Cortinarius rubellus Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 optyene var litt ekstreme når det gjaldt det Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Kjørte en Aquamark med et TNT2 kort nå, tok sin tid, trodde det hadde låst seg flere ganger :- ) Kjipt man ikke får kjørt 3DMark03 eller høyere på TNT2, kunne blitt ny pers. Nå er min .V1 vannkjølte peltier ferdig, 80W, kom bare på at jeg mangler en radiator. Fikk liv i en gammel pumpe igjen. .V2 190W peltier er under oppseiling, trenger bare en coldplate, men finner ingen i Norge som selger 5mm kobber. Noen som har forslag til CPU-vannblokker som kan ta unna 250W? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Uff da, var litt sent ute til konkurannsen.. Kansje min kjære Pentium D 915 2.8Ghz på 4.96GHz Luftkjøling 77% overklokk kunne holdt til en t-shorte? Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Får vel mase litt om disse t-skjortene da Har noen tenkt noe mere på dem? Lenke til kommentar
foffle Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Får vel mase litt om disse t-skjortene da Har noen tenkt noe mere på dem? 8463355[/snapback] Jeg tenker. Men gjør lite... Men det er jo ikke så mye jeg får gjordt... Masemase Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Slapp av godtfolk Jeg må bare ta en ting av gangen, hvis ikke blir det bare rot... Dere får det nok med dere når det dukker opp nye overraskelser. Følg med i hwbot infotråden. Der dukker alle ting angående teamet til å dukke opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå