Gå til innhold

Den store diskusjon.no overklokkingskonkurransen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, den kommer når du minst venter det :ph34r:

Men eneste vi vet er at neste konkurranse kommer til å overgå denne så sinnsykt at vi kommer til å se tilbake og le fordi denne var så lite omfattende og lett...... :innocent:

Endret av aspstein
Lenke til kommentar
Nei, den kommer når du minst venter det  :ph34r:

Men eneste vi vet er at neste konkurranse kommer til å overgå denne så sinnsykt at vi kommer til å se tilbake og le fordi det var så lite omfattende og lett......  :innocent:

8402409[/snapback]

På tide å hamstre gammel HW da :innocent:

Får spare på 0608BPMW 4600+'en til neste konk :love: Får jeg ikke points på den henger jeg meg :tease:

Lenke til kommentar

Gratulerer til vinnerene ja og gratulerer også til nassuz og aspstein for eit godt gjennomført konkuranse :)

Gleder meg til neste konkuranse, kanskje eg finner på å delta også :p

Hadde ikkje hardware til å delta denne gangen, hadde verken eit hovedkort eller cpu til å ta % vis overklokk og ikkje nok ulik hardware til å ta poenggivene resultat.

Selv ser eg fram til "The eXpirience" og det hadde som sagt vert drit gøy med eit overklokkingslan :)

Lenke til kommentar
Gratulerer til vinnerene ja og gratulerer også til nassuz og aspstein for eit godt gjennomført konkuranse :)

..du får takke aspstein, allt jeg har gjort er å bedrive fjernhjelp i overklokking til noen av medlemmene her, og trakkasere aspstein :tease: ...noe som ikke har funka så bra, han bare fortsetter å spy ut wr på wr den gutten...lol...

Lenke til kommentar
Det der er bare løgn Nassuz, du er kun ute etter kroppen min.

8403412[/snapback]

...pøh... det er bare tull, det eneste jeg sikler på er de Dominatorene dine med de stooore flotte heatsprederne på.....mine er så små og puslete i forhold :p

Lenke til kommentar

Goodie at jeg fikk med meg en premie da... Spørs om ikke den fasekjøleren selges, og at KEB kan få klatte litt på den lille cascaden min i steden..

Fant en ny X6800 i går, som pinadø greide over 5ghz på cascade.. det er ikke hverdags..

Lenke til kommentar
Goodie at jeg fikk med meg en premie da... Spørs om ikke den fasekjøleren selges, og at KEB kan få klatte litt på den lille cascaden min i steden..

Fant en ny X6800 i går, som pinadø greide over 5ghz på cascade.. det er ikke hverdags..

8404573[/snapback]

Som en liten kuriositet kan jeg nevne at mine initialer er KEB også :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...