Gå til innhold

Hvordan finne freelance "contractor" jobber

Anbefalte innlegg

Jeg bor nå i utlandet, men hadde tenk å skumme fløten av det norske arbeidsmarkedet med å jobbe en periode som "contractor", dvs. at jeg jobber som uhavhengig for et beløp som er en del høyere enn faste arbeidstagere.

Hva er den beste måten å finne slikt arbeid I Norge? I Europa går man ofte gjennom "agencies" (See f.eks. jobserve.com). Ett seriøst agency i Norge ser ut til å være Elan IT. Er det andre jeg bør prøve? Er det noen konsulentselskaper jeg kan kontakte direkte?

Er det noen sites hvor freelance oppdrag postes direkte?

Jeg satser på C++ og .NET

CPP

Endret av CPP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bor nå i utlandet,  men hadde tenk å skumme fløten av det norske arbeidsmarkedet med å jobbe en periode som "contractor", dvs. at jeg jobber som uhavhengig for et beløp som er en del høyere enn faste arbeidstagere.

Hva er den beste måten å finne slikt arbeid I Norge?  I Europa går man ofte gjennom "agencies" (See f.eks. jobserve.com).  Ett seriøst agency i Norge ser ut til å være Elan IT.  Er det andre jeg bør prøve?  Er det noen konsulentselskaper jeg kan kontakte direkte?

Er det noen sites hvor freelance oppdrag postes direkte?

Jeg satser på C++ og .NET

CPP

8238059[/snapback]

Ja, den som visste det. Tips meg hvis du finner et godt svar, for jeg leter også etter slike muligheter. Det skal visstnok være mangel på IT folk i Norge, men interessen for å bruke freelancere synes likevel å være liten. Forklar det den som kan.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...