haha.... EDIT: Dæggern', post nr 200! Endret 26. mars 2007 av Emilthakid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå