aspstein Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 :!: Hadde helt glemt ut at jeg hadde skrevet det der. Men jeg lurer på en ting. Det er greit å sette opp en maskin til å kjøre en test i 36 timer. Men hvem er det som har en fullt fungere 486 stående klar?? Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 ...hvor mange skal du ha, jeg har en 10-12 stk gamle 486, men ikke noe hk... Skaff hk så kan vi teste :!: Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Noen som har en formening om når neste konk kommer til å finne sted? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Nei, den kommer når du minst venter det Men eneste vi vet er at neste konkurranse kommer til å overgå denne så sinnsykt at vi kommer til å se tilbake og le fordi denne var så lite omfattende og lett...... Endret 17. april 2007 av aspstein Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Nei, den kommer når du minst venter det Men eneste vi vet er at neste konkurranse kommer til å overgå denne så sinnsykt at vi kommer til å se tilbake og le fordi det var så lite omfattende og lett...... 8402409[/snapback] På tide å hamstre gammel HW da Får spare på 0608BPMW 4600+'en til neste konk Får jeg ikke points på den henger jeg meg Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 ...ja førstepremien kommer til å være Fyrstedømmet Monaco, andrepremien vet vi ikke ennå Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 ...ja førstepremien kommer til å være Fyrstedømmet Monaco, andrepremien vet vi ikke ennå 8402464[/snapback] En sekk poteter? Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ja gratulerer så meget til vinnerne! Jeg ser for meg en hwbot skjorte med diskusjon.no OC team og den minste hwbot logoen, etter å ha eid hw.no skjorten har jeg begynnt å sette stor pris på ryddig og fint design... Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 nesten en premie på meg, synd Pm meg om t sjortene så kan jeg kanskje kjøpe meg en Lenke til kommentar
Laxaa Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Gratulerer så mye til vinnerne. Synes også at T-Skjorter er en god ide. Ville I alle fall ha kjøpt en. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Vil neste konkurranse gå over et større tidsrom?2-3uker? slik at det blir enda tettere i teten Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Gratulerer så mye til vinnerene, da er det bare å vente på neste konk for oss andre Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Nei vi vet ikke så mye om neste konkurranse, eneste er at den vil bli tilrettelagt for meg og Nassuz, slik at vi vinner alle premiene. Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ja det hørtes veldig gøy ut................. :!: Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Gratulerer til vinnerene ja og gratulerer også til nassuz og aspstein for eit godt gjennomført konkuranse Gleder meg til neste konkuranse, kanskje eg finner på å delta også Hadde ikkje hardware til å delta denne gangen, hadde verken eit hovedkort eller cpu til å ta % vis overklokk og ikkje nok ulik hardware til å ta poenggivene resultat. Selv ser eg fram til "The eXpirience" og det hadde som sagt vert drit gøy med eit overklokkingslan Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Gratulerer til vinnerene ja og gratulerer også til nassuz og aspstein for eit godt gjennomført konkuranse ..du får takke aspstein, allt jeg har gjort er å bedrive fjernhjelp i overklokking til noen av medlemmene her, og trakkasere aspstein ...noe som ikke har funka så bra, han bare fortsetter å spy ut wr på wr den gutten...lol... Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Det der er bare løgn Nassuz, du er kun ute etter kroppen min. Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Det der er bare løgn Nassuz, du er kun ute etter kroppen min. 8403412[/snapback] ...pøh... det er bare tull, det eneste jeg sikler på er de Dominatorene dine med de stooore flotte heatsprederne på.....mine er så små og puslete i forhold Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Goodie at jeg fikk med meg en premie da... Spørs om ikke den fasekjøleren selges, og at KEB kan få klatte litt på den lille cascaden min i steden.. Fant en ny X6800 i går, som pinadø greide over 5ghz på cascade.. det er ikke hverdags.. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Goodie at jeg fikk med meg en premie da... Spørs om ikke den fasekjøleren selges, og at KEB kan få klatte litt på den lille cascaden min i steden.. Fant en ny X6800 i går, som pinadø greide over 5ghz på cascade.. det er ikke hverdags.. 8404573[/snapback] Som en liten kuriositet kan jeg nevne at mine initialer er KEB også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå