skylinepower Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) synd at jeg ikke vant men de hadde ikke den ene cpu en hwbot men de har den inn nå men med dens score så hadde jeg kanskje kommet på "bare" 4 eller kanskje 3 plass Endret 17. april 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
TordO Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Men vil det bli NM i overklokking i år også? EDIT: Ja det vil det.. Endret 17. april 2007 av TuppenX2 Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Men vil det bli NM i overklokking i år også? EDIT: Ja det vil det.. 8405281[/snapback] Ja det må det jo. Men i samme form som forrige gang? Neppe... Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Men vil det bli NM i overklokking i år også? EDIT: Ja det vil det.. 8405281[/snapback] Ja det må det jo. Men i samme form som forrige gang? Neppe... 8405497[/snapback] Og hvilken form var det da? Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Respekt til vinnerne Gleder meg til The eXperience i høst ja. Måtte klokkingen være gjort i perioden konkurransen var? Min E6400 var vel sånn ca. 105% overklokket og jeg hadde ikke postet den på hwbot før noen dager siden. Litt kjipt at jeg ikke hadde noe HW å klokke nå Men regner med å være med neste gang Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Men vil det bli NM i overklokking i år også? EDIT: Ja det vil det.. 8405281[/snapback] Ja det må det jo. Men i samme form som forrige gang? Neppe... 8405497[/snapback] Enig med du.. men man skal ikke se bort i fra at det eksempelvis blir Aspstein og Nassuz som vil arrangere NM i overklokking i år.... Har de lyst og tid er dette meget sannsynlig.. Med andre ord... det er bare å sette seg ned å lage rammeverk... Me be stepping down from all arrangements.. Kjenner nå at jeg har skikkelig lyst å delta i år... som deltager.. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Respekt til vinnerne Gleder meg til The eXperience i høst ja. Måtte klokkingen være gjort i perioden konkurransen var? Min E6400 var vel sånn ca. 105% overklokket og jeg hadde ikke postet den på hwbot før noen dager siden. Litt kjipt at jeg ikke hadde noe HW å klokke nå Men regner med å være med neste gang 8405552[/snapback] haha skulle hatt noe du ja, trodde faktisk at du hadde WR på E6400, men der to jeg feil når blir neste hwbot konkuranse? Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hva var det den med rareste overklokk vant? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Foreløpig en t-skjorte Jobber med saken, det kryr ikke med sponsorer for å si det sånn..... Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 ok, det er jo ikke værst det heller, kunne også godt tenkt meg en slik... Men neste konkurranse skulle vi nokk fått nettbutikkene til å sponse med litt premier... Har du spurt diverse nettbutikker denne gangen? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Foreløpig en t-skjorte Jobber med saken, det kryr ikke med sponsorer for å si det sånn..... 8405771[/snapback] Jeg kan donere et MSI K8N Diamond Plus uten sli-bru Ingen som vil ha det, og har nok av DFI-kort å leke meg med om dagen så MSI-tiden er omme for godt I guess. Men det *skal* funke, fikk det i retur fra komplett med beskjed om at nå var alt i orden, de hadde visst testa det også. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 men blir denne tråden evig varende til (neste?) konkuranse eller ? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hmmm, går jo an å legge det sammen med HW-lan 07 da? Regner med at noen av klokke-folket kommer til å dra dit for å tyne noe HW Eller blir det for lenge til? Lenke til kommentar
TordO Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Gleder meg til kvaliken til NM begynner, da skal det klokkes.. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Gleder meg til kvaliken til NM begynner, da skal det klokkes.. 8409411[/snapback] Når er den kvaliken da? Og vil kvaliken utelukkende gå på høyeste klokk (uten at man tenker prosessortype etc)? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Gleder meg til kvaliken til NM begynner, da skal det klokkes.. 8409411[/snapback] Når er den kvaliken da? Og vil kvaliken utelukkende gå på høyeste klokk (uten at man tenker prosessortype etc)? 8409473[/snapback] Sikkert ikke Tror du har god sjanse med din X2 3800+ virker som en skikkelig klokker etter de resultatene jeg har sett Prøve på et DFI kort (jeg er veldig noob når det gjelder AMD klokking, men disse skal være gode?) og på fase/tørris/LN2? Hadde vært artig å se hva som var mulig på den chippen. Er jo så uvanlig med MAD overklokkinger for tiden Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Gleder meg til kvaliken til NM begynner, da skal det klokkes.. 8409411[/snapback] Når er den kvaliken da? Og vil kvaliken utelukkende gå på høyeste klokk (uten at man tenker prosessortype etc)? 8409473[/snapback] Sikkert ikke Tror du har god sjanse med din X2 3800+ virker som en skikkelig klokker etter de resultatene jeg har sett Prøve på et DFI kort (jeg er veldig noob når det gjelder AMD klokking, men disse skal være gode?) og på fase/tørris/LN2? Hadde vært artig å se hva som var mulig på den chippen. Er jo så uvanlig med MAD overklokkinger for tiden 8409499[/snapback] Skal teste den på vann om en ukes tid håper jeg. Skal prøve å la noen frosne koteletter kjøle ned vannmiksen litt så det blir bra (stappe red'en nedi frysern er planen ). Dessverre har denne steppingen coldbug så noe ekstremkjøling er umulig, dessverre. Men la det være sagt, tror jeg kunne fått en valid-sak på 3400 hvis jeg hadde deaktivert den ene kjernen, den ene er nemlig en del bedre enn den andre OG jeg har cvf-fil på 3383MHz, men da fikk ikke CPUZ med seg noe HK-info. Det skjer iblant her, dessverre akkurat *den* gangen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Gleder meg til kvaliken til NM begynner, da skal det klokkes.. 8409411[/snapback] Når er den kvaliken da? Og vil kvaliken utelukkende gå på høyeste klokk (uten at man tenker prosessortype etc)? 8409473[/snapback] Sikkert ikke Tror du har god sjanse med din X2 3800+ virker som en skikkelig klokker etter de resultatene jeg har sett Prøve på et DFI kort (jeg er veldig noob når det gjelder AMD klokking, men disse skal være gode?) og på fase/tørris/LN2? Hadde vært artig å se hva som var mulig på den chippen. Er jo så uvanlig med MAD overklokkinger for tiden 8409499[/snapback] Det er ganske store muligheter for at man får en med cold-bug på cpuen fase\tørris osv. Men det kan hende at den ikke har det Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hva er coldbug? 8414207[/snapback] Noen CPUer klokker elendig under veldig lave temperaturer. Dessverre er det generelt tilfelle med CPuer med BI og BB-minnekontroller, så når det gjelder X2 Toledoer/Opty DC får du enten noe som klokker ræva på luft, men bra på tørris/LN2 osv. eller noe som eier på luft og vann, men ikke noe annet enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå