CPP Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Jeg bor nå i utlandet, men hadde tenk å skumme fløten av det norske arbeidsmarkedet med å jobbe en periode som "contractor", dvs. at jeg jobber som uhavhengig for et beløp som er en del høyere enn faste arbeidstagere. Hva er den beste måten å finne slikt arbeid I Norge? I Europa går man ofte gjennom "agencies" (See f.eks. jobserve.com). Ett seriøst agency i Norge ser ut til å være Elan IT. Er det andre jeg bør prøve? Er det noen konsulentselskaper jeg kan kontakte direkte? Er det noen sites hvor freelance oppdrag postes direkte? Jeg satser på C++ og .NET CPP Endret 26. mars 2007 av CPP Lenke til kommentar
joarvat Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg bor nå i utlandet, men hadde tenk å skumme fløten av det norske arbeidsmarkedet med å jobbe en periode som "contractor", dvs. at jeg jobber som uhavhengig for et beløp som er en del høyere enn faste arbeidstagere. Hva er den beste måten å finne slikt arbeid I Norge? I Europa går man ofte gjennom "agencies" (See f.eks. jobserve.com). Ett seriøst agency i Norge ser ut til å være Elan IT. Er det andre jeg bør prøve? Er det noen konsulentselskaper jeg kan kontakte direkte? Er det noen sites hvor freelance oppdrag postes direkte? Jeg satser på C++ og .NET CPP 8238059[/snapback] Ja, den som visste det. Tips meg hvis du finner et godt svar, for jeg leter også etter slike muligheter. Det skal visstnok være mangel på IT folk i Norge, men interessen for å bruke freelancere synes likevel å være liten. Forklar det den som kan. Lenke til kommentar
TordEMan Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 www.getafreelancer.com www.getacoder.com de 2 sidene bruker jeg rimelig mye når jeg enten trenger hjelp eller peng.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå